Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vivana

Berichten: 3267
Geregistreerd: 22-12-04
Woonplaats: plekje onder de horizon

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:27

Stephanie9 schreef:
Wat me opvalt is dat al die nakomelingen van Czardas zo'n leuk eigenwijs koppie hebben.
Mijn Deejay heeft er ook een handje van!
Kijk maar! -->
Afbeelding


Ik kan je wel vertellen dat YeeDee 't kopje van mama en 't karakter heeft van mama maar de bles van papa.
Dat is typisch Czardas.
Je hebt ook een e-mail van me.
Ik vind t super om deze pony terug te zien!!!

Stephanie9

Berichten: 461
Geregistreerd: 24-05-06
Woonplaats: Wassenaar

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 15:24

vivana schreef:
Stephanie9 schreef:
Wat me opvalt is dat al die nakomelingen van Czardas zo'n leuk eigenwijs koppie hebben.
Mijn Deejay heeft er ook een handje van!
Kijk maar! -->
Afbeelding


Ik kan je wel vertellen dat YeeDee 't kopje van mama en 't karakter heeft van mama maar de bles van papa.
Dat is typisch Czardas.
Je hebt ook een e-mail van me.
Ik vind t super om deze pony terug te zien!!!


En toch vind ik m ook enorm op zn papa lijken Tong uitsteken

MyStar

Berichten: 250
Geregistreerd: 26-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 21:25

Niet zo druk hier de laatste tijd op dit topic! Gaaaap Nja in ieder geval, hierboven heb ik ergns een berichtje staan dat ik mn nieuwe pony, Flower, op ging halen. Ook met Czardas als vader.

We zijn nu een tijdje verder en het blijkt echt een superlieve pony te zijn! Kan heel heet worden, dat wel. Maar ze is wel lief en zal niet proberen je eraf te gooien ofzo. We hebben wat problemen met trailerladen gehad, maar met vertrouwen en veel oefenen gaat dat al stukken beter! Met rijden leert ze snel, maar kmoet wel haar aandacht er goed bij houden. Afgelopen Zaterdag eerste wedstrijd gehad--> 7e vd 17 met 186 punten! Haha! Dus ben hartstikke trots op haar. Morgen tweede wedstrijd dus ben benieuwd hoe het zal gaan! Foto's van haar staan trwns op mn profiel.

Herkenbaar karakter trouwens?? Tong uitsteken

Stephanie9

Berichten: 461
Geregistreerd: 24-05-06
Woonplaats: Wassenaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 22:09

MyStar schreef:
Niet zo druk hier de laatste tijd op dit topic! Gaaaap Nja in ieder geval, hierboven heb ik ergns een berichtje staan dat ik mn nieuwe pony, Flower, op ging halen. Ook met Czardas als vader.

We zijn nu een tijdje verder en het blijkt echt een superlieve pony te zijn! Kan heel heet worden, dat wel. Maar ze is wel lief en zal niet proberen je eraf te gooien ofzo. We hebben wat problemen met trailerladen gehad, maar met vertrouwen en veel oefenen gaat dat al stukken beter! Met rijden leert ze snel, maar kmoet wel haar aandacht er goed bij houden. Afgelopen Zaterdag eerste wedstrijd gehad--> 7e vd 17 met 186 punten! Haha! Dus ben hartstikke trots op haar. Morgen tweede wedstrijd dus ben benieuwd hoe het zal gaan! Foto's van haar staan trwns op mn profiel.

Herkenbaar karakter trouwens?? Tong uitsteken


Heel erg herkenbaar!! Mijn deejay kan ook heel heet worden maar is goudeerlijk. Hij wil wel eens vluchten als hij de oefening niet begrijpt maar hij zal je er nooit vanaf gooien!! Hij heeft nog nooit gebokt of gesteigerd!!
Mijn deejay is ook heel snel afgeleid met rijden dus je moet inderdaad goed zijn aandacht erbij houden. Hij is heel erg leergierig dus alle nieuwe dingen pakt hij snel op en hij werkt goed mee.

De trailer is hij ook niet zo'n fan van. Vooral erg koppig hoor, want als de ander er niet in wil gaat deejay ook echt niet! Loopt de ander er zo in gaat meneertje ook ineens. Heel grappig en eigenwijs karakter heeft hij maar dat vind ik ook zo geweldig aan hem!!

Morgen ga ik 2 weken op vakantie en ik ga mijn schat zo ontzettend missen. Wat is het trouwens eng om die verantwoordelijkheid uit handen te geven. Alles komt goed, dat weet ik maar je bent toch altijd zeker dat je hem zelf het beste verzorgd Haha! .

Succes met je wedstrijd morgen!!

HinkevdW

Berichten: 403
Geregistreerd: 02-02-06

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 14:42

hallo allemaal,
heb ook een tijdje een speyksbosch nando x bokkesprong czardas gehad.
Ook zij had echte czardas eigenschappen.
Als de bak goed was, dus niet kijkerig.. liep ze echt heel erg mooi, maar als er ook maar iets kijkerigs inzat.. kon ik het wel vergeten.. Bloos
Ze staat nu in finland, en is van fiametta hier op bokt. Knipoog
Deze foto kreeg ik van haar nieuwe eigenaresse, waarmee ze nu een springcarriere mee is begonnen. Cool
Afbeelding

MyStar

Berichten: 250
Geregistreerd: 26-11-06

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:17

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
We zijn 1e gewordn met 195 punten! Lijkt wel alsof ze op wedstrijd rustiger is dan thuis Tong uitsteken . Ze was lekker ontspannen, in t bgin wel wat kijkerig naar de bordjes enz. maar kreeg dr aandacht er al weer snel bij en heb lekkere proef gereden, maar nevernooit verwacht eerste te zijn! Maar bn wel supertrots op mn Flowertje.

Leuk dat het karakter zo herkenbaar is Stephanie9! Dat andere pony's achterna lopen heeft Flower ook, was op buitenrit geweest en dan blijft ze eerst koppig staan als ze ergens niet langs wil, loopt die andere er wel langs, gaat ze als een lammetje mee Clown . En dat vluchten heeft ze ook ja, dan loopt ze eerst gewoon lekker en ziet ze iets raars dan is het : 'Voooeemmm vooruit' Verward Knipoog Ook als het tijdens het trainen moeilijk wordt wil ze wel ns een versnelling erop gooien. ghehe.

Nakomelingen van Czardas Rulezz Cool Afgod Knipoog

Abby_Snow

Berichten: 637
Geregistreerd: 22-03-07

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:59

Woow al een tijdje niks geplaatst. Maar ik rij ook op een nakomeling van Bokkesprong Czardas
Heet sandra .. voor de rest weet iik niet egt Clown

Abby_Snow

Berichten: 637
Geregistreerd: 22-03-07

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:16

Deborahh schreef:
Woow al een tijdje niks geplaatst. Maar ik rij ook op een nakomeling van Bokkesprong Czardas
Heet sandra .. voor de rest weet iik niet egt Clown


En silvia Duivel .. een meisje niienna van een vorige pagina heeft hun ook versorgt .. Wat grappig Haha!

Loes_Joery

Berichten: 3231
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Zundert

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-07 14:26

Weer aardig wat bijgelezen Haha!
En die karakters lijken allemaal heel veel op elkaar! En ook de uitstraling, allemaal zo'n lekkere grote witte bles Haha!
MyStar: Wat super zeg, en wat je zegt: Nakomelingen van Czardas Rulez *LOL*

Valentijn

Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Oudenbosch [NB]

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 14:32

Afbeelding

Die van mij, wederom met redelijk grote bles Haha!

keeyzie

Berichten: 5721
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 13:59

hee ik meld me ook even, mijn ponie heeft ook als vader bokkesprong czardas hier een foto.
Roodschimmel trouwens van 1.48 nu 17 jaar oud

Afbeelding

GranAmor

Berichten: 419
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Gelderland

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 09:31

Hoii ik heb ook een nakomeling van Bokkesprong Czardas. Het is echt een toppertje. Altijd super lief, je kunt er echt alles mee doen want hij doet echt geen vlieg kwaad. Maar met rijden is die altijd even attend, hij is erg werkwillig. Het is een donkerbruine ruin met 3 en een half wit beentje en een kolletje. Ik ga hem nu binnenkort in het Z1 starten. Het gaat echt supergoed en IK MAG PAS DE DEUX MET IMKE SCHELLEKENS MET HEM RIJDEN!!

Walco_Aqua

Berichten: 2032
Geregistreerd: 11-01-05

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:16

Hallo,
ik had ook een Welsh K van Bokkesprong Czardas:
Naam: Laageind's Walco
Geboortedatum: 12-10-1993
Vader: Bokkesprong Czardas
Moeder: Kruisbergen's Claudia
Stokmaat: 1.53 m
Prestaties: Z1 dressuur en B springen
Verder vindt hij het ook super leuk om in de bossen te rijden.
Het is een super lieve pony met een heeeel fijn karakter.

Afbeelding

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 10:11

Wij hebben er ook eentje, haar opa is Czardas (dus de vader van de vader)

__Karlijn__

Berichten: 932
Geregistreerd: 14-04-07
Woonplaats: Stedum

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 12:06

ja!!! mijn lieve paardje kleefs simone!!!

Lottiejj
Berichten: 86
Geregistreerd: 25-05-06
Woonplaats: Raerd

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 08:34

Halloo allemaal,

Ook weer eens een berichtje van mij, want ik geloof dat dat egt al heel lang geleden is!
Maar ik heb dus ook een nakommeling van Bokkesprong Czardas! Een vosje van 1.47,5 en 7 jaar! Ik rijd nu sins november ongeveer 1 wedstrijd per maand met haar en ben inmiddels al L1+4! Het gaat erg goed met rijden! maar ze is net als (bijna!) alle andere nakomelingen erg eigenwijs. Vorige week bijvoorbeeld had ik mijn eerste springwedstrijd in Joure, eerst een tijd inspringen ensoo, dat ging heel goed en toen ik de baan in kwam, wilde ze egt niks meer! En later was het zoo eerst een keer weigeren en dan pas springen en dat bij elke hindernis, dan kom je natuurlijk niet verder dan hindernis 3! Maar ik moet gewoon heel veel met haar oefenen dan komt het vanzelf! Want ze kan egt heel goed springen, van nature dan!
Dezelfde dag in de dressuur reed ik wel weer 3 winstpnt, en een eerste prijs, dus erg tevreden!

Groetjess

Lottiejj
Berichten: 86
Geregistreerd: 25-05-06
Woonplaats: Raerd

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 08:36

Dit is de foto van mij met mijn nakomeling van Bokkesprong Czardas in Joure, vorige week!
C:\Documents and Settings\Administrator.DELL-CE\My Documents\lottie nieuwste\foto's van mij\ik springe in Joure.jpg

MyStar

Berichten: 250
Geregistreerd: 26-11-06

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 13:30

Lottiejj schreef:
Dit is de foto van mij met mijn nakomeling van Bokkesprong Czardas in Joure, vorige week!
C:\Documents and Settings\Administrator.DELL-CE\My Documents\lottie nieuwste\foto's van mij\ik springe in Joure.jpg



Kdenk niet dat ie het doet (jammer genoeg, had m graag gezien Knipoog )

amen

Berichten: 5042
Geregistreerd: 19-04-03

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:18

miscza schreef:
hallo allemaal,
heb ook een tijdje een speyksbosch nando x bokkesprong czardas gehad.
Ook zij had echte czardas eigenschappen.
Als de bak goed was, dus niet kijkerig.. liep ze echt heel erg mooi, maar als er ook maar iets kijkerigs inzat.. kon ik het wel vergeten.. Bloos
Ze staat nu in finland, en is van fiametta hier op bokt. Knipoog
Deze foto kreeg ik van haar nieuwe eigenaresse, waarmee ze nu een springcarriere mee is begonnen. Cool
http://www.freewebs.com/pistaasipahkina/3.JPG



die fiametta ken ik......

die heeft als jong dier in tzummarum gestaan......

ik denk wel tot jaar of 3/4 .....

gefokt door iemand uit welsrijp....


edit...

even door dit topic gebladerd en zie ik daar ook Saffierah staan,.....

die heb ik zelf gefokt.... Bloos
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 10-12-08 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Graag geen foto quoten. Foto in link gezet.

HinkevdW

Berichten: 403
Geregistreerd: 02-02-06

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 14:41

sigrid1182 schreef:
miscza schreef:
hallo allemaal,
heb ook een tijdje een speyksbosch nando x bokkesprong czardas gehad.
Ook zij had echte czardas eigenschappen.
Als de bak goed was, dus niet kijkerig.. liep ze echt heel erg mooi, maar als er ook maar iets kijkerigs inzat.. kon ik het wel vergeten.. Bloos
Ze staat nu in finland, en is van fiametta hier op bokt. Knipoog
Deze foto kreeg ik van haar nieuwe eigenaresse, waarmee ze nu een springcarriere mee is begonnen. Cool
http://www.freewebs.com/pistaasipahkina/3.JPG



die fiametta ken ik......

die heeft als jong dier in tzummarum gestaan......

ik denk wel tot jaar of 3/4 .....

gefokt door iemand uit welsrijp....




ja echt?? wat leuk!! Ik heb nog steeds contact met de fokkers (ind uit welsrijp), en mijn ouders hebben fietje gekocht van De vries?? uit ind tzummarrum.Mag ik vragen hoe jij haar kent?
We hebben haar als 4 jarige gekocht, en op haar 9e verkocht naar finland, waar ze het heel fijn heeft Knipoog
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 10-12-08 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Graag geen foto quoten. Foto in link gezet.

__Karlijn__

Berichten: 932
Geregistreerd: 14-04-07
Woonplaats: Stedum

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 16:37

mijn welshje is ook een nakomeling van czardas!!:D

MyStar

Berichten: 250
Geregistreerd: 26-11-06

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 19:25

welshjesgek schreef:
mijn welshje is ook een nakomeling van czardas!!:D


Leukk, heb je foto??

Toogfilosoof
Berichten: 4897
Geregistreerd: 05-04-07

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 19:14

staat in haar profiel Knipoog
Mijn pony is de kleindochter van Czardas.Haar opa dus Tong uitsteken

Bebbie
Berichten: 1
Geregistreerd: 28-11-07

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:06

vivana schreef:
Stephanie9 schreef:
Wat me opvalt is dat al die nakomelingen van Czardas zo'n leuk eigenwijs koppie hebben.
Mijn Deejay heeft er ook een handje van!
Kijk maar! -->
Afbeelding


Ik kan je wel vertellen dat YeeDee 't kopje van mama en 't karakter heeft van mama maar de bles van papa.
Dat is typisch Czardas.
Je hebt ook een e-mail van me.
Ik vind t super om deze pony terug te zien!!!


Heejj,
Ik heet Sanne en ik heb pas een pony van mn opa gekregen Walco heetie, er staan foto's vanem op de bok: walco_aqua maar toevallig is de vader ook Bokkesprong Czardas en ja hoor.. het zelfde eigenwijze koppii Tong uitsteken Vingers aflikken Pling Cool
Nou xxxxxxx Ach gut
Sanne(Bebbie)

stroo
Berichten: 599
Geregistreerd: 15-06-06

Re: Nakomelingen van Bokkesprong Czardas!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:11

en nu zijn wij de nieuwe eigenaars van walco