Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Corner te lease aanbieden

 
Profiel   

Hoi allemaal.

Ik zou graag wat meer willen weten hoe het werkt met leasen.

Omdat ik Corner niet wil verkopen,mijn bijrijd meisje hem niet kan buiten rijden,want dat gaat niet goed,en ze in love is met een ander paard,zoek ik een ruiter voor hem,die wat vaker met hem aan de slag kan ,en ik een wat betere stal kan zoeken met rijbak en stalletje.
Het is hier in de omgeving Zevenaar best prijzig,en door hem te verleasen kan ik wat beters zoeken.

Ik ben 47 en vind t rijden zo nu en dan wel leuk,Corner is nu 12 en kan nog zoveel meer.
Ik longeer hem veel en probeer hem echt op conditie te houden.

Wat voor afspraken moet ik maken en contract etc.

Ik dacht zelf aan een bedrag van 75 pm ,waarvan de de overige kosten voor mij blijven.

Ik hoor het graag!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 10:58 



 
Profiel   

Persoonlijk vind ik het geen goede basis als je de betalende bijrijder echt nodig hebt om de stalkosten te kunnen betalen. Dat kan moeilijke situaties opleveren.

Bedenk in ieder geval van te voren goed wat je wel en niet wil, wat je verwachtingen precies zijn en wat jij en jouw paard kunnen bieden. Als betalende bijrijder verwacht je wat meer, dan als je 'gewoon' een paard bijrijd.
Hoe vaak per week wil je dat iemand komt? Wat moet / mag deze persoon dan doen? Moet deze persoon nog wat doen op stal (uitmesten, voeren). Mag het paard mee naar buiten? naar wedstrijden? lessen bij een ponyclub?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 11:11 



 
Profiel   

Dat is geen leasen dat is gewoon een betalende bijrijder die je zoekt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-18 11:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen