Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 418 van de 515 [ 12859 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

 
Profiel   

kayenne ziet er inderdaad weer levendig uit! Gelukkig, hopen dat jullie snel weer lekker bezig zijn!

Gaaf zeg dat de buitenrit zo goed ging Lenexa! Klinkt super, dat vertrouwen kom vast gaanderweg wel!
Hopen dat het graasmasker inderdaad helpt! Voor jullie beide fijn uiteindelijk! Hoeveel gras krijgt ze? 24/7 buiten of vaste tijdstippen? met strookbegrazing?

Stal_Fiore, ahh dat is helaas wel ver weg van ons, ik kom uit een dorpje bij Nijmegen in de buurt, bovendien zijn april en ik nog hard aan het oefenen met trailerladen en wil ik dus eigenlijk niet weg met de trailer voordat ze 100% oke is met de stang erachter.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 15:35 



 
Profiel   

Ze staat inderdaad 24/7, zonder strookbegrazing. Maar ze staat in een kudde van 12, ze eten het gras met een paar dagen wel korter. Maar veel weide hier dus ze zijn al 3x verhuist van wei naar telkens heerlijk vers lang gras. Roxy staat te genieten. Die grasbuik maak ik me niet zo druk om, die is de enige dag wat dikker en de andere dag wat slanker en is vooral vocht en lucht. Maar nu worden der love handles toch echt te dik. Ben wel echt blij met dit graasmasker dus hoop dat het helpt. Al eet ze maar 30% minder, dan kan ik het met extra beweging wel weer wat rechttrekken. Die hopelijk komende buitenritten zullen zeer welkom zijn :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 16:22 



 
Profiel   

wendy1987, fijn dat het van het gras afhalen helpt. Staat ze dan alleen in een paddock?
Lenexa, hahahah heerlijk dat buikje. Geloof best dat ze wat te zwaar is, maar als ze zo ligt lijkt het veel erger dan het is lijkt me. :') Super dat je weer de draversbaan op kon! Super vet dat je dat ook hebt. Zou ik ook wel willen voor gerichte intervaltraining en galoptraining. Hoe ging de buitenritles?
Wendy, fijn dat Kayenne weer goed gaat! Hopelijk blijft dat zo.
Faitherr, wat gaaf springen! Leuk dat April het zo leuk vindt en ook goed kan.
Skippy, wat zonde eigenlijk dat jij niet start, terwijl het wel klinkt alsof Doortje echt wel wat kan zeg maar. :o
Faitherr, balen zeg van je regendeken! Ik ben ook een tikkeltje verbaasd dat je er nog eentje op hebt, maar goed. Monroe staat het hele jaar 24/7 buiten zonder. :+
Margriet, wat leuk! Zag de foto's al op insta. Super gave set! <3 En het ziet er heel stoer uit!
Lenexa, wat fijn dat Roxy zo braaf was en dat je zelf ook ontspannen was. Mooi nog eens meegaan dus!
Wendy, mooie kaptoom! Longeer je daar ook mee?
Skippy, dubbele longe lijkt mij erg lastig. Wat een gedoe met al die touwen. Fijn dat je het nu onder de knie hebt!
Wendy, die ziet er behoorlijk fit uit inderdaad. :') Lekker even zo tutten.
Lenexa, wat super dat je een osteo hebt laten komen na Roxy's zwempartijtjes. Fijn dat ze weer lekker los is. De easygrazer ziet er super fijn uit. Beter dan wat ik tot nu toe heb gezien, maar oei die prijs...
Jammer dat ze geen strookbegrazing hebben. Gelukkig staan ze wel 24/7 buiten. Zou nu alleen wel goed oppassen met hoefbevangenheid. Groeiend gras maakt fructaan aan. Kort gras groeit en met zo'n masker kan ze niet makkelijk meer bij lang gras en als ze dat door heeft zal ze voorkeur geven aan kort gras. Conclusie: ze zal meer fructaan binnenkrijgen. Ik sta hier bij een super staleigenaar. Zij werkt met strookbegrazing en kijkt hierbij ook heel goed wanneer ze er een strook bij geeft door te kijken naar de fructaanpieken, wat weer te maken heeft met de temperatuur. Echt heel fijn!

----

Ik heb voor het eerst gegaloppeerd vorige week! Hij was super braaf. Had wel moeite met zijn balans (ik ook, dus begrijpelijk) dus hij ging wel wat hard voor mijn gevoel. Gelukkig was hij keurig terug te nemen. Mijn vorige pony is er eens in galop keihard vandoor gegaan en ik had wel vaker moeite met haar bij me houden in galop, dus galop vind ik best nog spannend. Heb gelukkig een ander paard erbij en iemand die me kan kalmeren/kalm houden. :')

Ook heb ik mijn hartslagmeter eens om gebonden, met het vermoeden dat dat me zeer zwaar tegen zou vallen (hartslagen van +200 bij een simpel galopje), maar het viel me onwijs mee! Herstellen deed hij ook best snel. Ik vond alleen zijn hartslag in stap best wel hoog. Kon echt richting de 90 gaan en dan is de 60 (wat de minimale hartslag moet zijn bij binnenkomst bij de endurance) best ver weg! Vandaag even proberen op buitenrit.

Vorige week trouwens naar Kramer in Osnabrück geweest en ik kon dit halster niet laten hangen. :Y)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-19 11:28 



 
Profiel   

Tof halster!! Staat m goed!

Wel interessant zo met hartslag! Lijkt me best leuk om eens een keer zo te testen.. haha.

Ja longeer der ook met kaptoom. Komt ze heel mooi van omlaag, met bijzet red ik dat niet. Ze weet gewoon dat ze netjes omlaag moet zo.

Ze staat idd alleen op een paddock. Ze is niet de makkelijkste en op vorige stalling ging achter elkaar haar deken kapot of haar benen kapot. Daar heb ik ook geen zin in. Ze staat wel naast alle andere dus ze ziet ze wel gewoon gelukkig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-19 12:13 



 
Profiel   

Dankje! Als je in de buurt woonde had het gemogen hoor. Ik vind het onwijs interessant, dus ik heb ook al bedacht dat paarden van stalgenoten hem eens een keer om moeten. :')
Prima oplossing dan toch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-19 12:16 



 
Profiel   

Heel mooi halster! Ziet er erg comfortabel uit. Wat fijn dat galop goed ging, nu de kop eraf is zal dat vanzelf makkelijker gaan met oefenen. Rox vind galop ook nog lastig, galop zelf niet maar wel om dan netjes evenwichtig te lopen. Daar zijn we dus nu mee aan het werk. Zo'n hartslag meter is heel interessant denk ik, vooral dat het je extra informatie geeft over hoe je paard ervoor staat.

Hoef bevangen zal ik waarschijnlijk deze hele zomer nog wel wat bang voor zijn, maar het gras is nog niet echt kort en ze wisselen regelmatig van wei waardoor ik me daar voor nu nog niet zo druk om maak. Ik verwacht dat ze hem straks ook niet meer om krijgt als het gras kort is.
Ze had hem vanmorgen in ieder geval gewoon om en ze plofte net neer toen ik de wei in liep. Ben dus maar even bij haar gaan liggen. Het is echt zo een schatje!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-19 13:01 



 
Profiel   

Heeft een van jullie toevallig een keer het beige dekje van lemieux op jullie/een haflinger gehad/gezien? Ik vind die kleur super mooi maar weet niet hoe die zou staan bij april namelijk. Misschien dat iemand een foto heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 10:40 



 
Profiel   

Aah wat lief zo lekker erbij zitten!!

Faitherr, nee. Ook niets beige dus ook geen voorbeelden hier haha.

Net voor t eerst in 4 weken gereden. Was mevrouw t niet mee eens. 15 min drama en daarna dacht ze, owja, ik ken dit wel.. :roll:

Redelijk af kunnen sluiten. Lekker stijf beide natuurlijk ook. morgen weer even. Kijken hoe t dan gaat :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 13:06 



 
Profiel   

Ik lees later even fatsoenlijk bij. Nu geen tijd. Maar Faitherr, ik heb wel iets beigigs op Monroe.


[ img ]

Hij staat er wel super oenig bij maar oke. Ik vind het niks. :n Dit is mijn "mag zeker vies worden"-dekje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 15:57 



 
Profiel   

hmm oke, staat inderdaad niet heel fantastisch bij de kleur, misschien voor de olijf gaan dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 17:33 



 
Profiel   

PeerAppel schreef
Skippy, wat zonde eigenlijk dat jij niet start, terwijl het wel klinkt alsof Doortje echt wel wat kan zeg maar. :o
Skippy, dubbele longe lijkt mij erg lastig. Wat een gedoe met al die touwen. Fijn dat je het nu onder de knie hebt!


Het is natuurlijk maar net wat je zonde vindt :) Wij trainen voor onszelf, vinden we fijn. Geloof niet dat ik het erg naar mijn zin zou hebben op een dressuurterrein met verplicht tenue aan. Plus: met mijn zadel mag ik niet starten ;) Maar een keer een working equitation clinic ofzo wil ik wel met haar doen. Ze kan inderdaad best wel wat inmiddels!
Donderdagmiddag hadden we les en het gaat écht steeds beter. Ik mocht haar in stap wat meer doorsluiten en als ze in dat doorsluiten nog wat meer power gaat krijgen (en dat is niet is van dagen of weken, maar echt van maaaaaanden nog hoor), dan komt de piaffe vanzelf :D (ik heb mijn doel doorgegeven aan mijn trainer: piafferen met Doortje ;) )

Dubbele longe is ook niet makkelijk, maar ik wil het kunnen, dus we blijven oefenen :)

@wendy1987 ze ziet er weer goed en fit uit zeg! Ik longeer inderdaad ook zo op de kaptoom, pakt ze fijn lengte en krult ze niet op. Krijg je ook geen weerstand. Voor mij de fijnste manier van longeren. Simpel houden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 10:28 



 
Profiel   

Ja, deze manier van longeren werkt heel fijn idd voor ons ook!

Wel echt tof dat Doortje het zo goed doet hoor! Iets om trots op te zijn!! :D

Mijn doel is Z dressuur. Liefst officieel, maar iig sowieso gewoon de oefeningen. De basis gaat wel redelijk, maar zijgangen zijn drama vind Kayenne :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 17:38 



 
Profiel   

wendy1987 schreef
Ja, deze manier van longeren werkt heel fijn idd voor ons ook!

Wel echt tof dat Doortje het zo goed doet hoor! Iets om trots op te zijn!! :D

Mijn doel is Z dressuur. Liefst officieel, maar iig sowieso gewoon de oefeningen. De basis gaat wel redelijk, maar zijgangen zijn drama vind Kayenne :')


Doelen stellen is altijd goed! En stel ze vooral niet te laag denk ik altijd :)

Ik ben ontzettend trots op mijn kleine gouden dame ja :D Het is er wel eentje met een écht haflingerkaraktertje, dus ik heb een klein vermoeden dat een ponyruiter het er sneller uit krijgt dan een warmbloedruiter, maar ze werkt graag en we zijn een goed team samen!
Alleen als lespaard is zij niet de meest geschikte (ik hoopte haar ook daarvoor in te kunnen zetten, maar ze voelt zich op de grond weliswaar top met lesklanten en is een fantastische coach voor met name jonge onzekere meiden, maar onder het zadel gaat ze stilstaan als je het niet precies goed vraagt, dus voor de kinderen waaraan ik les geef niet ideaal, die vragen het uiteraard nog láng niet precies goed ;) ) Maar uiteindelijk heb ik haar voor mezelf, niet voor klanten en voor mij is ze top :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 06:04 



 
Profiel   

Faitherr, ik heb ook de olijf besteld. Al 2 weken geleden en wacht er nog steeds op maar wel een mooie kleur bij een haf denk ik!

Wendy, Kayenne is een mooi portret als ik het zo van jou lees. Lekkere koppige momenten, dat maakt het natuurlijk ook wel weer heel leuk als het wel werkt!

Skippy01, ik snap dat trainen voor jezelf heel goed. Mij zou je ook geen plezier doen met wedstrijden, terwijl ik het heus leuk vind als we het straks goed kunnen. Ik vind het vooral leuk om veel verschillende dingen te doen en zo ook uit te vinden wat Roxy leuk vind om te doen.

Hier doen we het eigenlijk al dagen rustig aan, na de osteopaat moesten we 2 dagen rustig aan doen. Zondag was het warm dus hebben we ook niet veel gedaan, beetje met water gespeeld.
Gister er weer op, stap ging prima maar bij het aandraven was ze bokkig. Eenmaal een paar passen in draf waren de bokjes wel over maar liep ze heel laag te stofzuigeren. De paar stap-draf overgangen die ik gemaakt heb waren met een bok dus ik ben afgestapt. Niks voor haar om zo te doen, dus toch nog wat last van de behandeling denk. Heb haar daarna nog even los gelongeerd, bij het aangalopperen ook nog wat bokkig maar bij de overgangen daarna hield dat weer op. Nog wat stijf of spierpijn denk ik.
Vandaag een nieuwe poging als het voorspelde weer mee valt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 09:23 



 
Profiel   

Herkenbaar zeg Skippy! Ik kan inderdaad (op de meeste momenten) lezen en schrijven met april, ze heeft een echt haflingerkarakter en werkt niet voor je maar met je, dwingen is not done bij haar dan komt ze omhoog of staakt op een andere manier idd, vriendin van mij rijdt zelf eventing op internationaal niveau en die deed een rondje erop, die had er inderdaad flink moeite mee, begon al met dr sporen erin waardoor april al gelijk begon te bokken en toen was het snel voorbij hahaha.
Maarja, uiteindelijk is het belangrijkste inderdaad dat wij er lekker mee weg kunnen rijden!

Ik ben benieuwd Lenexa! Plaats je een foto’tje hier als je m hebt? Waar heb je hem besteld dat het zo lang duurt?
Vervelend dat ze nog last lijkt te hebben van de behandeling, wel een teken dat dr lijf druk bezig is, verstandig om inderdaad nog even rustig aan te doen!

Wij hebben zondag heel vroeg in de ochtend gereden, toen liep ze heerlijk, gister avond les gehad en die ging opzich ook wel fijn! Ze was wel veel afgeleid en met wijken soms wat plakkerig aan mijn been. Aanstaande zondag (volgens mij) hebben wij weer een onderling wedstrijdje, dat gaat de eerste keer zijn dat we een keer kunnen laten zien wat we echt kunnen, de eerste keer was de jury namelijk 2 uur te laat waardoor ik haar nadat ik al had ingereden weer heb afgezadeld en op stal heb gezet, daarna liet ze zich niet meer lekker oppakken (begrijpelijk), en de 2e keer zaten we net in de periode dat ze haar hoofd de lucht in stak in de draf.
Dus ik hoop dat we nu een keer een fijn proefje kunnen rijden, dan kan ik namelijk ook veel meer met het gegeven commentaar! De laatste tijd gaat ze echt lekker, vanaf het begin lekker ontspannen en fijne aanleuning. Heb er dus zin in!

Op een of andere manier denkt ze dat ze heel grappig is als ze gaat gapen en gekke bekken trekken zodra ik Mn telefoon tevoorschijn haal[ img ]

Maar ze kan ook heel lief kijken (soms)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 10:27 



 
Profiel   

Skippy, dat is zo. Ik moet zeggen dat ik graag doelen heb en dan ook die gemeten en bewezen kunnen worden. Overal, maar ook bij het paardrijden. Ik train dus graag ergens voor en niet voor een of ander doel dat ik zelf heb bedacht en zelf weer kan aanpassen. Geeft mij niet genoeg voldoening. Maar fijn dat jij dat wel hebt! Piafferen is dan wel echt zo'n doel die meetbaar en bewezen is enzo. Zoiets heb ik dan niet. Ik wil gewoon klasse 3 startgerechtigd worden in de endurance. En verder zie ik het dan wel (of we ook nog klasse 3 gaan starten, of we ook nog dressuur gaan rijden etc).
Fijn dat ze alles zo goed oppakt!

Wendy, jij start wel toch?

Lenexa, wat vervelend van die bokjes. Gaat ze dan hoog? Vreemd dat ze dat deed. Hopelijk vandaag beter.

Faitherr, wat leuk zaterdag een wedstrijdje! Hopelijk gaat het dit keer beter dan de voorgaande keren. Die laatste foto joh. Wat kijkt ze lief! <3


De Olive van LeMieux kan best nog even op zich laten wachten. Ik hoorde van een LM-dealer waar ik mijn dekjes altijd haal dat olive niet leverbaar is tot september... := Heb dus maar de teal en navy besteld. Hopelijk vandaag ophalen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 12:18 



 
Profiel   

September! -O-
Ik heb hem bij Divoza besteld, daar stond toen inderdaad wel 5-7 werkdagen levertijd maar dat is nu wel al zeker 2 weken geleden. Maar ik heb geen haast. Al vond ik de teal ook mooi, maar de olijf wilde ik al vanaf het begin. :j Ik heb wel Divoza nu een bericht gestuurd met de vraag of ze weten wanneer die komt..

Roxy bokt niet echt hoog, ze is ook geen bokker. Ze heeft pas 3 keer gebokt in de 5 maanden dat ik haar heb met gisteren erbij. De andere 2 keer was omdat een ander paard voor haar doen te dichtbij kwam. Het zijn meer van die, ik wil dit niet bokjes en niet je moet eraf bokken. Ze doet ook wel gewoon wat gevraagd wordt, maar wel met tegenzin. Ik hoop dat het vandaag droog genoeg is om te longeren en misschien wat balkjes stappen, maar ze voorspellen slecht weer vanaf einde van de middag.

Ik heb zondag onze eerste echte buitenrit gepland staan naar de vlietlanden in plaats van rondje dorp dus als ze dan weer soepel loopt is het goed. Gewoon buitenritten durven was mijn eerste doel met Roxy, dus zou leuk zijn als ik er zondag afstap met een goed gevoel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 12:54 



 
Profiel   

Grappig dat jullie ook voor olijf kiezen. Ik heb een boomloos zadel en heb nu een olijfkleurige grandeur pad in bestelling op maat voor ons zadel :D Blijkbaar toch een kleur die bij haflingers in de smaak valt (of bij hun eigenaren dan toch)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 12:58 



 
Profiel   

Als je nu kijkt staat er dat hij leverbaar is op 11 juni. Dus ik hoop voor je dat dat de laatste batch was ofzo! Ik wil de olive ook, maar ik kan nu dus niet anders dan even wachten tot september. Ik ben echt een blauw liefhebber, maar olive staat echt prachtig op Haflingers en is wel een beetje stoer, dus die wil ik absoluut ook. Navy is altijd handig en teal is de kleur van mijn endurance hoofdstel, dus die kan dan ook voor wedstrijden later.
Fijn dat ze niet zo hoog bokt, Lenexa! Mijn vorige bijrijdpony bokte ook als ze niet wilde, maar dat kon best serieus worden. Leuk op buitenrit zondag!

Skippy, ben benieuwd naar de olijfkleurige pad! Lekker showen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 14:49 



 
Profiel   

PeerAppel schreef
Als je nu kijkt staat er dat hij leverbaar is op 11 juni. Dus ik hoop voor je dat dat de laatste batch was ofzo! Ik wil de olive ook, maar ik kan nu dus niet anders dan even wachten tot september. Ik ben echt een blauw liefhebber, maar olive staat echt prachtig op Haflingers en is wel een beetje stoer, dus die wil ik absoluut ook. Navy is altijd handig en teal is de kleur van mijn endurance hoofdstel, dus die kan dan ook voor wedstrijden later.
Fijn dat ze niet zo hoog bokt, Lenexa! Mijn vorige bijrijdpony bokte ook als ze niet wilde, maar dat kon best serieus worden. Leuk op buitenrit zondag!

Skippy, ben benieuwd naar de olijfkleurige pad! Lekker showen!


Ow wow, jij hebt al wat kleurtjes dus? ;)
Dat vind ik bij boomloos wat te gortig worden... Zo'n pad kost toch nét even meer dan dekjes :') Maar goed, we hebben een bordeauxrode met kunstwollen onderkant, en nu wordt de olijfgroene gemaakt met katoenen onderkant - wat met het warmere weer lekkerder is hopelijk.
Navy komt misschien ooit nog, maar dan houdt de collectie wel ver op :j :Y)

Gister een bizar drukke dag op het werk, dag ervoor ook al. Dan kom je uit kantoor en denk je 'waar doe ik het allemaal voor, is zo'n huis/ auto/ paard écht al dat werken waard?'... en dan kom je bij je pony, en blijft ze keurig stil staan, zodat je echt even helemaal tegen haar aan kan leunen en kan aarden. Heerlijk, zo'n échte band met je paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 06:01 



 
Profiel   

De olijf van Lemieux komt inderdaad pas weer in het najaar, had een reactie van Divoza op mijn vraag wanneer hij zou komen. |(
Mag nu ook een andere kleur kiezen, maar ik wilde deze eigenlijk al heel lang dus ik wacht wel gewoon.

Skippy, ik heb ook geen grote collectie hoor! Ik ben geloof ik kieskeurig in wat ik mooi vind, dus ik heb maar 4 dekjes en dat schijnt nogal weinig te zijn als ik mijn stalgenoten geloof _/-\o_
Heerlijk juist om na een drukke dag even helemaal tot rust te komen met je paard, ik ga elke dag uit werk naar stal dat is echt even mijn rust moment.

Gister kreeg ik nog een leuke opmerking van een stalgenoot, ze zat op een bankje te kletsen en ze kwam daarna naar me toe; Jullie zijn zo leuk samen, we hebben echt even genoten om jullie samen bezig te zien. Lekker knuffelen en kriebelen.
Roxy kan ook echt genieten om te knuffelen en als ik af en toe even op de goede plekjes kriebel gaat ze er helemaal voor staan. Dus dat is ook ons dagelijkse ritueel voor we iets doen. Ze mag ergens los, we doen stretch oefeningen en een kriebelsessie en dan gaan we naar de poetsplaats. En dan komt de ongeduldige haflinger weer naar boven *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 08:22 



 
Profiel   

Skippy01, nee hoor! De teal en navy ga ik vandaag ophalen en verder heb ik benneton blue, nog 1 dekje van Eskadron en 1 dekje van Eurostar (die ik niet mooi vindt bij Mon). Snap wel dat die boomloos dekjes een stuk duurder zijn inderdaad! Heerlijk dat je even zo kon bijkomen bij Doortje.

Eskadron
[ img ]

Benneton blue van Le Mieux
[ img ]

Gaan jullie dagelijks naar jullie paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 08:50 



 
Profiel   

@peerappel ik ga inderdaad dagelijks. Ik sta in halfpension, dus mest zelf uit en zet mijn voer zelf klaar voor de nacht en ochtend en leg het voer voor de avond al in de stal zelf. Als ik er niet ben, moet ik dus echt iets regelen ook. Volpension is bij ons een optie, maar ik voer eigen hooi, wat al extra kosten zijn, dus ik houd het uitmesten graag in eigen beheer... (anders kan ik net zo goed naar een stal gaan met meer faciliteiten waar hooi gevoerd wordt van betere kwaliteit, ben ik net zoveel kwijt...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 09:05 



 
Profiel   

Ik ga ook elke dag. We staan wel volpensioen dus alle basis dingen krijgt ze gewoon zonder dat ik daar iets voor hoef te doen. Ze staan bij ons alleen maar een dagdeel op de paddock in de winter. Ik wil haar dan in ieder geval elke dag nog wel extra buiten hebben, dat heb ik deze winter zelf gedaan. Voor aankomende winter krijgen we als het goed is een groepsstalling waar ze zelf binnen of buitenstaan kunnen kiezen, dus dan kan ik me voorstellen dat ik een keer oversla.

Nu staat ze 24/7 buiten maar ga ik nog elke dag, ik vind het nog veelste leuk om dingen met haar te doen om niet te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 11:06 



 
Profiel   

Ik start niet officieel nog. Komt wel als ik iets meer centjes heb hahaha!

Blauw staat wel gaaf op dat gouden kleurtje!

Ik sta vol pension. In t weekend alleen in de avond zelf binnen halen. Ik kan wel mee in t roulatie schema dan hoef je maar eens in de 3 weken 1 avond. Maar ik heb haar graag iets eerder binnen dan de rest gaat. Ze staat op t zand en om daar blij 12 uur te staan...

Ik mest wel zelf 2x in de week ondanks vol pension. Vind ik fijn om het zelf bij te houden. Drollen gaan er elke dag wel uit door stal.

Ik ben er bijna elke dag wel. Behalve maandag omdat ik dan bij mijn tante blijf ivm werk.

Net weer gereden. In stap even oorlog met elkaar. Maar ineens was het kwartje er weer en ging het prima. Ook in draf weer fijn.
Nog wel stijf maar dat mag ook wel. Ik wil alleen niet dat ze gaat lopen hangen en mijn been gaat negeren. Dat was gelukkig snel weer duidelijk icm een bok :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 12:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 418 van de 515 [ 12859 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen