Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

wie heeft er en haflinger met de vader nimmerdor

 
Profiel   

hoi

ik ben op zoek naar nakomelingen van nimmerdor en ook naar de hengst nimmerdor maar heb nog niks kunnen vinden

weten jullie mischien waar hij staat of heeft iemand foto's van deze hengst
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-06 13:59 



 
Profiel   

Ik rijd op een haflingerstal en daar staat een merrie van Nimmedor. Echt een pittige dame, vrij dominant tegen mensen die ze niet kent. Vind springen heel leuk maar er wordt voornamelijk dressuur mee gereden. Wat wil je verder weten? Haha!

Bij ons op stal hangt een poster van Nimmedor, wel een leuke hengst! Verder weet ik eigenlijk niks over hem..

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-06 23:32 



 
Profiel   

hey kan je en foto maken van die poster want ben benieuwt hoe hij er uit ziet

en mijn haflinger is en ruin en helemaal niet dominant alleen schuw als je hem wil pakken en het schijnt dat hij ook goed kan springen nooit geprobeert maar durf dat zelf niet

ps hoe groot is die merrie

mailen kan je moniquevandervlist@hotmail.com

bedankt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-06 19:41 



 
Profiel   

ik ken ook een dochter van nimmedor.
Staat momenteel te koop op marktplaats.
Zeer pittige tante, kon niet goed op buitenrit omdat ze overal van schrok.
En was zeer slecht met andere paarden, zodra een ander paard in de buurt kwam mepte ze gewoon maar wat naar achter.
Maar het is wel een prachthaf!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-06 19:12 



 
Profiel   

hoi ja ik heb die merrie gezien op marktplaats maar mijn haflinger is zoveel liever dan wat ik van anderen hoor buitenritten kan ik zelf me zoontje van 3 bevoorbeeld nog laten gaan met hem allen als je de wei ikkomt en je wil hem pakken is en en beetje schuw maar als hij je vertrouwt is het en werld paard echt waar je kan er mee lezen en schrijven en ook met anderen paarden is hij heel lief ja soms als ze aan het eten zijn maar veder doet ie geen vlieg kwaad bedankt voor je reactie

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-06 22:36 



 
Profiel   

[ img ]

Nog even een mooie hoofdfoto van suzanne.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-06 19:47 



 
Profiel   

hoi

kan je me mischien en pbtje stuuren met je mail adres want wil die foto wel ff goed vergelijken met de mijne want die van mij heeft en witte neus hoe groot is zij eigelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-06 21:54 



 
Profiel   

http://i18.photobucket.com/albums/b147/ ... erdor1.jpg
http://i18.photobucket.com/albums/b147/ ... merdor.jpg

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-06 22:27 



 
Profiel   

dus dat is nou de bekende hengst nimmerdor

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-06 11:18 



 
Profiel   

ik heb zo juist bericht gehad over nimmerdor dat hij in 2001 is overleden dat mailde ze me van het stamboek

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-06 11:20 



 
Profiel   

Klopt, aan koliek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-06 20:31 



 
Profiel   

Ik rij op haflingerstal de tschogglberg en daar hebben we ook een merrie van nimmedor: Sandy van Zuidveld. Hartstikke lieve merrie maar je kan merken dat ze een verleden heeft.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-06 21:20 



 
Profiel   

Jaa, jammer genoeg wel Boos! Maar ze vind springe ook wel leuk en op buitenrit soms Tong uitsteken maar 'schrikt' wel snel als je eens niet op let ofzo, of dat een sloot op houd Tong uitsteken haha .. maar aan teugel kan ik haar niet krijgen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-06 21:27 



 
Profiel   

[ img ]

Monique, dit is de foto die ook bij ons op stal hangt, heb vanavond dus geen foto gemaakt.

Heb wel foto's van de nakomeling, Wianda Haverkamp. Moet alleen nog ff wat fixen, ik krijg de usb er niet in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-06 22:01 



 
Profiel   

wie kan er voor mij en foto plaatsen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-06 16:21 



 
Profiel   

ik heb ook een nakomeling in nimmerdor
ze is heeeeel 1kennig om dit moment rij ik en een verzorger op dr.. die accepteerd ze wel alleen bij anderen is ze een probleem
ze is heeeeel leergierig kan mooi lopen en springen
de meeste nakomelingen van nimmerdor staan bekent om de mooie houding en het prachtkoppie
mijnde heeft ook een verleden ik zelf heb het idee dat ze zeer gevoelig zijn.
mijn haf is prima met buitenritten zeer relaxed ...oftewel het is een super paard voor jezelf
maar zet dr niet op een manege want ze trapt ze alles en iedereen voor de box weg

mijn haflinger is : wernimsa hf.k. 23149
v nimmerdor hf.k. 192
m wersa hf.k. 3447

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-07 19:52 



 
Profiel   

*steekt vinger hoog in de lucht*

Mijn bijrijdhaf is van Nimmerdor! Judith is de eigenaresse (Judibo) en in mijn profiel (even naar beneden scrollen) staan foto's. Nimmerdor is haar vader trouwens. Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-07 13:48 



 
Profiel   

oke leuk nog en nimmerdor na komeling

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-07 17:57 



 
Profiel   

Yep, Donja haar vader is Nimmerdor.
Ze is erg gevoelig en toen ik haar net had (toen was ze net 1) erg bang/schichtig, hetzelfde zie ik nu wel wat terug in haar zoon Manic (v. Midas-Hanja). Kan soms wel wat miepen, maar dat is vaak meer aanstelleritis dan dat ze echt bang is.

Donja
[ img ]

En haar zoon Manic:
[ img ]

Zie voor meer foto's mijn profiel Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-07 20:48 



 
Profiel   

de mijne is ook soms schigtig en bang zou wel in de bloed lijn zitten hahaha

trouwens leuke zoon heeft ze ook en jaarling of niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-07 09:09 



 
Profiel   

best raar om te lezen schrikkerig? bang? dat is juist wat die van mij niet heeft... misschien door dr moeder? het enige wat me opvalt met trekjes van nimmerdor is dat ze eenkennig is en kan erg vurig zijn gewoon een eigenwijs maar leuk karakter

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-07 22:24 



 
Profiel   

hoi eenkennig is mijn haflinger ook hij laat zich niet altijd pakken uit het land en kijkt je dan echt echt aan van oooh ben jij niet eng ofzo maar ja het schijnt dat hij ook al bij zoveel mensen heeft gestaan en ik als het goed is nummer 10 ben al ofzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-07 20:08 



 
Profiel   

monique22 schreef
hoi eenkennig is mijn haflinger ook hij laat zich niet altijd pakken uit het land en kijkt je dan echt echt aan van oooh ben jij niet eng ofzo maar ja het schijnt dat hij ook al bij zoveel mensen heeft gestaan en ik als het goed is nummer 10 ben al ofzo


ze laat zich wel pakken ik heb geen problemen met me haf alleen als dr anderen (verzorgers, me vader enz enz) komen die haar willen pakken worden ze bijna het landje afgetrapt. mijn haf heeft tot dr 4rde maand bij 3 handellaren gestaan waar ze niet goed behandeld is ik heb dr weer opnieuw aan de mensen moeten voorstellen wat ze nou nog moeilijk vind

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-07 21:50 



 
Profiel   

Ik heb een hafje gereden die een veulen had van Nimmerdor.. een pienter pittig hengstje. ik ben nog steeds op zoek naar dit paardje. hij heet napoleon en zal nu ongeveer 7 jaar zijn. Bij iemand bekend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-07 09:55 



 
Profiel   

mijn haffie is ook van hem Lachen
super karakter en super in de omgang
niets op aan te merken Lachen
gelukkig is nero niet 1 kennig en is hij allemans vriend
hij is ook nergens bang voor (op vrachtauto's na)


nero is in 2000 geboren en een jaar later is hij op 8 of 9 jaarige leefstijd gestorven? als ik dit goed gelezen heb van zijn leeftijd?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-07 10:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen