Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er nog meer nakomelingen van Orchard Boginov?

 
Profiel   

Ons veulen was welkom bij Talen, maar volgens mij was het wel het enige ponyveulen tussen alle "joekels".
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-09 12:36 



 
Profiel   

Ik dacht: laat ik dit topic maar eens een schopje geven :o

Wij zijn sinds deze week de eigenaren van een prachtige 4-jarige Boginov ruin! *\o/* We laten hem tot ong. augustus dit jaar in de opfok staan en gaan in het najaar beginnen met beleren.

Hij heet Fernando B en is Orchard Boginov x Wester Aikema's Adios x Vita Nova's Hanassie <3

[ img ]

Edit: even een foto'tje :) wel asociaal groot...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-14 19:08 



 
Profiel   

RM, een asociaal mooie pony verdient een asociaal grote foto :D . Wat een plaatje :9 .

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-14 09:31 



 
Profiel   

Een hele mooie pony!! Hij lijkt veel op zijn halfbroertje, alleen zijn hoofd is iets anders. Onze joey is ook een zoon van boginov.

http://www.mijnalbum.nl/Album=LIFVA43X
http://www.mijnalbum.nl/Album=LIFVA43X&Foto=MWDNTIKT

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-14 08:48 



 
Profiel   

woow wat een plaatje

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-14 21:19 



 
Profiel   

Hoi! Ik heb nog een nakomeling van Orchard Boginov! Koningshoek Ashley, Deze pony heb ik nu 2 jaar en ze bevalt me heel goed! Het is een echt sportpony! Springen kan ze vooral heel goed! 1.45 m en sp :P ringt met gemak over 1.20 m! :P /3 Dressuur heb ik wel op moeten pakken! Ze heeft wel L2 oefeningen gedaan
en L1 gelopen met 15 winstp.

Groetjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 09:31 



 
Profiel   

Op 16-5-‘18 heeft mijn pony een pracht hengstveulentje gekregen van Orchard Boginov. Inmiddels is ie een week oud en hij is super lief. Ook is ie enorm nieuwsgierig en toch wel een echt hengstje. Een enorme uitslover dus :') . Meneer lijkt enorm op zijn moeder qua uiterlijk, maar heeft toch wel de beweging van zijn vader <3 .

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-18 17:40 



 
Profiel   

[VVDD] Spannend: nieuwe wedstrijd pony gekocht Aladdin

Sinds deze week ook de trotse eigenaren van een Orchard Boginov afstamming, Aladdin Chalet Parket, stamboeknaam Orlando.


[ img ]

Orchard Boginov x Sjapoer ox
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 08:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen