Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 488 van de 488 [ 12182 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 484, 485, 486, 487, 488
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Profiel   

[ img ]

Zo, morgen is kleine uk al 3 weken bij mij <3

Best wat stress, want weg van mams en een heeeeeel lange rit, maakten dat meneer snotjes en hoest te pakken heeft.

Hij eet goed, drinkt goed, mest goed en is zeeeeer luid :')

Dus we moeten ons geen zorgen maken zegt de DA :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 20:15 

Profiel   

Mi_Amore, ben je aan het genieten van je kleine boef?

K_Nolan, hoe is het in jullie paradijs en met alle blondjes en niet blondjes?

PeerAppel, volgens mij ben je goed je bakangst aan het overwinnen?

Flicka, hoe is het met jouw topper? Weer helemaal zichzelf? Je zei een tijdje geleden dat je ging merken dat ze al wat ouder is, had dat nog te maken met dat ze niet lekker was?

Ik weet even niet meer wie het was maar er was ook nog een eenogige haflinger, is dat nog weer helemaal mooi genezen en pony weer de oude?

Hier gaat het goed, Roxy past weer in haar origine zadel. Die zit voor mij een stuk lekkerder dus erg blij mee. Nu gaan we ook weer wat fanatieker in de bak rijden, vandaag wilde ze vooral even lekker galopperen. Dus dat hebben we maar even gedaan, ze heeft de herfst weer in haar bol. Bij jullie iedereen ook blij met het frisse weer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 17:46 

Profiel   

@Lenexa: meestal wel :')

Kleine man is al 3 weken aan de kuch, slijmpjes en snotjes, exact hetzelfde als dat TiSento had toen hij net bij ons kwam, dus ik vind het euhm, aardig spannend :')

Met Zyta hebben we een serieuze terugval gedaan ook met haar rijden, terug teugelkreupel, maar het begint terug te beteren met intensiever trainen!

Wat leuk dat je zadel terug past! Dat is altijd kl*te he als ze er euhm, uit groeien.

Ik heb onze Be ingeschreven voor de bokt hengstenveulenverkiezing.
Hij zal niet winnen met alle sportveulentjes daar, maar het is wél fijn om te zien dat hij al een paar stemmen gekregen heeft.

Knap ventje <3 Hij is en blijft mijn ode aan onze Titi...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 10:59 

Profiel   

Hoe is het hier met alle blondies? Zijn ze bij jullie ook zo woest? Roxy is vanaf het kouder wordt altijd weer helemaal in haar hum, frisse billen. Al zit er een vrij dikke vacht overheen :).

Zaterdag op buitenrit geweest, ze was niet te houden. Elke drafpas was een halve galop sprong, leven de herfst. Zondag met een andere mee naar buiten, langere rit. Eerste deel ging super goed, ze ging in galop iets te hard van start maar kwam daarna weer netjes naar een tempo waar ik het mee eens kon zijn. Daarna waren de rapen gaar. Volgende drafje reed ik achter het andere paard, schoot ze er bokkend vandoor. Hou ik echt niet van, dan zit mijn hart in m'n tenen. Al gebeurd er eigenlijk niet zoveel, ik lig er nog niet half naast, we zijn geen km ver ineens. Oke opnieuw draf, nu ik voorop. Binnen 3 passen weer een bokkende spurt. Na weer even mijn zenuwen onder controle te krijgen, nog maar een keer proberen. Deed ze het weer. Maar toen bedacht mijn stalgenoot ineens dat het meer leek of ze uithaalde ipv bokken Wellicht haar lange regenjas was die wat flapperde, zij die jas uit. Niets meer aan de hand. Mijn uber stoere pony, trappen naar een jas die maar een heel klein beetje flapte.

Maandag hadden we voor het eerst in denk een maand of 6 rijles, we hebben ook erg weinig in de bak gereden die afgelopen 6 maanden. En als ik het al deed, 15/20 minuten met een barebackpad vooral wat zijgangen in stap.
En ze deed het een partij goed! We zijn 6 maanden geleden geëindigd dat ze in een langzaam tempo best netjes gaat nageven en dragen maar dat ze daar nog veel voor weg loopt. Heel veel moeite om dat tempo lager te krijgen zodat ik er wat meer aan kan werken. Nu lukte het om in een normale arbeidsdraf ook keurig te lopen, we hoeven dus niet meer in een halve verzamelde draf te draven. Ze valt er nog veel uit, maar het feit dat het op hele stukken lukte was zo leuk. Stapte echt dolblij af. Al dat werken vanaf de grond en daarnaast lekker buitenrijden en niet teveel hoeven heeft zo goed gedaan.

We waren met de buitenrit weer een voor ons nieuw rondje aan het doen, heel leuk stuk.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 10:39 

Profiel   

Ik heb al lang niet meer meegekletst.
Afgelopen maart is mijn maatje Tommie ingeslapen. Weet niet of ik dat al had verteld.
Nu weer helemaal blij met de halfzus van Tommie. Ze heet Galaxy en is 14 jaar.
Zij vindt het heerlijk dat het weer wat kouder is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 20:57 

Profiel   

[ img ]

Nog even een foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 20:59 

Profiel   

@ Miamore, wat een knappie is het toch <3 Ik zou me ook heel veel zorgen maken om een hoestje, na een hoop miserie daarmee gehad te hebben, maar toch maar vertrouwen in de DA blijven hebben! Jammer dat Zyta ook even een stapje terug zet.
@ Lenexa, lekker bezig jullie! Superfijn dat ze haar zadel weer past. Hier is de kolder in de kop ook wel herkenbaar in de winter. Probleem zit hem hier vooral in dat ze maar een klein paddockje ter beschikking hebben dus nooit eens echt lekker de benen kunnen strekken helaas. Altijd even behelpen tot het voorjaar weer begint.
@ Annemiek, welkom

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 18:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 488 van de 488 [ 12182 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 484, 485, 486, 487, 488
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen