Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Wie kan helpen bij de keuze van een Fjordenhengst?

 
Profiel   

StalDoorstap schreef
Hartstikke bedankt voor jullie reacties!
Ik zoek eigenlijk juist geen rillerig sporttype, maar een forse, nuchtere lieverd...
Welke Fjordhengst dekt natuurlijk?


Mijn merrie word (hopelijk) komende week door Granat gedekt. Ben hem gisteren gaan bekijken en hij beviel mij erg, maar...hij is allesbehalve fors.
Heel meewerkend karakter maar ook écht wel groot en fijner sporttype.
Ook een aantal van zijn veulens gezien: stel leuke wakkere beestjes, helemaal mijn ding.

Kan misschien wel op je merrie passen maar als je een "forse, nuchtere lieverd" zoekt weet ik niet of hij helemaal binnen je plaatje valt.


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-22 20:55 



 
Profiel   

Helemaal met je eens! Ik vind het een pracht dier *D maar wel echt het luxe type. Daar moet je van houden.

Wat is jou merrie voor 1 qua bloed?
Edit: Ik herken je nu haha!! Kim toch, de Hannibal. Kan mooie luxe rijfjord uitkomen dus! <3 Ook je doel voor nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-22 21:00 



 
Profiel   

Voor Kim inderdaad.
Heb wel getwijfeld om voor haar naar wat klassiekers te gaan, ze is zelf al behoorlijk groot en hoogbenig.
Maar ze heeft massa genoeg, en ik wil ook écht sportief bezig zijn met mijn fjorden, dus dan kan ik net zo goed een 'sportfjord' fokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-22 21:19 



 
Profiel   

In Kamperland (Zeeland) bij Five Star Farm staat de hengst Flurry ter dekking, ook natuurlijk. Dat is wel meer ouderwetse, stevige type.

Flurry wilt je bedanken Amber, Want onze knappe leuke Indila heeft een maand bij hem gestaan...
Hopelijk is ze drachtig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 23:01 



 
Profiel   

Ik zou in de keuze voor een hengst ook kijken naar de sterke punten en minder sterke punten van je merrie. Wat zou je bijv. willen verbeteren qua bouw of beweging?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 23:28 



 
Profiel   

en wat vindt je van de hengst Karant?
die heeft mooie gangen en ik heb een ruin gehad wiens vader Karant was en super lief karakter geen stap verkeerd (slecht of verkeerde dingen staan niet in zijn hoofd)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-22 04:23 



 
Profiel   

Bedankt voor het meedenken. Het is Flurry geworden....:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-22 00:09 



 
Profiel   

oh ok ben benieuwd naar het veulen dan!!! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-22 22:19 



 
Profiel   

Jaaaaaaaaaaaaaa wij ook dank je wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-22 20:27 



 
Profiel   

Oeh, Flurry. Ook een knappe hengst! Ik ben alvast benieuwd naar de combinatie, wanneer is ze uitgerekend? :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 17:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen