Mijn topper Veldzicht's Hylander x Cupper Rockefeller

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Micks
Berichten: 80
Geregistreerd: 02-03-12

Mijn topper Veldzicht's Hylander x Cupper Rockefeller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-17 11:42

Hallo,

Ondanks dat ik niet super actief ben hier op bokt en altijd een stille meelezer ben, zou ik toch graag een beroep willen doen op jullie kennis.

Vorig jaar ben ik in het bezit gekomen van het aller-stoerste, leukste en ondeugende Welshpony veulentje van het noordelijk halfrond <3 . Hoe de aankoop is verlopen is een groot Penny-verhaal, wat ik jullie nu zal besparen :o .

Omdat ik helemaal niet thuis ben in stamboeken, papieren etc. heb ik een kaartje gestuurd naar de fokker. Ik was heel erg benieuwd of zij mij meer konden vertellen over mijn kleine spruit. Verschillende van jullie denken vast: een kaartje? Ik vond het nogal een grote stap om deze mensen te bellen of op te speuren. Ze staan met naam en toenaam in het paspoort, maar dat wil niet zeggen dat ze zitten te wachten op nieuwsgierige mensen die meer willen weten.. Op dat kaartje heb ik mijn mailadres en adresgegevens vermeld, dat wanneer ze er open voor stonden ze mij konden contacten. Jammer maar helaas, een jaar later weet ik nog niet veel meer.
Kunnen de Welsh kenners onder jullie mij verder helpen?

Naam: Joep
Vader: Vechtzicht's Hylander
Moeder: Wendy
Vader moeder: Cuppers Rockefeller

Ik zou graag willen weten of dit een goed papier is en of mensen ervaringen hebben met zijn "familie". Wat is jullie doel met hen?
Graag zou ik ook wat meer over de fokker willen weten, pure interesse. Het is een fokker uit Rolde. Bij meer informatie hierover zou ik dat het liefst via PB doen, omdat ik het niet zo netjes vind namen te noemen.

Ben super benieuwd... <<)
Hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken!

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Re: Mijn topper Veldzicht's Hylander x Cupper Rockefeller

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 13:41

FB --> WPC. Hier ga je de kenners en de fokkers van dit ras vinden.

silvia58

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-07-10

Re: Mijn topper Veldzicht's Hylander x Cupper Rockefeller

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 13:46

Als je heel snel informatie wilt dan kun je altijd naar Stal Ysselvliedt in Wezep bellen.
Harold Zoet kan je alle informatie geven die je zoekt. Wij hebben zelf een afstammeling van
Vechtzicht's Hywel !Via google kom je op de site van Ysselvliedt Stud. Veel succes /3

Micks
Berichten: 80
Geregistreerd: 02-03-12

Re: Mijn topper Veldzicht's Hylander x Cupper Rockefeller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-17 21:10

Bedankt voor je reactie!
Ik ga van de week eens bellen, ben benieuwd :)
Wat leuk, wat doen jullie ermee?

silvia58

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 22:36

Paaskamps Lancaster is een Welsh A ruin van 6 jaar en 1.14 mtr hoog. Vos met bles en 4 witte benen.
Hij word 2x in de week gereden door een dochter van kennissen van ons en 2x
door mij gelongeerd. Dat doet hij erg braaf en we genieten dan ook allemaal van hem.
Sinds vorige week nog 2 veulens erbij. 1x merrie sectie A. Zwart met bles en een paar witte beentjes.
En een hengstje sectie B. Ook zwart met een klein kolletje en een paar witte beentjes.

Eilinora

Berichten: 11914
Geregistreerd: 23-10-04

Re: Mijn topper Veldzicht's Hylander x Cupper Rockefeller

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 18:19

Hier ook een hylander jaarling.

De fokkers van jouw pony ken ik ook.
Zal je ff een pb sturen.