Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Haflinger Nabucco pssm vrij?

 
Profiel   

Hoihoi,

Ik heb een hele lieve knappe afstammeling van Nabucco. Een jaar geleden heb ik ergens voorbij zien komen dat nabucco pssm vrij was. Alleen kan ik dit helaas niet meer terug vinden. Weet een van jullie bokkers waar dit zou kunnen staan, of waar dit na te checken is?

Groetjes van Iris en lebbertjes van Stormur!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 02:48 



 
Profiel   

Vraag het eens op het PSSM-forum, iemand houdt volgens mij een lijst bij. Maar als Nabucco vrij is, kan het alsnog van de moeder komen. Ik zou gewoon even een test doen.

Een vriendin van me is op zoek naar een Haflinger en heeft er inmiddels drie laten testen. Allemaal positief, P1, K1, P2… depressief word je ervan. En de desbetrffende verkopers gooien gewoon de testuitslag weg en verkopen ze aan een ander 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 06:52 



 
Profiel   

_Reneee schreef
Vraag het eens op het PSSM-forum, iemand houdt volgens mij een lijst bij. Maar als Nabucco vrij is, kan het alsnog van de moeder komen. Ik zou gewoon even een test doen.

Een vriendin van me is op zoek naar een Haflinger en heeft er inmiddels drie laten testen. Allemaal positief, P1, K1, P2… depressief word je ervan. En de desbetrffende verkopers gooien gewoon de testuitslag weg en verkopen ze aan een ander 8)7


Hoe heet dat forum? Een vriendin van mij is ook opzoek naar een haflinger, ik geloof dat ze er ook al 3 heeft gehad heeft. Allemaal positief. Je zou bijna denken dat er iets mis is met die testen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 09:54 



 
Profiel   

Ik geloof trouwens dat wij de zelfde vriendin hebben haha. Ik herken de irish cob op je profiel en toen ik bij je advertentie zag dat je uit uden kwam dacht ik heeee. Toevallig clublessen bij stal timmermans gevolgd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 10:12 



 
Profiel   

Wellicht weet iemand op het Haflinger subforum dit:

F-AM -> HA

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 17:25 



 
Profiel   

He Iris,

[HA] Haflingerlijnen met EPSM (PSSM)?

Hier vind je vast meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 17:37 



 
Profiel   

xAurea schreef
Ik geloof trouwens dat wij de zelfde vriendin hebben haha. Ik herken de irish cob op je profiel en toen ik bij je advertentie zag dat je uit uden kwam dacht ik heeee. Toevallig clublessen bij stal timmermans gevolgd?


:+ Klopt ja, toevallig haha.

Ik denk eerder dat er echt iets mis is met de haflingers. Of ja, dat het gewoon in heel veel lijnen zit. Is helaas bij oa Tinkers niet anders. Ik zou ook echt nooit meer iets kopen zonder te testen, welk ras dan ook.

Het forum zit op Facebook (https://www.facebook.com/groups/1597354 ... ?ref=share)

Maar nogmaals: het kan van zowel de vader als moeder komen dus je weet het pas zeker als je hebt getest.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 18:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen