Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

GEZOCHT: nakomelingen van ysselvliedts special edition?

 
Profiel   

wie heeft er nakomelingen van deze henst?

en wilt ze hier tonen met foto?

ben erg benieuwt

gr mel
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-06 10:27 



 
Profiel   

www.vandastud.com als je dan kijkt bij fokmerries, Ysselvliedt's Pretty Pride kun je doorklikken naar de pagina's van haar 2 zonen, beide van Special Edition. Ook in de foto galerie staan wel wat foto's van Vanda's Early Pride (v. Special Edition).

Volgend jaar verwacht Pretty weer een veulen van hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-06 13:46 



 
Profiel   

www.staljonitoptoys.tk staat bij jeugd ook een veulen van Special Edition, joni top toy's Roxy. In het fotoalbum staan er nog meer van haar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-06 18:05 



 
Profiel   

ohh dank jullie wel!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-06 19:21 



 
Profiel   

verder niemand??

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-06 21:43 



 
Profiel   

[ img ]
De Weijerd's Helsinki, beste hengstveulen tijdens het CK. m. Vechtzicht's Henol keur, mv. Vechtzicht's Harmony.

[ img ]
Steenhoeve's Esly, nationaal veulenkampioen. m. Ciejan's Esmee ster, mv. Churchwood President

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-06 14:52 



 
Profiel   

Maar dat zijn ook 2 top (fok)merries die je uitkiest. En ik blijf erbij moeder is minimaal net zo belangrijk, misschien zelfs wel belangrijker.
Een goed nest is het halve werk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-06 16:54 



 
Profiel   

PeeWij schreef
Maar dat zijn ook 2 top (fok)merries die je uitkiest. En ik blijf erbij moeder is minimaal net zo belangrijk, misschien zelfs wel belangrijker.
Een goed nest is het halve werk!


Helemaal mee eens!
En ik heb niks uitgekozen btw. maar had die foto's wel gemaakt en aangezien ze vraagt om nakomelingen van Special Edition...en nee, denk niet dat alle Special Edition's geslaagd zullen zijn. Een groot deel hangt inderdaad af van de moeder (volgens sommige wetenschappelijke artikelen inderdaad meer dan 50%).

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-06 17:38 



 
Profiel   

ik vind dat hij echt veulens met een mooi hoofdje voortbrengt, das zo het meeste wat mij opvalt aan veulens van deze hengst.Maar zoals al eerder gezegd is, de merrie vind ik heel belangrijk, zowel hengst als merrie moeten goeie dingen inbrengen. een goeie hengst garandeert geen mooi veulen als de merrie er niet uitziet, lijkt me wel logisch. Verder staan er denk ik ook foto's op de website van ijsselvliedt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-06 22:37 



 
Profiel   

klein akker's scott

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-20 13:01 



 
Profiel   

ik heb er ook 1 gehad.

Kijk maar in mijn profiel. Robijn is ook van special edition. Hij is palomino x schimmel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 13:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen