Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Prinses? ruitersgat? stam

 
Profiel   

Mieperdepiep schreef
Wallenstein van het Ruitersgat is een hengst die in 2002 goedgekeurd is en is een zoon van Wallenstein en Prinses Elena van het Ruitersgat. Als je lid bent van het Haflingerforum kun je een foto van hem zien.


Ik heb hem even opgezocht. Ik wist niet dat er een Wallenstein van het Ruitersgat was ;)
Ken namelijk alleen Wallenstein
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-11 16:35 



 
Profiel   

Zelf heb ik Prinses Nancy van 't Ruitersgat, moeder Prinses Amora van 't Ruitersgat en vader is Wallenstein. Mijn zusje heeft weer het zusje van Nancy, Prinses Omelia van 't Ruitersgat. Wij hebben ze gekocht bij de fokker zelf (meneer van de Pas)! Wat leuk dat er zoveel mensen zijn met een hafje van 't Ruitersgat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-13 19:33 



 
Profiel   

Hoihoi!

Misschien een wat late reactie gezien dat de activiteit van deze topic al wel een tijdje geleden is ':)
Momenteel ben ik samen met de eigenaar van Prinses Lucy van 't Ruitersgat dit prachtige 19 jarige paardje aan het beleren onder het zadel, ze is gekocht toen ze 17 jaar oud was en zit nog in de bloei van haar leven <3
Nu hebben we haar stamboek erbij gepakt en zijn we een beetje rond gaan kijken wie er nog meer allemaal dezelfde ouders hebben als onze lieve meid, Prinses Helena van 't Ruitersgat en Wallenstein namelijk :)
Ze is een heerlijk voorwaarts paardje en zo positief ingesteld dat wij heel benieuwd zijn of er meer over haar familie en misschien over Lucy zelf te weten valt ! Wij denken dat ze al voor de kar beleerd was gezien ze op buitenrit zo heerlijk ontspannen en zonder spanning buiten loopt.

Alvast heel erg bedankt! <3
(Hieronder twee fotootjes van onze prinses Lucy)
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 11:09 



 
Profiel   

Hey allemaal!
Mijn merrie was een dochter van Wallenstein van 't ruitersgat,
Ik zie dat er lang niet meer is gereageerd in dit topic, maar zo zag ze eruit:
Ze heet Melanie van de Beekhoeve
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 11:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen