Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wie kan mij helpen aan informatie over fjord Dianel?

 
Profiel   

Ik ben op zoek naar informatie en foto's van fjord Dianel. Haar geboortedatum is 11-05-1983.
En haar levensnummer is D-128-. Ik heb namelijk een dochter van haar "Robijn". Nu ben ik erg benieuwd wie haar moeder is en of ze op haar lijkt enzo.
Groetjes Marjan
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-08 18:37 



 
Profiel   

vraag het stamboek om info

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-08 18:38 



 
Profiel   

Goed idee ! Dank je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-08 18:40 



 
Profiel   

http://www.abcpiazza.nl/FindHorse.asp?s ... vensnummer
zie deze link gevonden op site van Nederlandsestamboek

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-08 18:42 



 
Profiel   

Die pagina heb ik ook bekeken, maar ik ben ook heel benieuwd naar foto's van haar en hoe haar karakter is enzo. In ieder geval bedankt voor je moeite Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-08 18:57 



 
Profiel   

graag gedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-08 20:50 



 
Profiel   

-> FJ

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-08 00:09 



 
Profiel   

Het stamboek zal je waarschijnlijk niet aan foto's kunnen helpen. En de geregistreerde eigenaar leeft volgens mij niet meer, dus die kan je ook niet naar haar vragen.
Misschien dat iemand hier haar kent, of anders even een berichtje plaatsen op www.fjordenwereld.nl . Misschien dat iemand tijd en zin heeft om oude boekjes van het stamboek door te werken... Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-08 08:28 



 
Profiel   

ja, inderdaad! Ja
ik zou ook gewoon het stamboek vragen hoor, gaan denk ik ook sneller!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-08 08:31 



 
Profiel   

Hoi,

Ik ken(de) Dianel en Robijn. Robijn heb ik voor het laatst als veulentje gezien.
Ik was er toen helemaal weg van.
Dianel was een lieve brave merrie en ik heb haar ook bereden maar dat was lang geleden
en kan me er niet veel van herrinneren. Volgens mij was ze lekker voorwaarts, maar wat ik zeg het was lang geleden....
Dianel heeft heel lang bij Wim Derks (helaas is hij overleden) in Hernen gestaan, ze is daar niet gefokt.
Robijn wel. Wel kan ik je vertellen dat ik nog een progamma boekje van de keuring in hernen uit 1998 heb en daarin staat dat Dianel een keurmerrie was met AA-cert. zadelproef, L-Dr. en L-springen NCP. Ze liep toen mee in de rubriek stermerries. Ik heb helaas geen foto's maar ik zou het wel leuk vinden er een van Robijn te zien.
Geef haar maar een knuffel.

Gr Merenque

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-08 21:45 



 
Profiel   

Ik heb alle boekjes van het stamboek de afgelopen jaren doorgespit en helaas heeft Dianel er nooit in gestaan. Dianel was in ieder geval vanaf 1987 van de heer Derks te Hernen.
Ben wel benieuwd naar een foto van Robijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-08 16:45 



 
Profiel   

Super ik weet nu in ieder geval iets meer over de afkomst van Robijn! Robijn is ook lekker voorwaarts dus dat heeft ze dan van haar moeder. Ik hou een web-log bij over Robijn en daar staan hele leuke foto's van haar op. Het web-log adres van Robijn is http://www.bijntje.punt.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-08 20:49 



 
Profiel   

Lekkere late reactie maar leuk om robijn terug te zien. Ze is uitgegroeid tot een mooie merrie!
Als veulen vond ik haar zo leuk. Leuke foto's!

@anita Enne wat het programma boekje betreft dat heb ik nog steeds liggen, dus ze heeft er wel ingestaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-11 21:46 



 
Profiel   

merenque schreef
Lekkere late reactie maar leuk om robijn terug te zien. Ze is uitgegroeid tot een mooie merrie!
Als veulen vond ik haar zo leuk. Leuke foto's!

@anita Enne wat het programma boekje betreft dat heb ik nog steeds liggen, dus ze heeft er wel ingestaan.


Ik doelde hier op de kwartaalboekjes van het stamboek, niet de boekjes van de keuringen. Daar heeft Dianel wel geregeld in gestaan (maar dat is niet met foto) en ook daadwerkelijk meegedaan aan de keuring. Naast 1998 ook o.a. in 1996 (11e plaats stermerries) en de centrale keuring in 1987 (6e plaats voorlopige modelmerries).
Heb jij misschien de mogelijkheid om dat keuringsboekje voor mij te kopieƫren? Ik probeer er zo veel mogelijk te verzamelen om zo de resultaten te kunnen verwerken in mijn bestand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-11 13:56 



 
Profiel   

Ah zo! Ik zal eens kijken of ik het boekje kan inscannen en mailen. Misschien handig als je je mailadres pbt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-11 15:37 



 
Profiel   

Wat grappig dat ik deze informatie zie (jaren later) over Dianel. Mijn zus heeft daar een tijd op gereden bij meneer Derks (Oom Wim). Later is ze volgens mij samen met Hanne verkocht naar Drenthe.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-20 16:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen