Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 402 van de 411 [ 10266 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 411  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dressuurhaflinger

 
Profiel   

Flicka12 schreef
Suprice_Iris, Welkom! Super knappe haf heb je! Gaaf dat het zo goed gaat in het Z! in welke omgeving starten jullie? :))


Dank je wel!
We starten in Zuid-Holland. Dichtstbijzijnde haflingerwedstrijden zijn Heerjansdam, Zuid-Beijerland en Hoogvliet maar moet zeggen dat ik meer regulier start dan haflinger/koudbloed.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 22:59 



 
Profiel   

Knappe haf SI! En knap dat jullie zo hard gaan *\o/*

Hier krijgen ze 350gr Vitalbix Daily Complete met af en toe 300gr Nutrimash. Beide lopen er heel fijn op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-20 16:54 



 
Profiel   

Hier in “wedstrijdseizoen”:
330 g Draversbrok van Havens
330 g gepunte zwarte haver
330 g Kentucky Lite E van Havens

En dit 2x per dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-20 17:07 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Vanaf nu heeft mijn haffie een super mooie gepersonaliseerde deken!

Ben zo blij met het resultaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-20 20:45 



 
Profiel   

Wauw leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-20 21:31 



 
Profiel   

hollie schreef
Nou Yvank dan nodig ik je graag in oost uit, ik rijd regulier hogere punten dan op de koudbloed en de haflinger wedstrijden.

Denk dat de meesten de Haflingers hier behoorlijk goed voor elkaar hebben en bij ons de competitie onderling erg hoog is.
Heb totaal geen idee dat er met punten gestrooid wordt.

Mooi gezegd en helemaal eens!

Wie zijn er voornemens naar het EK te gaan :) ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-20 13:45 



 
Profiel   

Joukje_04 schreef
Hier nog een wedstrijdruiter :)
Haflingertje van 1.41.
We zijn onlangs gestart in de M2 tussen de paarden :)


Foto!!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-20 13:46 



 
Profiel   

astridastrid schreef
Mooi gezegd en helemaal eens!

Wie zijn er voornemens naar het EK te gaan :) ?


Ja ik hoogstwaarschijnlijk! Wel zonder paard ;) *-:)
Wil jij weer meedoen Astrid?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-20 17:13 



 
Profiel   

Haha, waar zouden we zonder eigen fotografe zijn Mignonne :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-20 20:04 



 
Profiel   

Suprice_Iris schreef
Ooit heb ik mij hier volgens mij al eens gemeld en ik lees al lang stil mee maar misschien is het leuk toch eens wat actiever te worden hier.

Ik ben Romana en mijn knappe blonde heet Tailermade van de Kymmelshof, voor mij is het Swift :P
Ze is in mijn bezit vanaf 3,5 jaar en inmiddels is dat al weer 3 jaar.
We zijn de klasses doorgevlogen en starten inmiddels Z1 en hebben in onze eerste 2 wedstrijden ook al 2 winstpunten mee mogen nemen, dus ik vind dat we nu hier wel thuis horen ;)
[ [url=m/GNN22F.jpg]Afbeelding[/url] ]

Qua voer ben ik ook een beetje zoekende. Had haar op een halfje basisbrok en pavo vital staan maar ze werd wat dikkig. Nu bezig met de eerste zak pavo in shape maar vind d’r wat mat worden, ben er dus nog niet helemaal over uit..


Het werd onderhand wel tijd hoor Romaan, dat je je hier eens zou melden ;)
Ik verwacht je nu ook wel 4 oktober te zien in Zuid Beijerland he :D

Hier qua voer 3/4kg basisbrok en voor na het rijden een halve schep Pavo Sportsfit

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-20 07:10 



 
Profiel   

Lijkt me super leuk om bij het EK te gaan kijken! Is er iemand die mee wil rijden van hier?

Liesbethje, jeetje 3/4 kg? := Wat veeeel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-20 08:52 



 
Profiel   

Flicka: 3/4 kg staat wss voor 750g :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-20 08:57 



 
Profiel   

Aaah oké :Y) Vind ik nog steeds best veel trouwens haha..

Flicka gaat echt heel goed de laatste weken, echt heel leuk! Eenvoudige wissels en appuyementen zitten er nu eigenlijk zo goed als op! :D Nu nog m'n punten voor het Z :j Volgende week weer wedstrijd.

Jullie nog wedstrijden op de planning?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-20 09:09 



 
Profiel   

Goed bezig Berber!
Ik wil ook wel graag naar het Ek, maar moet manlief nog even zover zien te krijgen.. :x we gaan begin Juni ook naar de wereldtentoonstelling, dus dan gaat het wat dubbelop..

Hier zijn we ook eindelijk weer lekker aan het trainen. Moet allemaal wel weer even bevestigd met kracht opbouwen enzo, maar dat komt wel. Wil zien dat ik er nog een wisseltje op kan krijgen, dat vindt ik zelf erg lastig om aan te leren. Maar goed, we moeten ook wat houden om aan te kunnen werken!

Qua brok voer ik nu een halfje onderhoudsbrok alleen na het rijden. Ze is heet genoeg op t moment :)) straks als ze nog wat meer gaat ruien, misschien wat opbouwen, meestal doe ik voor wat extra pit de topsport topping erbij, die werkt bij Vlien erg fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-20 16:40 



 
Profiel   

Fijn afke! Ben je ook van plan om binnenkort weer te starten?

Welke topsport brok is dat? Zou zo iets wel eens willen proberen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-20 20:55 



 
Profiel   

Die van pavo, is een muesli!
Qua starten, nog geen idee :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-20 20:57 



 
Profiel   

Topsport is fijn spul.
Krijgt die van mij idd ook na een pittige training.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-20 21:12 



 
Profiel   

Ga het eens uitzoeken! Vind het altijd een beetje eng zulk rijk voer aangezien ze wel bevangen is geweest en gevoelig voor bevangenheid..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-20 21:29 



 
Profiel   

Mensen die loten van mij wil kopen bij de grote clubactie? :D

Want wat zou het fantastisch zijn als er in 2022 eindelijk weer een Haflingerweekend in Ermelo wordt georganiseerd, waarbij Haflingers uit heel Nederland deelnemen! Mocht je loten van mij willen kopen, ga dan naar: https://lot.clubactie.nl/lot/de-aangesp ... -m/1649442

Daarnaast bestaat er voor alle Haflingerliefhebbers in Nederland een gezellige vereniging, De Aangespannen Haflinger. Deze vereniging organiseert activiteiten gericht op het gebruik van de Haflinger, van wedstrijden tot andere (recreatieve) activiteiten.
Vul het aanmeldformulier in op http://www.deaangespannenhaflinger.nl/i ... =lidworden en stuur dit op naar dah.leden.adm@gmail.com. Het zou erg leuk zijn als je mijn naam bij de aanmelding wilt vermelden: Miriam Middel.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 22:04 



 
Profiel   

Flicka12 schreef
Aaah oké :Y) Vind ik nog steeds best veel trouwens haha..

Flicka gaat echt heel goed de laatste weken, echt heel leuk! Eenvoudige wissels en appuyementen zitten er nu eigenlijk zo goed als op! :D Nu nog m'n punten voor het Z :j Volgende week weer wedstrijd.

Jullie nog wedstrijden op de planning?


En? Hoe is het gegaan??

Hier zaterdag weer gestart en 208 en 199 in het Z1, dus weer een puntje erbij! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 22:13 



 
Profiel   

miriammiddel schreef
Mensen die loten van mij wil kopen bij de grote clubactie? :D

Want wat zou het fantastisch zijn als er in 2022 eindelijk weer een Haflingerweekend in Ermelo wordt georganiseerd, waarbij Haflingers uit heel Nederland deelnemen! Mocht je loten van mij willen kopen, ga dan naar: https://lot.clubactie.nl/lot/de-aangesp ... -m/1649442

Daarnaast bestaat er voor alle Haflingerliefhebbers in Nederland een gezellige vereniging, De Aangespannen Haflinger. Deze vereniging organiseert activiteiten gericht op het gebruik van de Haflinger, van wedstrijden tot andere (recreatieve) activiteiten.
Vul het aanmeldformulier in op http://www.deaangespannenhaflinger.nl/i ... =lidworden en stuur dit op naar dah.leden.adm@gmail.com. Het zou erg leuk zijn als je mijn naam bij de aanmelding wilt vermelden: Miriam Middel.

[ [url=m/Ln8jt6.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is dit alleen in nederland? Lijkt me superleuk maar ik ben van belgie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 22:31 



 
Profiel   

Poekkie schreef
miriammiddel schreef
Mensen die loten van mij wil kopen bij de grote clubactie? :D

Want wat zou het fantastisch zijn als er in 2022 eindelijk weer een Haflingerweekend in Ermelo wordt georganiseerd, waarbij Haflingers uit heel Nederland deelnemen! Mocht je loten van mij willen kopen, ga dan naar: https://lot.clubactie.nl/lot/de-aangesp ... -m/1649442

Daarnaast bestaat er voor alle Haflingerliefhebbers in Nederland een gezellige vereniging, De Aangespannen Haflinger. Deze vereniging organiseert activiteiten gericht op het gebruik van de Haflinger, van wedstrijden tot andere (recreatieve) activiteiten.
Vul het aanmeldformulier in op http://www.deaangespannenhaflinger.nl/i ... =lidworden en stuur dit op naar dah.leden.adm@gmail.com. Het zou erg leuk zijn als je mijn naam bij de aanmelding wilt vermelden: Miriam Middel.

[ [url=m/Ln8jt6.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is dit alleen in nederland? Lijkt me superleuk maar ik ben van belgie.



Zal het direct voor je navragen, heb zelf geeen idee! Laat het weten =D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-20 23:05 



 
Profiel   

Suprice_Iris schreef
Flicka12 schreef
Aaah oké :Y) Vind ik nog steeds best veel trouwens haha..

Flicka gaat echt heel goed de laatste weken, echt heel leuk! Eenvoudige wissels en appuyementen zitten er nu eigenlijk zo goed als op! :D Nu nog m'n punten voor het Z :j Volgende week weer wedstrijd.

Jullie nog wedstrijden op de planning?


En? Hoe is het gegaan??

Hier zaterdag weer gestart en 208 en 199 in het Z1, dus weer een puntje erbij! :D


Lekker bezig! Gefeliciteerd *\o/*
Ik had 173 &181,5 in het m2 dus ook weer een puntje :D zelfs nog een tweede prijs!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 06:50 



 
Profiel   

Poekkie schreef
miriammiddel schreef
Mensen die loten van mij wil kopen bij de grote clubactie? :D

Want wat zou het fantastisch zijn als er in 2022 eindelijk weer een Haflingerweekend in Ermelo wordt georganiseerd, waarbij Haflingers uit heel Nederland deelnemen! Mocht je loten van mij willen kopen, ga dan naar: https://lot.clubactie.nl/lot/de-aangesp ... -m/1649442

Daarnaast bestaat er voor alle Haflingerliefhebbers in Nederland een gezellige vereniging, De Aangespannen Haflinger. Deze vereniging organiseert activiteiten gericht op het gebruik van de Haflinger, van wedstrijden tot andere (recreatieve) activiteiten.
Vul het aanmeldformulier in op http://www.deaangespannenhaflinger.nl/i ... =lidworden en stuur dit op naar dah.leden.adm@gmail.com. Het zou erg leuk zijn als je mijn naam bij de aanmelding wilt vermelden: Miriam Middel.

[ [url=m/Ln8jt6.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is dit alleen in nederland? Lijkt me superleuk maar ik ben van belgie.


Er is navraag gedaan. Er werd aangegeven dat leden vanuit Belgie is geen probleem waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 10:57 



 
Profiel   

Oh super! Maar alle activiteiten worden uitsluitend in nederland georganiseerd? Zijn ze vaak dicht bij de grens of kan ik met een lidkaart dan ook bij de belgische variant terecht (als die al bestaat)?

Nog iemand die trouwens met zijn/haar hafje mee doet aan de ride en run binnenkort?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 00:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 402 van de 411 [ 10266 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 411  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen