Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

familie van haflinger merrie anne van henkenshage

 
Profiel   

hallo bokkers. ik ben christine en ben 20 jaar rij nu 13 jaar paard en zit net geloof maandje op bokt. ik heb 2 maanden geleden deze haflinger merrie gekocht ze is van 2012 27 april. dus nog jong nu 1 jaar en 4 maanden. ik was benieuwd of ik familie van haar kon vinden hier op bokt. haar vader is anthony van de wortel. en haar moeder wilma van de haarhoeve. ze heet anne van henkenshagen. ze is echt supperlief gouden karakter. ze heeft wel al licht zomer exceem maar door haar lieve karakter heb haar tog een kans gegeven en gekocht. nu met deken en kap op gaat het prima plus dat ik aan de kust woon. ook was mijn vraag nog in haar stamboom papieren staat dat 3.125 % vreemd bloed in haar zit. 0% snap ik dat dat het beste is. maar of dit echt belangrijk is in de fokkerij en keuringen. wil met haar op de 3e naar de keuring en ooit een veulentje fokken.

nou ben benieuwd wat hier uit kompt:)
[ img ]
[ img ]
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LYXEAAXW.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3LOZGTXT.jpg
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-13 21:53 



 
Profiel   

Ik verplaats je topic voor je naar het subforum voor Haflingers:

FB -> HA

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-13 22:24 



 
Profiel   

Leuke haflinger! Ik ken geen familie, maar van de wortel is geen onbekende naam. Succes met het vinden van familie! En natuurlijk veel plezier gewenst met je hafje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-13 22:32 



 
Profiel   

Aartje schreef
Leuke haflinger! Ik ken geen familie, maar van de wortel is geen onbekende naam. Succes met het vinden van familie! En natuurlijk veel plezier gewenst met je hafje!


dankje wel ben er heel blij mee is echt heel lief paardje. ja ik ben ook trots dat ik nakomeling van anthony heb:) was benieuwd of haar broertjes en zusjes ook zon karakter hebben en mis ook ecxeem. of paar procent vreemd bloed. maar bedankt voor je leuke reactie:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-13 22:39 



 
Profiel   

Hallo Chrisje,
Heb je deze pony nog in je bezit?
Ik heb een volle zus van haar uit 2010.
Ik hoor graag van je
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-21 20:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen