Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen haflinger hengst waltimore .

 
Profiel   

Hoi ,

Ik heb vorige week een haflinger hengst van 1 jaar oud gekocht .
In zijn papier staat dat zijn vader waltimore van de haflingerhoeve is en zijn moeder sandra van de wilhelmina hoeve .
Nu vroeg ik mij af of er hier nog meer mensen zijn die een haflinger van deze afstamming hebben . :o
Mijn haflinger heet wytse van de wilhelmina hoeve en hij is ontzettend braaf heel koel in t hoofd , slim en karakter ben er echt super blij mee .
Ik hoop dat er hier mensen zijn die deze afstamming kennen en misschien zelfs wytse wel kennen , hij was er namelijk slecht aan toe hoorde ik van die vrouw die hem mij verkocht zij had hem weer van iemand gekocht uit medelijden voor t beestje zoals zij zegt werd die niet ontwormd en niet geëent en hij stond helemaal alleen zonder soortgenoten .
Ik heb hem meteen door een arts laten onderzoeken hij was mager en heeft een ontzettend dikke buik door de wormen , ik heb hem nu ontwormd en geëent en geef hem voldoende voeding en vitamen brokken dan zou t volgens de arts goed moeten komen met hem hij eet gelukkig goed drinkt plast poept voldoende en spelen kan die als de beste in het weiland is erg snel en vrolijk en hij geniet van een poetsbeurt en aandacht echt een leuk dier . :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 14:46 



 
Profiel   

Voor info over Haflingers is er een speciaal subforum op bokt, ik zal het topic daar naartoe verplaatsen voor je:

F-AM -> HA

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 15:21 



 
Profiel   

Sorry dat wist ik niet bedankt .

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 15:22 



 
Profiel   

http://www.haflingerhoeve.nl/index.php/ ... ingerhoeve
Dit is Pappa


In 2016 halfbroertje op de hengstenkeuring geweest. De fokker staat erbij

101.Arlon van de Wilhelmina HoeveHf.000033320 ,0.20% inteelt
v.Amarok Liz.269/T.K -Aghan II 1338
m.Sandra van de Wilhelminahoeve Hf.24258.K - Marok Hf.K.145
fok: H.T.P.M. de Vries - Nuenen

Je zou hun kunnen benaderen. Misschien hebben ze veulenfoto voor je. Altijd leuk voor plakboek


Laatst bijgewerkt door janouk op 14-04-17 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 16:20 



 
Profiel   

Ja ze vader had ik inderdaad al opgezocht vind het een hele mooie hengst , vroeg me alleen af of andere mensen hier ook een haflinger van hebben is altijd leuk om dat te delen met elkaar en zo kom ik ook wat meer te weten misschien .
Bedankt voor je reactie .

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 16:23 



 
Profiel   

Ik heb info over moeder en halbroertje toegevoegd aan bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 16:27 



 
Profiel   

En inderdaad klopt helemaal met zijn afstamming wat leuk bedankt ik ga dat idd maar is doen veulenfoto is altijd leuk ben erg benieuwd .
Kreeg de halve tekst niet binnen pas toen ik gereageerd had sorry .

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 16:28 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 21:05 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Dit is mijn lieve wytse . :o

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 21:10 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-17 19:28 



 
Profiel   

Hoi. Wij hebben ook een veulen waarvan de vader waltimore van de haflingerhoeve is.

Heb de hengst meerdere keren ontmoet en moet zeggen dat hij erg vriendelijk is en het goed doet in de sport.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 11:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen