niet meer piep jonge haflingeramazone

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janouk
Blogger

Berichten: 17881
Geregistreerd: 18-04-06

Re: niet meer piep jonge haflingeramazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 14:48

Ik ben bijna 42 jaar. Ik heb een maffe haf Janouk Chalet Parket. Wij rijden L aangespannen dressuur (+6) en L vaardigheid. Maar rijden thuis ook onder het zadel dressuur of buiten. Binnenkort gaan wij ook een startkaart voor onder het zadel aanvragen.
OUd genoeg!!!!

dagmach
Berichten: 551
Geregistreerd: 03-03-04

Re: niet meer piep jonge haflingeramazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 15:42

Tja nu ik erover nadenk ben ook al 42
Heb naast mijn werk en kinderen ook nog twee haflingers.
De oudste haf is 11 en de jongste 8.De laatste heb ik zo'n vier jaar geleden gekocht en zelf beleerd.Dit is inmiddels wel de favoriet van mijn man geworden.
Paarden horen gewoon bij mijn leven en sta er eigenlijk niet bij stil dat ik ouder wordt.
Voelt allemaal nog het zelfde als 30 jaar geleden.

Alleen rij ik nu braaf met cap en rij wel goed voorwaarts maar hou de boel het liefst onder controle.

Groet Dagmach

Roxatte

Berichten: 610
Geregistreerd: 04-03-06

Re: niet meer piep jonge haflingeramazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 13:21

Ben ook niet zo piepjong meer: 46 jaar en probeer het ohz ook weer op te pikken met onze nieuwe haf van 5 jaar. Ik hoop dat het gaat lukken want het is 8 jaar geleden dat ik voor het laatst in het zadel heb gezeten. Het lijkt me heerlijk om 's morgens vroeg het zadel op je haf te kunnen leggen en het bos in te rijden....

suffie
Berichten: 5716
Geregistreerd: 06-04-06

Re: niet meer piep jonge haflingeramazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:23

Ik ben (bijna) 30 en heb sinds 6 jaar Haflingers. Ik ben als 8-jarige begonnen op een manege en heb hierna altijd verzorgpaarden gehad. Toen ik klaar was met studeren heb ik mijn eigen haf gekocht. Inmiddels zijn daar nog 2 haffies en 2 shetlanders bijgekomen.

djeli
Berichten: 145
Geregistreerd: 12-11-05

Re: niet meer piep jonge haflingeramazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 13:26

hoi allemaal.
Djeli meld zich ook aan.
Ben 41 jaar jong en heb in maart mijn haflinger merrie gekocht,en dat gaat super goed.Ze heet Violinde en is in mei 11 geworden.
Anderhalf jaar terug heb ik eerst een shettis gekocht,een ruin en hij heet Dj.
Dus vandaag mijn naam Djeli.
Mijn dochter van 10 rijdt daar op.
Dus mijn droom is eindelijk uitgekomen,en dat was om samen met me dochter te rijden.Echt heel leuk.Mijn zoon van 13 hobbelt af en toe mee,maar dat is zeldzaam.Hij heeft de paardenvirus niet geerfd
Vroegen op een stal gewerkt in Noorwegen,dus veel met paarden heen en weer geweest in mijn leven.
Maar nu eindelijk mijn eigen knollies,heerlijk.

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Re: niet meer piep jonge haflingeramazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 23:08

Hallo..eindelijk een paar "ouderen" hier..ik ben 43, heb helaas net mijn vorige (seniorenproof) paard moeten laten inslapen en ben nu opnieuw begonnen met een 5jarige..heerlijk, zonder paarden kan ik het me niet voorstellen..na een lange dag op het werk even uitwaaien. Heb er nu wel een met gas en zonder rem..dat is even wennen..ik ben van plan nog tot aan de rollator door te rijden! We rijden trouwens wel western en lessen en ja hoor, herkenbaar, sinds kort ook weer met cap (zonde van het kapsel ha ha..). Is er nog iemand in de Randstad ook? misschien een leuk idee om eens samen te gaan rijden!

cindysue
Berichten: 11
Geregistreerd: 21-06-06

Re: niet meer piep jonge haflingeramazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 23:25

ik ben 42 en kim is mijn 10 jaar oude haflinger merrie ze is 1.55 hoog en een beetje breed en een drammertje maar wel heel lief en natuurlijk eigenwijs

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: niet meer piep jonge haflingeramazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 00:06

Jeetje wat zijn er veel 'ouderen' op bokt die en haflinger hebben, had ik niet verwacht.
Superleuk! Lachen Verder kan ik niet echt meepraten, ik ben 'nog maar' 19. Vork