Graasmasker sectie A

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rowindie
Berichten: 599
Geregistreerd: 17-12-20

Graasmasker sectie A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-21 22:19

Voor de mensen die een graasmasker gebruiken bij hun welshjes... Welk merk/type vinden jullie fijn? Cat Wip doet het iets te goed op gras :=

Anne_vD

Berichten: 230
Geregistreerd: 27-01-14

Re: Graasmasker sectie A

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 22:35

Ik had voor mijn welsh a een harry's horse muzzle air. Zij droeg normaal qua halsters maat shet maar die was echt te klein. Maat pony zat perfect voor haar, ik vond het zelf ook heel fijn dat het stukje bij de neusgaten ook open was :)

rowindie
Berichten: 599
Geregistreerd: 17-12-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-21 06:39

Heeft ze verder geen problemen gehad met dr tanden door het masker? Dat is iets wat mij altijd heeft tegen gehouden.. Maar goed het is nu wel echt nodig omdat ik ook nog graag naar de keuring met haar wil in de toekomst :)

Anne_vD

Berichten: 230
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 10:22

meganvr schreef:
Heeft ze verder geen problemen gehad met dr tanden door het masker? Dat is iets wat mij altijd heeft tegen gehouden.. Maar goed het is nu wel echt nodig omdat ik ook nog graag naar de keuring met haar wil in de toekomst :)



Ze heeft hem 2 weideseizoenen omgehad voor ze door ouderdomsproblemen ingeslapen werd. Ze ging ivm haar leeftijd al jaarlijks naar de tandarts maar dit was meer voor de kiezen. Nooit commentaar of problemen met de voorste tanden gehad gelukkig. Maar ik probeerde er wel regelmatig voor te zorgen dat ze ook een dagdeel zonder op een kalere weide of paddock stond. Ze heeft hem nooit tijdens het hele weideseizoen 24/7 op gehad hierdoor. Ik weet niet of de tanden wel zouden slijten/ andere stand zouden krijgen als dit wel het geval was

Karina

Berichten: 1438
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 18:13


rowindie
Berichten: 599
Geregistreerd: 17-12-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-21 13:36

Ik heb inmiddels een muzzle air graasmasker besteld! :)