Dressuurhaflinger

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 15:19

Ik heb voorlopig helemaal niks staan, maar het rijden staat ook al een poos op een laag pitje.

Ik krijg morgen de sleutel van mijn aller eerste koophuis! Super spannend. Dan eindelijk weg bij mn ex.

Ik mis de wedstrijden wel heel erg.

Mara scheerde ik ronde deze tijd van het jaar vaak al voor de eerste keer. Dat ging altijd goed...

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 15:58

xMadelene9 schreef:
Volgend weekend ga ik een weekend weg met mijn haffie, lekker naar het strand alleen dit is voor ons beide nieuw en we gaan samen. Zijn er nog tips waar ik aan moet denken? Ik denk dat hij namelijk heel enthousiast gaat zijn en heel graag wilt gaan galopperen haha

Suuuper leuk! Wij gaan in april een weekendje naar Texel en dan ook voor het eerst op het strand! *\o/*
Waar gaan jullie naartoe? In iedergeval veel plezier! :D


Peelie schreef:
Ik heb voorlopig helemaal niks staan, maar het rijden staat ook al een poos op een laag pitje.

Ik krijg morgen de sleutel van mijn aller eerste koophuis! Super spannend. Dan eindelijk weg bij mn ex.

Ik mis de wedstrijden wel heel erg.

Mara scheerde ik ronde deze tijd van het jaar vaak al voor de eerste keer. Dat ging altijd goed...

Stoer! Heel veel geluk gewenst in je eigen huisje! :)
Wel weer de bedoeling om de wedstrijden weer op te gaan pakken? Ik mis jullie wedstrijdverslagen enzo, vind jullie zo'n gave combi <3

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 16:14

Super gaaf gail je eigen huisje veel plezier! Go girl

Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 18:12

@Maya12333: NHPS wedstrijd Zuid Beijerland op 6 oktober
Is net iets na Heerjansdam ;)

maya12333

Berichten: 379
Geregistreerd: 11-06-11
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 19:52

Mirranda schreef:
@Maya12333: NHPS wedstrijd Zuid Beijerland op 6 oktober
Is net iets na Heerjansdam ;)

Dankjewel, helaas op een zondag. Dan moet ik altijd werken.

xMadelene9
Berichten: 156
Geregistreerd: 08-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 02:03

Flicka12 schreef:
xMadelene9 schreef:
Volgend weekend ga ik een weekend weg met mijn haffie, lekker naar het strand alleen dit is voor ons beide nieuw en we gaan samen. Zijn er nog tips waar ik aan moet denken? Ik denk dat hij namelijk heel enthousiast gaat zijn en heel graag wilt gaan galopperen haha

Suuuper leuk! Wij gaan in april een weekendje naar Texel en dan ook voor het eerst op het strand! *\o/*
Waar gaan jullie naartoe? In iedergeval veel plezier! :D

Texel lijkt mij ook heel gaaf, maar is redelijk ver weg voor ons. We gaan nu naar Rockanje, echt onwijs veel zin in, maar vind het ook wel een beetje spannend. Jullie ook veel plezier!!

Searcher

Berichten: 728
Geregistreerd: 20-03-08
Woonplaats: @home

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 22:29

Flicka12 schreef:
Ik heb mij opgegeven voor Haflingerwedstrijd Vinkega 10 november, wie gaat nog meer?


Ik heb ook opgegeven. Hopelijk gaat t nu wat beter.

Searcher

Berichten: 728
Geregistreerd: 20-03-08
Woonplaats: @home

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 22:43

Hij is wel heel knap...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 08:16

Searcher schreef:
Hij is wel heel knap...

[ [url=m/Qbf8pt.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hemjiA.jpg]Afbeelding[/url] ]u

[ [url=m/6zdgcM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NDAacP.jpg]Afbeelding[/url] ]



Dat laat hij zeker zien

Gail super fijn nieuwe start.

Ben echt druk geweest en weinig op bokt.
We hebben NK gestart in Ermelo.


Afbeelding

King was de laatste tijd totaal niet voorwaarts in Heeze afgegroet en op NK te loperig. Ach was blij dat hij liep.


En heb een nieuwe uitdaging, via de hoefsmid als adoptie.
Abbe is sport gefokt, mist 1 oog en ruim 2,5 jaar stil gestaan, hij is 11 jaar net zo oud als King en is enkel en dubbel beleerd.
Is 3,5 cm kleiner.


Hij is mee geweest op vakantie rijden opgepakt
En aangespannen ook.
Heerlijk dier lekker voorwaarts.

Afbeelding

Afbeelding

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 11:14

WOW wat leuk MAris en wat is King toch knap <3

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 16:02

Van harte met je verjaardag


Ja gaaf hè moet nog wel wat gesleuteld worden hoor

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 16:03

kiddokids schreef:
Van harte met je verjaardag


Ja gaaf hè moet nog wel wat gesleuteld worden hoor

miriammiddel

Berichten: 279
Geregistreerd: 18-10-08
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 23:13

Searcher schreef:
Flicka12 schreef:
Ik heb mij opgegeven voor Haflingerwedstrijd Vinkega 10 november, wie gaat nog meer?


Ik heb ook opgegeven. Hopelijk gaat t nu wat beter.



Nog niet opgegeven, maar ga ik wel doen binnenkort! Ik ben er dus bij =D

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 10:10

Leuk Miriam! Zag op Facebook dat je toppers hartstikke goed gaan, echt leuk *\o/*
Welke klasse ga je starten? Wij gaan weer een poging doen in het M2 :D

miriammiddel

Berichten: 279
Geregistreerd: 18-10-08
Woonplaats: Leek

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 21:13

Jaa klopt inderdaad Berber! Heb er ook echt aardigheid aan en nooit verwacht dat ik tot hier zou komen. Stiekem hoop ik rond de wedstrijd in Noordwolde 10 wp in de Z1 te hebben, heb nu 7 dus nog 3 te gaan. Dan kan ik lekker thuis oefenen richting Z2.
Dan zal ik je vast wel zien! Hoe ga jij nu de M2 dan? =D

.

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 09:12

miriammiddel schreef:
Jaa klopt inderdaad Berber! Heb er ook echt aardigheid aan en nooit verwacht dat ik tot hier zou komen. Stiekem hoop ik rond de wedstrijd in Noordwolde 10 wp in de Z1 te hebben, heb nu 7 dus nog 3 te gaan. Dan kan ik lekker thuis oefenen richting Z2.
Dan zal ik je vast wel zien! Hoe ga jij nu de M2 dan? =D

.

Jaa super leuk!! En wat gaaf zeg dat je in de buurt komt van het Z2!! Zitten de vliegende wissels er al op? *\o/*
Heb nu 2 keer m2 gestart, eerste keer was echt even wennen en ging helemaal nergens over :') Tweede keer al veel beter en toen bijna winst. Nu alweer een tijdje aan het trainen en gaat alweer een stuk beter :D

janouk
Blogger

Berichten: 17852
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 09:46


plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 11:08

Kiddokids: leuk projectje :D
janouk: ik heb je topic ind gezien. gewoon hilarisch,.
flicka: sucses in de M2


Afgelopen donderdag zijn we verhuisd. Nu dus alles beetje een plek geven.. De zolder en 1 kamer staan giga vol... haha. nu net de computer geinstaleerd.

straks komt ook nog vesite.. geen zin in.. geen tijd voor mijn paard.... hij staat 24/7 buiten.. en gister was mijn instructrice zo lief om hem eten te geven. aangezien hij haar toch al stalkt. hahah

haar paard staat ook bij stanley in de hitactief groep.. en meneer is zo slim. Dat hij als hij haar ziet, haar al half in de gaten houd, of ze haar paard pakt. Vervolgens staat hij een uur later ongv vlak bij de uitloopjes van de binnenstallentjes, want na het rijden krijgt haar paard daar eten. Dan wacht hij braaf bij het hek van de uitloop van de binnenstallen,
Afbeelding

totdat zei haar paard weer terug zet in de hitactief. Want mijn instructrice geeft haar paard altijd dan nog wat stukjes appel en tja.. een echte haflinger staat daar natuurlijk met zijn neus boven op... en dan smikkelen ze samen stukjes appel.

En dat dan bijna dagenlijks hahah. En als ik kom krijg ik alleen een blij hoofd en komt hij hooguit 3 passen naar mij toe, voor de rest moet ik naar hem toe lopen. haha enige is als ik klaar ben en hem terug zet in de hit verwacht hij natuurlijk van mij ook wat lekkers... dus tja krijgt hij dan maar ook haha. (ook al heeft hij voordat hij terug gaat de hit in, een bak meusli gehad)

gewoon hilarisch..

miriammiddel

Berichten: 279
Geregistreerd: 18-10-08
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:12

Flicka12 schreef:
miriammiddel schreef:
Jaa klopt inderdaad Berber! Heb er ook echt aardigheid aan en nooit verwacht dat ik tot hier zou komen. Stiekem hoop ik rond de wedstrijd in Noordwolde 10 wp in de Z1 te hebben, heb nu 7 dus nog 3 te gaan. Dan kan ik lekker thuis oefenen richting Z2.
Dan zal ik je vast wel zien! Hoe ga jij nu de M2 dan? =D

.

Jaa super leuk!! En wat gaaf zeg dat je in de buurt komt van het Z2!! Zitten de vliegende wissels er al op? *\o/*
Heb nu 2 keer m2 gestart, eerste keer was echt even wennen en ging helemaal nergens over :') Tweede keer al veel beter en toen bijna winst. Nu alweer een tijdje aan het trainen en gaat alweer een stuk beter :D


Nee, ben er ook nog niet echt mee begonnen. Denk dat het voor hem verstandig is dat ik eerst de punten heb voor de Z1 en als ik die heb ga ik dat proberen op te pakken :) Zal dan wel eventjes nog duren voordat dat erop zit hahah! zelf ook nog nooit gedaan namelijk


@Janouk; oooh denk je iets uitgevonden te hebben wat werkt tref je dit aan haha.
Ze laten het er niet zomaar bij zitten :Y)

MisticRider

Berichten: 2756
Geregistreerd: 06-03-09

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 21:05

Ik kom hier zomaar even binnenvallen, met een vraagje :-)

Ongetwijfeld hebben jullie hier een antwoord op:
Wij hebben een haflingertje staan en een bijrijder die er leuk mee rijdt. Ze start in de klasse B en het lijkt ons heel leuk om eens mee doen aan een haflinger/koudbloeden wedstrijd. Nu hebben we wel gevonden dat er in heerjansdam wedstrijd is van de winter, daar willen we naar toe. Maar ik vermoed dat er nog veel meer zijn, misschien ook in oktober/november nog? maar ik zou niet weten hoe ik er achter kan komen, googlen helpt mij niet echt verder helaas.

Weet iemand of er een soort kalender is? of tips, regio Gorinchem?

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 21:17

Dah west organisteerd wel het eea. Verder de KVTH, NSvT (tinkerstamboek). Facebook is ook nog wel iets om in de gaten te houden.

Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 21:25

NHPS in Heinkenszand op 3 November en 23 Februari en Zuid Beijerland weer op 5 april ;)

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 09:06

Wat is het hier rustig.

hier gaat alles z'n gangetje :D

_Nelleke_

Berichten: 8055
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 09:39

Nou inderdaad, hier helaas nog steeds geblesseerd. Pony staat dus inmiddels ook helemaal in wintervacht en laat z’n manen groeien. Hij loopt ook wat terug in spier en komt wat aan in vet. Het zij zo.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 09:42

he vervelend van de blessure? wat heeft die dan?

Hier nog steeds druk met grondwerk voor mijn auditie. Ik ben er bijna. Alleen linksom lengtebuiging vind hij super lastig. Maar we komen er wel. heeft alleen wat meer tijd nodig