Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welsh Cup wedstrijd

 
Profiel   

Hoi,

Een tijdje geleden kwam ik de Welsh Cup tegen op de website van het Welsh stamboek. Nu staan er alleen nog maar gegevens van 2019 op. Weet iemand of de selectie wedstrijden in 2020 ook gereden worden en wanneer dit online kan komen te staan? En heeft er iemand al eens mee gedaan aan deze wedstrijd? :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 17:25 



 
Profiel   

Selectie is bij de regionale keuringen. Finale in Kootwijk. Ik vind het altijd een mooie wedstrijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 23:24 



 
Profiel   

Anne_GTI schreef
Selectie is bij de regionale keuringen. Finale in Kootwijk. Ik vind het altijd een mooie wedstrijd

Zijn de data's al bekend? Dat gaat het mij namelijk om. Kan het nog nergens vinden waar de selecties zijn welke plaatsen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 23:26 



 
Profiel   

De regionale keuringen staan op de website van het NWPCS en zijn ook op de Facebook van het stamboek te vinden. Op de meeste regionale keuringen zijn de selecties ook.
Dat er nog geen lijstje met ‘welsh cup selecties’ op de website staan, komt omdat het nog wel erg lang duurt. Je bent er vroeg bij :+ pas in de zomerperiode zijn er keuringen en selecties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 23:35 



 
Profiel   

Ah op die manier. Dankjewel! Vind het zelf niet gek dat ik er vroeg bij ben aangezien de regionale selecties ook al ff bekend zijn :P We wachten dan nog ff een tijdje af
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-20 23:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen