De eerste maand met Fjord Olaf

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
testes76

Berichten: 1028
Geregistreerd: 04-02-13
Woonplaats: Noord brabant

Re: De eerste maand met Fjord Olaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 16:22

Hij is prachtig! Ik ben dol op fjorden. Heb zelf een Tinker, maar deze is ook cute hoor <3

NorwayFjord

Berichten: 3153
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-23 19:36

Dank jullie wel! :D

En om er nog even kort op terug te komen, ik ben niet iemand die perse moet rijden om van een paard te kunnen genieten. Anders had ik geen veulen maar een ouder paard gekocht haha :D Dus we gaan wel zien wat de toekomst ons brengt, genieten doe ik nu al enorm van hem <3

Coentjuh

Berichten: 9845
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 19:44

Ik ben geen Fjorden mens maar.. wat is dit een poepie zeg <3 Jullie zijn een mooi stel samen! Geweldige foto's, geniet lekker van hem!

En wie weet joh wat voor tank dit wordt over een paar jaar. Ons Arabje is na zijn 4e ook echt nog wel een paar cm gegroeid. Ben ik ook echt blij mee. (gecastreerd met 4 jaar en 2 maanden)

onpaard

Berichten: 2964
Geregistreerd: 28-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 21:48

Olaf is geweldig. Je had mijn stem bij de boktveulen verkiezing. Maar die schimmel van de voorpagina <3 <3 <3

Ik heb een zwak voor schimmels :o

hwn
Berichten: 4700
Geregistreerd: 26-05-13

Re: De eerste maand met Fjord Olaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 23:03

Oh, wat een dropje! Je zou die zo op schoot nemen, zo'n schatje!

_Carien

Berichten: 1798
Geregistreerd: 13-05-08

Re: De eerste maand met Fjord Olaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 20:33

Olaf!! Wat een karaktertje al, klein maar dapper. En groot gelijk, wie dan zorgt wie dan leeft :j Wie weet wordt het een knappe westernpony ( toont ook heel anders) of haalt hij het gewoon allemaal in. Zelfde als met kinderen, niet alles ligt in een curve. Heel veel plezier met hem!

NorwayFjord

Berichten: 3153
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-23 21:06

Lief, dank jullie wel <3

Jaa ik kan me er heel druk om gaan maken maar dat heeft geen zin :) Hij is mijn eerste eigen paard en alleen dat al brengt me zoveel geluk en plezier. Gewoon het feit dat hij niet onder m'n reet vandaan verkocht word tenzij ik het zelf wil geeft al zoveel rust. En eerlijk is eerlijk, sinds ik Olaf heb is mijn behoefte om te rijden compleet weg. Ik wil lekker met hem kroelen, poetsen, tutten en wandelen <3