Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Afstammelingen van Wempire (haflingers)

 
Profiel   

Nou ik vroeg me dus af wie er afstammelingen heeft van de (Haflinger) hengst Wempire.

Wempire
[ img ]

Zelf heb ik een dochter van hem Sarah van de Arixhof.

Vind het altijd grappig om familie te vinden van haar. Haha!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-07 21:00 



 
Profiel   

Ik heb een wempire merrie gehad (helaas overleden op 12 jarige leeftijd Huilen )haar naam was Ledy van de St.Jozefhoeve, moeder Lenka. Jouw haflinger lijkt erg veel op haar Pling .

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-07 21:29 



 
Profiel   

die haflinger op de foto is niet haar hé! weet niet of je die bedoelde Knipoog maar dat is Wempire zelf Knipoog foto's van mij Saar (ja dat heb ik even afgekort) staan in m'n profiel. Weet niet of je die bekeken hebt? wel rot voor je dat ze overleden is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-07 21:33 



 
Profiel   

Ik bedoelde inderdaad de foto's in het profiel. Ja, ik mis haar nog steeds, in mijn profiel staat wat er is gebeurd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-07 21:35 



 
Profiel   

Wempire is de opa van Mazzel (oorspronkelijke naam Willie).

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-07 22:52 



 
Profiel   

haha ja dat wist ik al (had ik je ook over ge'pmt Knipoog )

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-07 15:21 



 
Profiel   

Oeps... last van mijn geheugen Bloos Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-07 16:49 



 
Profiel   

Wempire is de opa van mijn haflinger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-07 16:51 



 
Profiel   

viewtopic.php?f=152&t=577692&p=23958307#p23958307 dit topic gaat ook over afstammelingen van Wempire!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-07 15:00 



 
Profiel   

jomaro schreef
Wempire is de opa van mijn haflinger.

volgens mij ook van mijn verzorghaflinger Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-07 19:41 



 
Profiel   

Hier is al een topic over, ik tem even. Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-07 20:08 



 
Profiel   

Aangezien dat oudere topic is gesloten: ik heb ook een haf met als pappa Wempire. Ze heet Roxanne van de Peeldijk. Genoeg foto's in mijn profiel zou ik zeggen!

Trouwens, alle familie hafjes van haar lijken echt niet op haar! En ik vind mijn haffie vrij veel op haar pappa lijken...

Ik heb even in jou profiel gespiekt, volgens mij hebben onze hafjes wel wat overeenkomsten Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-07 11:51 



 
Profiel   

Nou hun bles helemaal niet! die van jou heeft een wat uh aparte bles vind ik voor een haflinger. Maar wat betreft de vachtkleur lijken ze indderdaad wel op elkaar Ja sommige haflingers hebben vaak een wat lichte kleur of een witte buik ofzo. Dat had je trouwens als een andere keer gezegt in een ander topic dat ze op elkaar leken maar ik weet niet meer welk. Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-07 16:10 



 
Profiel   

hoi,

ik heb er 1 van wempire kijk maar in mijn profiel voor foto's Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-07 17:05 



 
Profiel   

Maartje1990 schreef
Nou hun bles helemaal niet! die van jou heeft een wat uh aparte bles vind ik voor een haflinger. Maar wat betreft de vachtkleur lijken ze indderdaad wel op elkaar Ja sommige haflingers hebben vaak een wat lichte kleur of een witte buik ofzo. Dat had je trouwens als een andere keer gezegt in een ander topic dat ze op elkaar leken maar ik weet niet meer welk. Knipoog


Haar bles is inderdaad een geval apart! Ik vind hem leuk!
Ook heeft Rox net als dr papa niet van die lange manen, maar wel hele dikke!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-07 15:12 



 
Profiel   

Wemphire is ook de papa van mijn hafje Knipoog
Ze heet Melody Jolanda van de Heischeut. Pling
Ze lijkt wel een beetje op Wemp. (4ral die bles)

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-07 14:56 



 
Profiel   

Mijn vorige haf Woody was een zoon van Wempire, helaas in moeten laten slapen toen hij 9 was met waarsch een tumor oid in zijn hoofd.. Dit was echt mijn grote liefde en ik hoop (hij heeft nog een volle broer) dat ik zijn broer een keer kan zien.
Kent iemand Wemro vd Bakelse Beemd ,haf, vader is dus Wempire en moeder is Walroosje (moeder stond toen in Brabant dacht ik en nu in Koedijk N-H)
Wat apart is is dat hij waarsch zilvergrijze manen heeft hij is ong 14/15 jaar dacht ik nu, heb alleen veulenfoto's van hem. Wie denkt Wemro te kennen?
Vind t erg leuk om foto's te zien van Wempire's kids, het zijn fantastische paardjes he Hyper!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-07 22:34 



 
Profiel   

_diesel ik zat even in jou profiel te kijken en jou haf heeft een zwarte vlek op zijn kont.

Mijnes heeft het op z'n schouder. Hebben hier meer haflinger van Wempire een zwarte vlek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-07 12:09 



 
Profiel   

Klopt ja, een teervlek. Ze heeft ook nog een kleinere op haar buik, een streepje. Die zie je niet als het zadel erop ligt. Erg balen vind ik het, omdat ze hierdoor nooit hoog zal eindigen op een keuring. Aan de andere kant vind ik het wel speciaal; het is echt uniek. Haar vlek heeft de vorm van een mobieltje met antenne, haha! Past goed bij haar, want ze loopt altijd met haar lip te klapperen, die kletskous!
Zie hier:
http://www.zippyvideos.com/6390978322321566/movie/

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-07 12:29 



 
Profiel   

Ja, Mazzel heeft ook zwarte vlekjes op zijn achterhand...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-07 12:39 



 
Profiel   

Wempire is de "opa" van mijn haflinger Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-07 17:46 



 
Profiel   

Haha dat filmpje _diesel ! dat is wel appart idd.

Noortje heeft het op der schouder:
http://img113.imageshack.us/img113/7868 ... sunbz2.jpg

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-07 20:26 



 
Profiel   

_Diesel schreef
Klopt ja, een teervlek. Ze heeft ook nog een kleinere op haar buik, een streepje. Die zie je niet als het zadel erop ligt. Erg balen vind ik het, omdat ze hierdoor nooit hoog zal eindigen op een keuring. Aan de andere kant vind ik het wel speciaal; het is echt uniek. Haar vlek heeft de vorm van een mobieltje met antenne, haha! Past goed bij haar, want ze loopt altijd met haar lip te klapperen, die kletskous!
Zie hier:
http://www.zippyvideos.com/6390978322321566/movie/


die van mij ook! Saar loopt ook altijd met haar lip te klapperen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-07 11:28 



 
Profiel   

iSaBeLL schreef
_diesel ik zat even in jou profiel te kijken en jou haf heeft een zwarte vlek op zijn kont.

Mijnes heeft het op z'n schouder. Hebben hier meer haflinger van Wempire een zwarte vlek?


mijn haflinger heeft op zijn wang een kleine vlek

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-07 14:59 



 

Hee laura!!!
leuk om jou hier tegen te komen! (ik werkte bij vd bunt, kijk maar in mn profiel Knipoog )

Mijn haffie is ook van wempire Haha!
en ze loopt ook altijd heel erg met dr lip te klepperen!! hihi grappig zeg!!

[ img ]

Wempire's zijn de bestuuuuh Tong uitsteken
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-07 19:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen