Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 66 van de 66 [ 1645 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe heten jullie fjorden?

 
Profiel   

Onze Tommie (vd Berg) is idd een andere, die heb ik net nog een aai over zijn bolletje gegeven op stal. :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-18 20:38 



 
Profiel   

Mijn Tommie die momenteel in Brabant staat is bezig zijn wintervacht te verliezen.Ik hoop dat er een brandmerk onder tevoorschijn zal komen om zo meer over zijn afstamming te kunnen opsporen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-18 12:39 



 
Profiel   

Of de plek weg scheren en het stamboek langs laten komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-18 13:22 



 
Profiel   

Foss schreef
Of de plek weg scheren en het stamboek langs laten komen.

Dan vat-ie kou,mijn arme oudje....Zou ik anders wel iets kunnen met levensnummer in combinatie met chipnummer? ik weet ze zo niet aangezien ik het paspoort op stal heb moeten afgeven.Maar kan ik natuurlijk zo opzoeken. Ik weet de vorige eigenaar (voor ik hem van een handelaar kocht) ook,die heb ik geprobeerd te bellen,maar blijkt met de noorderzon vertrokken. Ik wil trouwens ook geen ex-eigenaren gaan stalken.Als het nu voor een jonge merrie zou zijn,waar nog mee gefokt kan worden,dan zou er wel meer belang mee zijn natuurlijk.Maar nu is het alleen voor mij omdat ik graag meer over het ras wil te weten komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-18 14:35 



 
Profiel   

jannegien schreef
Onze Tommie (vd Berg) is idd een andere, die heb ik net nog een aai over zijn bolletje gegeven op stal. :D

Ahhh lieff <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-18 19:35 



 
Profiel   

Wahkan en Viking (Vedor officieel)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-18 19:44 



 
Profiel   

anjali schreef
Foss schreef
Of de plek weg scheren en het stamboek langs laten komen.

Dan vat-ie kou,mijn arme oudje....Zou ik anders wel iets kunnen met levensnummer in combinatie met chipnummer? ik weet ze zo niet aangezien ik het paspoort op stal heb moeten afgeven.Maar kan ik natuurlijk zo opzoeken. Ik weet de vorige eigenaar (voor ik hem van een handelaar kocht) ook,die heb ik geprobeerd te bellen,maar blijkt met de noorderzon vertrokken. Ik wil trouwens ook geen ex-eigenaren gaan stalken.Als het nu voor een jonge merrie zou zijn,waar nog mee gefokt kan worden,dan zou er wel meer belang mee zijn natuurlijk.Maar nu is het alleen voor mij omdat ik graag meer over het ras wil te weten komen.



Plek is 20 bij 20 cm daar vatten ze geen kou van op de billen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-18 20:08 



 
Profiel   

@Foss: Als ik een gat van die afmeting in mijn spijkerbroek heb dan vat ik daar wel kou hoor! Maar de rui zet goed door,dus binnenkort krijg ik het toch wel te zien,als er iets te zien is tenminste!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-18 17:32 



 
Profiel   

Beetje rare vergelijking maar prima moet je het afwachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-18 21:25 



 
Profiel   

yarkayunda schreef
jannegien schreef
Onze Tommie (vd Berg) is idd een andere, die heb ik net nog een aai over zijn bolletje gegeven op stal. :D

Ahhh lieff <3

Dat vind ik helemaal niet duur!Als je zelf een pony hebt en dan les wilt hebben betaal je al veel meer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-18 15:36 



 
Profiel   

@Yaryakunda: Mijn antwoord gaat over jouw lessen,wat een onderschrift was onder jouw bericht. Maar dat snapt men wel op Bokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-18 15:38 



 
Profiel   

Spekkie heet Mijn Fjorden moeder, Haar veulen heet Cookie. Dit is een Fjinker en dan heb ik nog Marsmallow.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-18 15:46 



 
Profiel   

Ja knappe Cookie! Ik ben fan :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-18 17:40 



 
Profiel   

Nillar een jaarling van Reinar

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-18 18:15 



 
Profiel   

De fjorden die ik heb gehad droegen de namen; Neidy, Cindy (dochter van neidy...zelf gefokt) Akes , Gerrit en Garfield

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 16:15 



 
Profiel   

Die van mij heten Skølar, Bowie (We noemen hem Exel :+) en Vera

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-18 18:04 



 
Profiel   

yarkayunda schreef
jannegien schreef
Onze Tommie (vd Berg) is idd een andere, die heb ik net nog een aai over zijn bolletje gegeven op stal. :D

Ahhh lieff <3

Dat vind ik helemaal niet duur!Als je zelf een pony hebt en dan les wilt hebben betaal je al veel meer![/quote]
Klopt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-18 08:41 



 
Profiel   

zijn stamboek naam is marinus. heb hem Dreamboy genoemd en als roepnaam dreamer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-18 08:36 



 
Profiel   

Mijn Fjordenruin van 9 heet Falco, dit is ook zijn stamboeknaam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 13:25 



 
Profiel   

funnyhorses schreef
Onze fjordenmerrie heet Jetje, vader is Tunar en moeder Annerieke





Jetje en Ollie zijn familie! Zelfde papa
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-20 15:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 66 van de 66 [ 1645 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen