Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 94 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Van wilde fjordenhengsten naar...

 
Profiel   

Steeds een stapje verder met Ossip! Het is zo grappig, als ik hem eenmaal te pakken heb vindt hij alles prima en kijkt nergens van op <3
Zo spelenderwijs af en toe wat nieuwe dingen proberen, binnenkort ga ik eens proberen er een dekentje op te leggen.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 17:43 



 
Profiel   

Ik kom dit topic even binnen en ga je volgen met jullie avonturen! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 18:08 



 
Profiel   

Even een klein trots momentje! *\o/*
Tot aan gisteren was het me nooit gelukt om Ossip een halster om te doen terwijl hij in de wei stond. Als hij zijn halster zag was het al meteen “AJUUU”, dus ik moest altijd zijn halster in de stal omdoen.
Gisteren stond hij zonder halster in de wei, en ik wilde weer eens proberen of ik een halster om kon doen. En wat denken jullie? Meteen de eerste poging kon ik zijn touwhalster over zijn hoofd schuiven! :)F
Geen protest of niks, dus ik was even heel trots. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 10:42 



 
Profiel   

Vandaag weer! :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 21:51 



 
Profiel   

Super goed!
En staat hem ook nog leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 08:12 



 
Profiel   

Zo, nu mijn vakantie er op zit mag Norvik ook wat actiever aan de slag. We hebben in de les gewerkt aan snoepjes weigeren, om het schooien af te leren (niet dat hij enorm schooide oid, maar het werd wel erger en dat willen we graag voor zijn.) dit vind meneer nog niet zo leuk :+

Verder hebben we vandaag lekker gewandeld. Beetje wennen aan verkeer, en tussendoor oefenen met stilstaan en wachten op snoepjes. De nieuwe pony van een paar huizen verderop moest natuurlijk goed bekeken worden. :+

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 12:58 



 
Profiel   

Snoepjes weigeren ben ik bij Duke héél vroeg mee begonnen, die schooide wel echt te hard.
Ben daar wel altijd heel blij mee geweest!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-19 08:30 



 
Profiel   

Granoek schreef
Snoepjes weigeren ben ik bij Duke héél vroeg mee begonnen, die schooide wel echt te hard.
Ben daar wel altijd heel blij mee geweest!


Wat grappig dat jullie daar ook mee bezig geweest zijn! Hoor dat niet bij heel veel mensen. Ik vind t wel moeilijk hoor :+ Ik heb het vandaag voor de 4e keer geoefend, en merk de ene keer echt al verbetering. De andere keer wordt hij bozig omdat die zn snoepje niet mag en daarin zelfs wat happerig. Maargoed, we houden gestaag vol

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 12:47 



 
Profiel   

Het was eigenlijk het eerste wat ik met Dexter deed, ik zocht info over vrijheidsdressuur en las ergens dat dat een goed en gemakkelijk trucje was om mee te beginnen.

En toen kwam Duke en die vrat zowat mijn hand op als ik iets wilde geven en toen ging wel even terug een belletje rinkelen. Hij snapte het ook echt heel snel en is een stuk voorzichtiger geworden over het algemeen.

Als ze boos worden draai ik me om en loop ik weg. Mag hij later nog eens proberen maar daar krijgt hij geen aandacht voor

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 12:51 



 
Profiel   

Aangezien Ossip een dekje en een longeersingel niet eng vond, heb ik voor de fun eens gekeken wat hij zou doen als ik er een zadel op zou leggen. Nou, maakt hem allemaal niks uit 8)7 [ img ]

Verder gaat het eigenlijk allemaal best goed. Poetsen, hoeven uitkrabben en halster omdoen zijn allemaal geen enkel probleem meer. Alleen het meelopen gaat nog wat traag, dus de komende tijd lekker daarmee aan de slag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 10:15 



 
Profiel   

Wat een onwijs leuke fjordsels zeg <3 Ik ga dit topic ook maar volgen :D
En proberen niet al te jaloers te worden O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 10:27 



 
Profiel   

Hier ook “volg”!
Ik ben eigenlijk echt gewoon van de bwp/kwpn (saai I know) maar fjorden...ze doen toch iets met me en hoop er ooit eentje te mogen hebben zelf! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 20:57 



 
Profiel   

Leuk, volgers erbij! *\o/*

De mannen groeien als kool. Norvik zit nu rond de 1,44 vermoed ik. In de grondwerklessen hebben we een begin gemaakt aan los werken op de volte. Hier is meneer het echter nog niet helemaal mee eens. We hebben ups en downs :+ maargoed, als je 2 bent moet je toch een beetje je grenzen op zoeken he.

Overigens zijn ‘gezonde’ snoepjes erg vies vind meneer :+

Verder hebben we nog een x dressup gespeeld en zo een rondje gewandeld. De singel maakt maar een raar geluid tijdens het lopen := de peesjes zijn echter totaal niet interessant
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 12:23 



 
Profiel   

O die manen, ik wil ook zo'n fjord :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 12:29 



 
Profiel   

Geen fantastische foto, maar tadaaa *\o/* meneer zn eerste ‘springles’.

Hij vind het loswerken op de volte nog niet zo spannend. Daarom kreeg ik van mijn instructrice de tips het wat uitdagender te maken. Vandaar dat hij vandaag een paar x over de balk mocht. Ik merkte wel meteen dat hij er wat enthousiaster van werd!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 16:22 



 
Profiel   

[ img ]

Zn eerste eigen hoofdstel! Nog niet 100% correct op maat, norvik vind t bit nog maar een vreemd iets. Maar ik ben trots

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 13:35 



 
Profiel   

Net een stuk met Ossip gewandeld! Hadden hem alleen meegenomen, zonder een ander paard erbij. Hij knorde de hele weg en vond een putdeksel toch wel een beetje vreemd, maar het ging super! Nog even bij een pensionstal in de buurt langsgegaan en een paar minuten staan kletsen. Daar was ook veel te zien voor Ossip maar hij bleef netjes staan. Ik ben blij <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-19 18:30 



 
Profiel   

Erg leuk om al die foto’s te zien <3 en inderdaad die manen zijn heel gaaf zo :j las eigenlijk alleen mee, maar kon het toch niet laten om even te reageren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-19 18:43 



 
Profiel   

Leuk topic en prachtige Fjorden.
Ossip doet mij denken aan mijn 2,5 jarige, ook een Reinar en met dezelfde streken.
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 21:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 94 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen