Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Bucas of amigo dekens voor welsh a?? Welke is fijner

 
Profiel   

Ik heb sinds een paar dagen een welsh a erbij die ik wil beleren om mee te gaan mennen.

Nu gaan we natuurlijk al bijna weer richting herfst en straks komt ook de winter er nog aan en nu vroeg ik mij af, wat vinden jullie fijner liggen op een welsh a-tje;

De bucas dekens of de horseware amigo dekens?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 06:02 



 
Profiel   

Bij mijn welsjes a liggen er Bucas dekens op, valt top en geen enkel schuurplekje. Ze lopen en rennen er net zo makkelijk mee als zonder. En dekens doorstaan hun spelen perfect. Geen beschadiging erop, gaan nu hun 5 de winter in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 06:15 



 
Profiel   

Ik heb beide merken. Liggen beide goed op een a welsh. Ik houd ze met de Amigo korter in het haar. Als je het scheerapparaat erover heen haalt zijn het beide goede dekens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 21:55 



 
Profiel   

Ik weet niet wat voor welsh je hebt, maar bij mijn welsh met brede borst en speknek(ruin en 16 jaar hengst geweest) moet je geen bucas hebben. Geeft dan schuurplekken en wondjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-19 12:04 



 
Profiel   

nijland schreef
Ik heb sinds een paar dagen een welsh a erbij die ik wil beleren om mee te gaan mennen.

Nu gaan we natuurlijk al bijna weer richting herfst en straks komt ook de winter er nog aan en nu vroeg ik mij af, wat vinden jullie fijner liggen op een welsh a-tje;

De bucas dekens of de horseware amigo dekens?

Mocht je voor Amigo kiezen ik heb er een te koop, drie ochtenden op gehad bij mijn welsh B maar voor haar is de deken toch net iets te kort(ruglengte). Wellicht is hij wel goed passend voor een welsh A. Ik heb de advertentie in het deken topic van de markt afdeling staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 23:55 



 
Profiel   

Sanderijn77 schreef
nijland schreef
Ik heb sinds een paar dagen een welsh a erbij die ik wil beleren om mee te gaan mennen.

Nu gaan we natuurlijk al bijna weer richting herfst en straks komt ook de winter er nog aan en nu vroeg ik mij af, wat vinden jullie fijner liggen op een welsh a-tje;

De bucas dekens of de horseware amigo dekens?

Mocht je voor Amigo kiezen ik heb er een te koop, drie ochtenden op gehad bij mijn welsh B maar voor haar is de deken toch net iets te kort(ruglengte). Wellicht is hij wel goed passend voor een welsh A. Ik heb de advertentie in het deken topic van de markt afdeling staan.


Heb inmiddels al een deken, de jouwe had ook te klein geweest. Mijn pony heeft 145 onder maat

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 23:18 



 
Profiel   

Mijn twee welsh ponies van van 1,30 hebben beide bij amigo een schurende borst, bucas zit als gegoten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 23:21 



 
Profiel   

Ik heb qua pasvorm juist weer betere ervaringen met de amigo dekens bij kleinere ponies. Vooral de Bravo lijn zit top. Maatvoering is beter in verhouding naar mijn gevoel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 06:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen