Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe groot word mijn haflinger veulen?

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik heb een haflinger veulen die nu 8 maanden is en hij is 1.34 we hebben hem gekocht bij een paardenmelkerij dus hij heeft geen geregistreerde ouders. Ik schat dat zijn ouders ergens tussen de 150 en 155 zijn. Weten jullie hoegroot hij eventueel zou kunnen worden?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-20 12:18 



 
Profiel   

Bij welke paardenmelkerij komt hij vandaan?
Degene die ik ken fokken namelijk niet lukraak maar hebben overal papier bij. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-20 12:40 



 
Profiel   

IIII schreef
Hallo allemaal,

Ik heb een haflinger veulen die nu 8 maanden is en hij is 1.34 we hebben hem gekocht bij een paardenmelkerij dus hij heeft geen geregistreerde ouders. Ik schat dat zijn ouders ergens tussen de 150 en 155 zijn. Weten jullie hoegroot hij eventueel zou kunnen worden?



kan vanalles worden, zonder ouders is er echt weinig over te zeggen.
Ik noem dan maar 1.45-1.50 maar zoals ik zei, de kans dat ik er naast zit is aanwezig.
Toch kwestie van wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-20 13:02 



 
Profiel   

IIII schreef
Hallo allemaal,

Ik heb een haflinger veulen die nu 8 maanden is en hij is 1.34 we hebben hem gekocht bij een paardenmelkerij dus hij heeft geen geregistreerde ouders. Ik schat dat zijn ouders ergens tussen de 150 en 155 zijn. Weten jullie hoegroot hij eventueel zou kunnen worden?


Komt je Haflinger toevallig van de Lage Wierde vandaan?
Ik heb daar een maand of 3 geleden gekeken naar een kruising Fries veulen. Uiteindelijk niet gekocht ben nog steeds een beetje rond aan het kijken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 08:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen