Fjorden klets topic Friesland!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisanne2409

Berichten: 123
Geregistreerd: 09-04-12
Woonplaats: Leeuwarden

Fjorden klets topic Friesland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 22:55

Hallo allemaal!
Het leek mij leuk om een topic aan te maken voor alle fjorden bokkers uit Friesland!
Waarom alleen Friesland? Dan kunnen we misschien eens leuke meetings organiseren en wie weet staan we wel bij elkaar om de hoek met onze fjord!

Laat ik mijzelf eerst eens voorstellen, ik ben Lisanne, 22 jaar, woonachtig in Leeuwarden.
Paardlief staat in Spannum op een zorgboerderij! Imca is een jonge fjord van Hermansen. April dit jaar wordt zij drie jaar oud. Momenteel krijgen we les in horsemanship;/freestyle. Ik hoop eind 2015 voor het eerst te kunnen rijden, maar dat hangt van Imca af of zij hier dan aan toen is.

Ik hoop dat er een leuk en gezellig topic ontstaat! Verzorgers en eigenaren van de Fjorden in Friesland meldt je hier!:D

Afbeelding

youaremystar

Berichten: 489
Geregistreerd: 21-06-14
Woonplaats: Potjewold

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 19:08

Zal ik me maar even voorstellen dan?

Ik ben Kim, en woon in Nijelamer. Dorpje in de omgeving van Heerenveen. Mijn kleine fjordenbol genaamd Ydhuna is 12 jaar en sinds een half jaar in mijn bezit.

Afbeelding

Ben benieuwd of er meer fjorden owners in de buurt zijn en op bokt zitten! :D

stalkarima
Berichten: 89
Geregistreerd: 12-01-09
Woonplaats: Oudega

Re: Fjorden klets topic Friesland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 21:48

wij hebben sindskort een fjord, de 20jarige modelmerrie Odet v. Bjorgard.
we rijden zowel in de bak als lekker op buitenrit. Hier genieten we volop van!
o ja ik ben japke en 30 jaar, heb een partner (agnes, 38) en we rijden samen.
Ook de dochters van 6 en 8 'rijden' er op. de oudste zit op les en gaat best goed.
Odet is zeer braaf, buiten lekker vlot en voorwaarts maar braaf. in omgang ook een heerlijk paardje.
haar leeftijd is dan ook niet merkbaar en we hopen nog lang van haar te genieten.
ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen.. :)
wij wonen in oudega, nabij drachten, en het paard staat bij vrienden in de wilgen met huin ijslander en shetlander (waar de oudste dochter al op reed)
meer hier in de buurt?

AgnesJapke
Berichten: 1
Geregistreerd: 17-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 22:11

Afbeelding
Dit is onze Odet :D

Lisanne2409

Berichten: 123
Geregistreerd: 09-04-12
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Fjorden klets topic Friesland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 23:10

Leuk dat er meer mensen melden! gezellig! Ik heb gister weer les gehad van Femke Dölle, we zijn weer bezig geweest met het loswerken en daarin de hulpen te verfijnen, Imca pakt dit super goed op! :D

Afbeelding

youaremystar

Berichten: 489
Geregistreerd: 21-06-14
Woonplaats: Potjewold

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 11:23

Eindelijk werd mijn deel van Friesland geterroriseerd door sneeuw! Dus snel even een paar kiekjes gemaakt.

Afbeelding

Lisanne2409

Berichten: 123
Geregistreerd: 09-04-12
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Fjorden klets topic Friesland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 23:20

Super leuk! Ik heb de sneeuw moeten missen, ik zat het hele weekend in Zoetermeer... Daar is helemaal geen sneeuw gevallen.. -O-