Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Waar hebben jullie je haflinger vandaan?

 
Profiel   

Hoever wil je eigenlijk rijden? Op ehorse staan een aantal leuke, maar de meeste staan net over de grens van Duitsland...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-20 22:12 



 
Profiel   

Dat is idd best goedkoop Nolan! Voor een veulen betaal je vaak al snel meer! Mooi mazzel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-20 10:20 



 
Profiel   

Veel succes met de zoektocht! Die van mij komt hier uit Limburg, maar was van een particulier overgekocht :j Wel geen stamboekhaflinger, als dat is wat je zoekt. Was ook in de verste verte niet wat je zocht toen ik haar kocht, een echt project _O- Hier in BE heb je wel deze fokkerijen -

Stal ter Koze
Haflingerstal 't Jansveld

Deze ken ik toch bij naam, wel nog nooit geweest. Niet mijn smaak, maar mijn merrie is dan ook erg robuust gebouwd en dat doen de fokkerijen hier niet meer :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-20 10:32 



 
Profiel   

Mijn knapperd komt bij Stal van Steenbergen vandaan.
En ik had het niet beter kunnen treffen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-20 10:34 



 
Profiel   

Neem eens contact op met Hengstenhouderij Hans van den Berg uit Arcen. Misschien een beetje ver weg, maar zeker de moeite waard. Ik kan je zijn 06 via PB sturen als je wilt. Hij kent heel veel haflingerhouders, is keurmeester, komt overal en heeft ook veel contacten in het buitenland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-20 11:21 



 
Profiel   

Het is ook erg lastig van de zomer was er heel veel aanbod en nu niet meer.
Ik ben ook al een tijd aan het zoeken. Wat hierboven staat zijn goede tips. De stoute schoenen aantrekken en fokkerijen bellen (en langsgaan als langskomen oké is) helpt toch denk ik het beste veel succes! :j :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 09:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen