Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 335 van de 392 [ 9791 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338 ... 392  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Fjorden in the picture!

 
Profiel   

Inderdaad, wat een lijf die hierboven. <3
Leuk dat Garfield zo goed terechtgekomen is, ben benieuwd om hem mee te volgen op het youtube kanaal!

Ik had gisteren zo'n aaah moment, ik kwam binnen in de stallen om hem buiten te zetten en ik kreeg een hinnikje, ik smolt ter plekke. <3 En dan was de lucht echt nog prachtig buiten, ik voelde mij even de gelukkigste mens op aarde. Hij is ook al wat vermagerd door de nachten op stal te staan en een slowfeeder te krijgen en hangt de laatste weken ook wel het varken uit. }:) Kernwoord is: RACEN.
Binnen 2 weken wordt hij geschoren, dus hij heeft ook veel nieuwe outfits gekregen, waaronder een bucas. Jammer genoeg zit hij wat te strak rond de borst en probeer ik het nog met een borstverbreder.

[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 13:49 



 
Profiel   

Wat lief Jessol <3

Ja ben heeeel benieuwd als Moos 3 is.. Of ie nog zo stoer blijft :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 15:17 



 
Profiel   

Jessol schreef
Inderdaad, wat een lijf die hierboven. <3
Leuk dat Garfield zo goed terechtgekomen is, ben benieuwd om hem mee te volgen op het youtube kanaal!

Ik had gisteren zo'n aaah moment, ik kwam binnen in de stallen om hem buiten te zetten en ik kreeg een hinnikje, ik smolt ter plekke. <3 En dan was de lucht echt nog prachtig buiten, ik voelde mij even de gelukkigste mens op aarde. Hij is ook al wat vermagerd door de nachten op stal te staan en een slowfeeder te krijgen en hangt de laatste weken ook wel het varken uit. }:) Kernwoord is: RACEN.
Binnen 2 weken wordt hij geschoren, dus hij heeft ook veel nieuwe outfits gekregen, waaronder een bucas. Jammer genoeg zit hij wat te strak rond de borst en probeer ik het nog met een borstverbreder.

[ [url=m/RJBxKn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a6j32w.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heb je de bucas big neck?

Die hebben een lage uitsnede en zijn speciaal voor grovere paarden. Als je die niet hebt raad ik je die aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 15:40 



 
Profiel   

Jodi93 schreef
Jessol schreef
Inderdaad, wat een lijf die hierboven. <3
Leuk dat Garfield zo goed terechtgekomen is, ben benieuwd om hem mee te volgen op het youtube kanaal!

Ik had gisteren zo'n aaah moment, ik kwam binnen in de stallen om hem buiten te zetten en ik kreeg een hinnikje, ik smolt ter plekke. <3 En dan was de lucht echt nog prachtig buiten, ik voelde mij even de gelukkigste mens op aarde. Hij is ook al wat vermagerd door de nachten op stal te staan en een slowfeeder te krijgen en hangt de laatste weken ook wel het varken uit. }:) Kernwoord is: RACEN.
Binnen 2 weken wordt hij geschoren, dus hij heeft ook veel nieuwe outfits gekregen, waaronder een bucas. Jammer genoeg zit hij wat te strak rond de borst en probeer ik het nog met een borstverbreder.

[ [url=m/RJBxKn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a6j32w.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heb je de bucas big neck?

Die hebben een lage uitsnede en zijn speciaal voor grovere paarden. Als je die niet hebt raad ik je die aan.

Het is de bigneck versie jammer genoeg. Dit is zonder de hals

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 15:53 



 
Profiel   

Bucas dekens zijn heerlijk in gebruik. :j

[ img ]
Kreeg deze via groepsapp van stal. Sinds gisteren een laag stro in schuilstal en de paarden waarderen het heel erg nu om hier te slapen chillen. <3 :+: <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 17:34 



 
Profiel   

Mijn fjord heeft ook de Smartex en daar was de Big neck versie veel te groot van aan de voorzijde. De normale versie is iets wat ruim maar eigenlijk heel goed. Maar wel echt super dekens!
Dit was bij haar de Big neck versie :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 20:12 



 
Profiel   

Ik vind Mosi ook heel stoer :j Denk dat dat wel zo blijft hoor. Hij straalt dat gewoon uit.

Lars was vanaf het begin een lieverd om te zien. Niet heel stoer :') Het is nu nog steeds een zacht eitje (met een gouden karakter) <3 Hij wil graag in 2 span met mijn Shettie.


Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 21:08 



 
Profiel   

Hoe valt de bucas big neck?
Qua maat.
Hoor daar veel verschillende verhalen over.
Zou hem voor Ollie ook graag hebben, ze is 1.40 M

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 11:12 



 
Profiel   

Dit is de standaard blik van Lars. Waarna hij snel naar je toe komt voor knuffels <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 18:20 



 
Profiel   

xApple schreef
Dit is de standaard blik van Lars. Waarna hij snel naar je toe komt voor knuffels <3
[ [url=m/YgghjG.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hij heeft zo een lief koppie ja <3

Heerlijk he dat weer.. Lekker genieten van die stoere man moet nog ruim 1,5 jaar wachten maar heel benieuwd hoe die uitgroeit.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 20:12 



 
Profiel   

Wat een lieverds. <3

Wij zijn gisteren gaan crosstrainen, voor mij de eerste keer, Shadow deed het al vaker en doet het ook ongelofelijk graag. Hij is wel 1x weggelopen, de uitgang door en daag, richting trailer. Ik heb hem wel kunnen stopzetten, daarna is hij aan de hand, omdat hij niet graag op de trailer wilt alleen blijkbaar, ook gaan lopen, heb gelukkig niet losgelaten en hem toch kunnen doen stoppen. Maar het is wel een deukje in het vertrouwen, ik kende de verhalen uit zijn verleden, maar door het nu zelf mee te maken heb ik het wel wat lastig en voel ik mij wel wat teleurgesteld. Hij doet de laatste weken in de bak ook echt heel drammerig.
Maar bon, volgende week doen we dus een cross mee, en zal ik er wel een iets zwaarder bit inhangen, zodat het verantwoord blijft voor de andere ruiters. Maar geniet maar mee van zijn enthousiasme!


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 10:14 



 
Profiel   

Wow wat stoer :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 12:50 



 
Profiel   

Super gave foto's! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 12:57 



 
Profiel   

Mooie foto's Jessol!

Jaimy10, wat een knapperd!

Vie mocht gisteren ook weer crossen! <3

[ img ]
]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 18:20 



 
Profiel   

Ik vind dat echt stoer hoor! Ik laat Caj wel eens een stammetje in het bos nemen, maar zij doet dat liever niet :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 18:36 



 
Profiel   

Sorry voor de spam haha, vond nog een waar ik echt blij mee ben!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 18:43 



 
Profiel   

Oh wat cool, nog een crossfjord <3 Doet de jouwe het ook zo graag? Ik heb zondag een cross, heb schrik dat hij gaat weglopen. :o

Hier een filmpje van de training zondag:



En ponylief is nu ook geschoren, zijn uggs heeft hij wel mogen houden!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 10:24 



 
Profiel   

Wat gaaf dat crossen. Die van mij is daar echt niet geschikt voor, ze tilt dr poezelige voetje niet op XD

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 11:16 



 
Profiel   

Mijn huidige fjordenmeid ook niet. Maar ik denk dat Leo dat vroeger super tof had gevonden! De werd echt helemaal gek als er een hindernis in de bak stond. Als je nog bezig was met andere (dressuur) oefeningen vloog hij ineens zo weg om over de hindernis te kunnen springen := .

Ook los deed hij dat graag:
[ img ]

Maar helaas is hij nu te oud. En hij vindt het springen niet meer leuk. Denk dat het pijnlijk wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 11:50 



 
Profiel   

Wat super gaaf zeg al die crossende fjorden :D !

Apple, gefeliciteerd met je verjaardag!

Marcella, wat heerlijk zeg zo'n grote inloopstal!


Ik heb Mellow gisteren geschoren, hij voelt zich meteen jonger dan 25 :)) .
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 13:39 



 
Profiel   

Tof al die crossers <3
Wil ik ook gaan doen... Even geduld haha.

Mellow ziet r onwijs goed uit, jeetje :j

Maandag nieuwe deken gekocht voor Moos geen idee waarom want ben van mening dat zeker jaarlingen etc geen dekens hoeven haha maar voor de leuk :j

Maat 185 had gedacht dat ie echt zou verzuipen.. Maar valt mee :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 13:44 



 
Profiel   

Jessol, die van mij vindt het ook echt geweldig. Hij wordt zo blij als hij die hindernissen ziet haha!

Calice, Mellow ziet er weel knap uit zo! Hoop dat die van mij er op z'n 25e ook nog zo uitziet!

Jaimy10, valt mee inderdaad! Hoe groot is hij nu? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-17 19:45 



 
Profiel   

Moos is nu 1,37 :)) Maar heeft nog tijd zat om te groeien hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 11:22 



 
Profiel   

Leuk al die crossfoto's! Zou dat zelf ook wel eens willen proberen, maar noch ik of de fjorden die ik rij hebben er ervaring mee. Weet iemand een plek waar omgeving Amersfoort waar je zou kunnen oefenen voor cross of een laagdrempelige oefenwedstrijd(zonder startkaart) kan doen?

Mellow ziet er goed uit voor zijn leeftijd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 12:58 



 
Profiel   

@BoschA de vijfsprong in Lunteren kan je af huren en eventueel eigen instructeur meenemen :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-17 13:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 335 van de 392 [ 9791 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338 ... 392  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen