Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Heftig beslissing... Mijn Gio is verkocht.

 
Profiel   

Gio is verkocht..... naar Amerika.

Zijn laatste dekjaar in 2020

Geen fjorden meer

Ontzettend heftig, veel emotie's, verschrikkelijke verdrietig, schuldgevoelens, afwegingen en slapeloze nachten. Het plezier in de Fjorden wereld is weg en dat raakt me. Vaak nog geprobeerd, maar ik geef het op.

Naar "huis" halen en uit de dekdienst is niets voor hem. Hij verdient meer dan af en toe een ritje met mij. Hij is een werker, een pleaser! Met zijn bijrijder Lisa heeft afgelopen weekend zijn Z debuut gehad.

Gio zal dit jaar zijn laatste dekseizoen in Nederland hebben. Bewust hiervoor gekozen, zodat men een laatste kans heeft op mijn gewéldige topper. Ik weet zeker dat hij het goed zal krijgen aan de andere kant van de oceaan... De nieuwe eigenaren sluiten op alle fronten aan op mijn manier van hengsten houden. Maar het doet pijn. Hpuden van is soms loslaten.

Het is moeilijk.
Mijn maatje ❤

[ img ]


Laatst bijgewerkt door Amber_ op 04-02-20 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 13:35 



 
Profiel   

Ah, Gio. Zeker weten mijn favoriete Fjord <3

Ik had het al gelezen. Jammer, maar begrijpelijk. Sterkte met deze moeilijke beslissing!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 13:40 



 
Profiel   

Ah, jouw mooie rooie! Sterkte met jouw beslissing Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 13:41 



 
Profiel   

Ik zit helemaal niet in de fjorden, maar gio is uiteraard bekend. Ik zag het via Instagram, wat jammer maar ook wat een unieke kans.

Stop je helemaal met de fjorden? Het staat me bij dat je ook een mooie palomino wildkleur merrie had toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 13:42 



 
Profiel   

Ow wow wat een lastige beslissing! Stop je er helemaal mee, of vooral met het fokken en houd je wel (een) paard(en) aan voor de hobby?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 13:44 



 
Profiel   

Jeetje idd een zware beslissing. Maar wel beter voor hem dus. Ik ben niet zon Fjorden maar heb hem altijd heel gaaf gevonden, hij heeft zon uitstraling!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 13:45 



 
Profiel   

Een pracht beest en ik ken je alleen van "FB" en van spreken bij fam vd Berg ;-)
Heftig besluit maar je bent een topper dat je voor Gio het beste kiest!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 13:46 



 
Profiel   

Ook hier een dikke knuffel voor jou meis :*

Ik moet zeggen dat ik er toch veel aan denk. Hoe jammer het is dat je dit besluit heb moeten nemen, hoe jammer het is dat hij zo ver weg gaat, maar ook hoe moeilijk dit voor jou moet zijn.
Over Fjordy zei je altijd dat hij een Once in a lifetime fjord was, maar Gio is er ook 1 die voor altijd in jouw hart zou blijven denk ik.
Zoveel mooie momenten jullie hebben beleefd en zoveel overwinningen. Vooral binnen het stamboek heb jij wel naam gemaakt met Gio hoor!

Wees trots op wat jullie hebben bereikt en dat alles met zoveel liefde voor hem.

Geniet nog van hem :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 13:50 



 
Profiel   

Wat een lastige beslissing! De vader van onze knappe merrie Njora. Ben benieuwd of zij onder het zadel net zo'n topper wordt.
Sterkte ermee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 13:51 



 
Profiel   

Oh boy hem altijd prachtig gevonden <3 . Hij gaat het vast goed doen aan de andere kant maar de beslissing zal inderdaad niet mals geweest zijn :(:) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 13:52 



 
Profiel   

Oei dat is zeker een moeilijke beslissing.
Maar je zal het beste stalletje voor hem hebben uitgezocht wat er maar is.

(Misschien toch dit jaar nog maar een veulentje fokken, twijfel twijfel)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 13:54 



 
Profiel   

Moeilijke beslissing maar je mag ook trots zijn dat je zo een mooi paard zo interessant hebt gemaakt dat er vanuit de USA animo voor hem is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 13:58 



 
Profiel   

Whut

Mooie rooie Gio

Knuff. Moet loodzwaar zijn afscheid te nemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 14:12 



 
Profiel   

Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 14:13 



 
Profiel   

Wat moet dat een moeilijke beslissing zijn geweest.
En wat een groot verlies voor de Nederlandse fjorden fokkerij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 16:00 



 
Profiel   

Nee Amber :oo
Je knappe rooie man.

Hele dappere beslissing en ik wens je heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 16:01 



 
Profiel   

Wauw, je plaatst je paard voor je eigen emoties. Hem laten zijn wat ie is. Moeten er meer doen. Knap, maar wel een pijnlijke beslissing. Inhoudelijk wil ik het niet weten.
Die maffe foto van m als uk zal ik nooit vergeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 16:09 



 
Profiel   

Jeetje, je knapperd, wat zul je hem missen, maar wat mooi dat je dit voor hem kunt doen, een weloverwogen keuze zo te lezen. Geniet nog even van hem :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 16:11 



 
Profiel   

Jemig Amber wat moet dit een moeilijke beslissing voor jou zijn geweest.
Maar wat een knappe keus!
Heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 16:21 



 
Profiel   

-O- ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 16:21 



 
Profiel   

Ik herken je emotie heel goed. Heel veel sterkte en Gio gaat daar vast een mooi leven krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 16:27 



 
Profiel   

Jullie hartverwarmende reacties doen mij goed. Het blijft een vreselijke beslissing maar het is fijn om te lezen dat er meerdere mensen zijn waar Gio een indruk op achter hebben gelaten. <3

esje01 schreef
Oei dat is zeker een moeilijke beslissing.
Maar je zal het beste stalletje voor hem hebben uitgezocht wat er maar is.

(Misschien toch dit jaar nog maar een veulentje fokken, twijfel twijfel)


Het is wel bewuste keuze geweest hem nog een dekseizoen hier te houden. De nieuwe eigenaren wilden hem heel graag nu al, dit dekseizoen. Maar aangezien het zo onverwachts is voor vele, wilde ik mensen / fokkers nog 1 kans geven. 8-)

josewoos schreef
Ook hier een dikke knuffel voor jou meis :*

Ik moet zeggen dat ik er toch veel aan denk. Hoe jammer het is dat je dit besluit heb moeten nemen, hoe jammer het is dat hij zo ver weg gaat, maar ook hoe moeilijk dit voor jou moet zijn.
Over Fjordy zei je altijd dat hij een Once in a lifetime fjord was, maar Gio is er ook 1 die voor altijd in jouw hart zou blijven denk ik.
Zoveel mooie momenten jullie hebben beleefd en zoveel overwinningen. Vooral binnen het stamboek heb jij wel naam gemaakt met Gio hoor!

Wees trots op wat jullie hebben bereikt en dat alles met zoveel liefde voor hem.

Geniet nog van hem :(:)


Je woorden zijn goud waard Jo. Dank je wel! Het is wel een bewuste beslissing zo ver weg... Ik had hem aan vele kunnen verkopen, maar het idee hem het dan slecht te zien hebben. Washington is een eind, maar een mega kans voor hem. Heerlijk in kudde verband, de bossen in onder het zadel, het sloot zo aan bij mijn idee van hoe Gio moet leven.


Siersma schreef
Jeetje idd een zware beslissing. Maar wel beter voor hem dus. Ik ben niet zon Fjorden maar heb hem altijd heel gaaf gevonden, hij heeft zon uitstraling!


Dank je <3

Skippy01 schreef
Ow wow wat een lastige beslissing! Stop je er helemaal mee, of vooral met het fokken en houd je wel (een) paard(en) aan voor de hobby?


Ik stop met de paarden, privé. Gelukkig is mijn baan met paarden waardoor paarden wel een belangrijke rol blijven in mijn leven.

mooney schreef
Ik zit helemaal niet in de fjorden, maar gio is uiteraard bekend. Ik zag het via Instagram, wat jammer maar ook wat een unieke kans.

Stop je helemaal met de fjorden? Het staat me bij dat je ook een mooie palomino wildkleur merrie had toch?


Ja mijn barbie paardje Arwen. <3 Zij is ook naar een ander adresje. Naar iemand die heel dichtbij mij staat, maar was ook een verdrietige beslissing.

Morganlefay schreef
Wauw, je plaatst je paard voor je eigen emoties. Hem laten zijn wat ie is. Moeten er meer doen. Knap, maar wel een pijnlijke beslissing. Inhoudelijk wil ik het niet weten.
Die maffe foto van m als uk zal ik nooit vergeten.


[ img ]

Mijn kleine gup

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 16:30 



 
Profiel   

Ow wow wat heftig!
Ik volgende je topics met je knapperds als stille meelezer.
Heel veel sterkte met die moeilijke beslissing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 16:44 



 
Profiel   

Och jeetje wat jammer zeg! Toch wel een van de knapste fjorden :)
Sterkte met de moeilijke beslissing!
Waar gaat hij ongeveer naartoe in Washington? Heb ooit een jaar in Washington (state) gewoond, ben wel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 16:45 



 
Profiel   

Hij gaat naar Stal Dungård

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 16:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen