Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Italiaans stamboek - op naam zetten via KVTH of NHPS?

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Mijn haf heeft een Italiaans paspoort en ik wil hem op naam zetten. Maar ik kom er niet helemaal uit of ik dit via het KVTH of NHPS moet regelen.

Iemand ervaring of advies?

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 15:45 



 
Profiel   

Hangt ook van het papier van je paard af. Bij het Kvth kun je met 1.56% vreemd bloed inschrijven, bij het Nhps moet dit 0% zijn. Verder is het vooral welk stamboek je het meest aanspreekt. Ik zit zelf bij het Nhps, omdat wij reinzucht fokken. En ik vind de evenementen daar erg leuk, met een fijne sfeer overall.

Komt de jouwe van de Kymmelshof? Heb je foto's? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 16:18 



 
Profiel   

Ik heb mijn italiaan bij het KVTH ingeschreven. Maar dat komt omdat mijn andere merrie daar ook al ingeschreven staat. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 17:21 



 
Profiel   

Ok is vrij om te kiezen dus! Dan ga ik me verdiepen in beide en maak ik een keus
Volle haf @maessie, 0.0% vreemd bloed.
Mijn knappe Berg(kristall) v. Birbante-l
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 22:57 



 
Profiel   

Gaaf dier! Is dit de ex-hengst Bergkristall? Die staat al ingeschreven volgens mij bij het KVTH, omdat hij hier destijds ter keuring is aangeboden.


Laatst bijgewerkt door suffie op 22-03-21 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 23:00 



 
Profiel   

Ooh Bergkristall idd, dacht ook dat die hier al wel ingeschreven stond bij het kvth.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 23:05 



 
Profiel   

Ja dat klopt! Dan staat hij dus al bij KVTH en moet ik daar regelen om m op naam te zetten. Haha even een ‘duuh’ momentje hier :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 23:12 



 
Profiel   

Als je voor het KVTH gaat en je bent onder de 30: Dan kan je Jong KVTH lid worden. Dat kost 40 euro voor een jaar, en dan krijg je het KVTH tijdschift gratis, en bonus: Je mag 1 paard op naam zetten.

Paard op naam zetten voor niet-leden is 59 euro. Overschrijvingskosten voor leden is 20,50.

Dus als je onder de 30 bent is het goedkoper om lid te worden van het jong KVTH en je paard over te schrijven. Na dat jaar zet je (als je wil) je lidmaatschap stop. Heb ik ook gedaan. Zo koste het mij 40 euro om mijn paard op naam te zetten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 23:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen