Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 333 van de 357 [ 8924 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336 ... 357  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

 
Profiel   

Dat ken ik niet Yildiz, heb je meer info? :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 20:40 



 
Profiel   

http://aljassimya-amateur-challenge.com/?lang=nl

Je mag me ook altijd PB en voor meer info. Het is echt leuk en gezellig! Ik heb er een trip mee naar WK Parijs gewonnen en de heel gelukkigen zelfs een onvergetelijke trip naar Californië.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 21:43 



 
Profiel   

Ik moet helaas werken de 25ste.
Weet iemand het programma van de 26ste?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 22:08 



 
Profiel   

Zondag is de internationale show en de kampioenschappen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 22:21 



 
Profiel   

Ja het is hier heerlijk Yildiz echt een droom heerlijk wonen en ook nog een heel gezellig leuk buurtje. De stallen zijn heel goed gelukt nu ons huisje nog mooi maken en dan hebben we het dik voor elkaar. Maar we zijn daar nog wel even zoet mee. En jullie nieuwe stek bevalt die en word je mooie dame nog gedekt dit jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-19 20:15 



 
Profiel   

Hahaha, echt weer iets voor paardenmensen: eerst de stallen en weides tip top en dan pas je eigen huis lol! _O-
Ja het bevalt ons echt heel goed! Zo zaaaalig rustig hier!
Nee Nyhla meisje blijft leeg dit jaar. In het najaar, na het afspenen, gaat ze op vakantie naar Michelle om verder opgepakt en doorgereden te worden. Ik ben even klaar met fokken voor mezelf, Nour blijft wel in de dekdienst voorlopig, maar even geen babies voor mezelf. Misschien ooit weer, ben in ieder geval wel heel tevreden over Nyhla als fokmerrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 12:20 



 
Profiel   

YildizArabs schreef
http://aljassimya-amateur-challenge.com/?lang=nl

Je mag me ook altijd PB en voor meer info. Het is echt leuk en gezellig! Ik heb er een trip mee naar WK Parijs gewonnen en de heel gelukkigen zelfs een onvergetelijke trip naar Californië.

Is wel super gaaf :)
Ik ga het onthouden, door de grote afstanden neemt het wel veel tijd in beslag, maar iets ondernemen met andere AV liefhebbers is ook wel weer erg leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 13:24 



 
Profiel   

Haha ja Yildiz zo gaat het meestel wel bij de mensen met paarden. Maar we hebben ook al het een en ander in huis gedaan hoor ons huis is erg verwaarloost dus daar gaat wel wat jaartjes overheen voordat alles klaar is . En ja de daar konden de paardenkinders natuurlijk niet helemaal op wachten ;) . Geen veulentjes dat is ook wel even fijn al is het natuurlijk het leukste wat er is. Jullie dame is nog jong dus komt straks ook vast wel goed ga je haar straks nog verder beleren onder het zadel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 20:51 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik heb er eigenlijk echt een onwijze hekel aan om dit soort dingen zomaar in een kletstopic te droppen maar op dit moment grijp ik even alle manieren aan om mogelijke deelnemers te trekken voor onze show :o

Op 8 en 9 juni organiseren wij een show- en sportevenement in Ijzerlo. Deels onder de vlag van Aljassimya Farm en in samenwerking met de Arabissimo. Er is van alles mogelijk om te doen, dressuur, springen, western rubrieken. Maar waar wij eigenlijk nog heel hard naar op zoek zijn, zijn deelnemers voor de showklasses aan de hand. Dit zijn amateurrubrieken waar vooral 'lol met je knol' het belangrijkst is. Mocht je interesse hebben, mag je mij altijd PBen! Delen zou natuurlijk helemaal top zijn! Ik laat jullie nu weer met rust hoor, maar een babbeltje in Ijzerlo (of morgen in Sint-Oedenrode) zou gezellig zijn! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 17:44 



 
Profiel   

Ik doe wel mee aan de arrabissimo, maar met alle respect het showen heeft voor mij 0,0 zin.
Het is echt een sporttype arabier en dat willen ze gewoon echt niet zien haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 18:54 



 
Profiel   

en hoe is het verlopen gister met jullie veulens op de show?
was een mooie dag,echt balen dat ik niet kon komen kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 06:57 



 
Profiel   

Neyfir had echt dikke lol op de show, die vond al die aandacht echt prachtig. Ook alle mensen die bij zijn stal kwamen kijken waren superleuk. Helaas viel hij bij het binnenkomen in de ring, dus hij liep wat voorzichtig. We zijn uiteindelijk 4e geworden. Maargoed, wel een hele goede ervaring voor hem. Vandaag nog een kans met een 2-jarige merrie, maar dat is een hele zware klasse dus ik verwacht er niet teveel van. Is voor haar ook puur voor de ervaring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 07:54 



 
Profiel   

Wat vervelend dat hij viel. Mooie plaatsing ondanks de val.

Ik kom een andere keer graag kijken. :D Ik ben dol op keuringen en heb jarenlang zelf deelgenomen aan de keuring met mijn fjord. Het voorbrengen vind ik echt het leukste wat er is.

Toch jammer dat Joep een ruin is en wat typisch loopt,, haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 08:04 



 
Profiel   

Er zijn ook ruinenklasses :) Misschien dat het leuk is om mee te doen met de amateurklasses, het is sowieso een leuke ervaring!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 08:28 



 
Profiel   

Adhira schreef
en hoe is het verlopen gister met jullie veulens op de show?
was een mooie dag,echt balen dat ik niet kon komen kijken.


Het was een top dag!! Yanour maakte er weer een feestje van, werkelijk kippenvel van Mn eigen dier, en werd tweede in zijn rubriek, brons bij de kampioenschappen en als kers op de taart won hij de Trophy Best Bewegend paard van de hele show! De allermooiste prijs❤️
Nour is ook een sportarab maar met beweging kom je toch echt een heel eind hoor op show. Mega, mega trots op mijn stoere, lieve kanjer van een hengst <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Op zijn kleinkind, de knappe Shams was ik niet minder trots! Als aller allerjongste gup van krap 4 weken moest hij in een loodzware rubriek als eerste de ring in. Dat ging niet heel fantastisch maar na wisselen van merriehandler herpakte hij zich en showde hij heel mooi zijn moves naast jonge mama Nyhla voor wie het ook de eerste keer op showterrein was. Geen prijs maar wel een fijne mooie ervaring rijker.

Een hele fijne dag met veel bekenden en gezelligheid maar ook slopend. Het licht ging voor mij uit halverwege de dag en ben ver over Mn grenzen gegaan. In die zin was het wel confronterend en ook verdrietig dat ik nog steeds niet zo ver ben dat ik een hele dag aankan. Nu maar weer herstellen en strakjes na genieten van alle plaatjes die binnen komen druppelen.



Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 14:14 



 
Profiel   

Super hoor Yildiz, die knappe Nour :D Moet altijd wel lachen om die handlers in 3 delig pak :')

Tot ik mezelf weer in mn appenpakkie sta te hijsen voor westrijd, welke idioot heeft er ooit bedacht om in een witte broek met colbert te gaan paardrijden :\ :')
Maar goed, hier ruim 65% gereden vh weekend :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 15:03 



 
Profiel   

Haha daar zat ik laatst nog aan te denken hoe ze dat ooit hadden bedacht om wedstrijden te rijden in zoon pakkie. Je broek blijft nooit wit en zoon jasje is niet echt fijn dan nog zoon strop om je nek maar het staat wel keurig natuurlijk . Fijn dat je zo goed hebt gereden . nogmaals top Yildiz balen dat je weer op de feiten word gedrukt maar nour maakt je dag toch altijd weer goed. Balen dat neyfir viel in de ring heeft je merrie het nog wel goed gedaan. Blijft toch moeilijk denk ik zoon schow bij zoon sport gebeuren je gaat niet gauw beide doen en voor schow ga je dan toch liever naar een echte denk ik. Maar ik hoop voor jullie uiteraard dat het wel lukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 20:01 



 
Profiel   

Leuke filmpjes om te zien van je kanjers Yildiz,en Nour best bewegend!
Ashmira beweegt de laatste tijd helemaal niet meer en met dat gras wat flink groeit nu, groeit ze lekker mee.
Ik kan met mijn knieblessure nog niet veel, kan niet eens opstijgen denk ik. Ik durf het ook niet te proberen uit angst dat t weer erger wordt.
En het is erg lastig om een bijrijdster te vinden, zelfs hier in de Randstad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 08:32 



 
Profiel   

Ik kom even spammen O:)

[KS-ITP] Arabische Volbloed Neyfir's eerste show

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 20:52 



 
Profiel   

Wat is het stil hier dames.
Moet eerlijk zeggen dat ik ook al even niet meer ben geweest hier.
Druk met van alles en nog wat.
Maar vandaag was toch wel een bijzondere datum voor mij.
Het is namelijk precies 25 jaar geleden dat ik Adhira ging ophalen. Mijn eerste eigen pony en dus al 25 jaar bij ons.

[ img ]

groetjes Debby

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-19 21:29 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met jullie jubileum! :)

Hier ook vanalles gaande omtrent de paarden.. druk druk!

Foto topic Muun:
[ITP] Kleine boefjes worden knappe kerels!

[ img ]
Munir staat in training, gaat ontzettend goed!


[ img ]

[ img ]

En mijn mooie, lieve meisje staat wegens privé omstandigheden ter koop..


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 03:00 



 
Profiel   

Yildiz je hebt een knap stel paarden!
Leuk dat Nyhla naar Michelle gaat straks!
Fijn dat je huis goed bevalt.

Gelske zit ook al zo lekker, super!
Tuurlijk maak je het eerst voor de paarden in orde, logisch! :D

Neyfir is wel een schatje hoor! <3

Debbie, gefeliciteerd!
Wat superlang heb je haar al!

Joyce, super dat het zo goed gaat met Munir!
Echt jammer dat je mooie meisje weg moet, sterkte!

Malik en ik vermaken ons wel, beetje wandelen en vanaf nu ook fietsen.

[ img ]

[ img ]

En verder een beetje luieren..

[ img ]

Hij staat ook nog op de wei, ik denk dat hij wel tevreden is zo. :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 09:11 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met het jubileum! 25 jaar alweer, dat is een tijd!

Leuke foto's Bonjoy, jammer dat je moet verkopen! Dat zijn nooit leuke dingen :(

Malik heeft een luizenleventje :D

Ik ben er eindelijk aan toegekomen om een fototopic te maken van mijn Arabissimo weekend met Anna :) Ze was echt heel braaf, ik ben zo trots op die merrie!
[ITP] Anna Rachel op avontuur

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 10:16 



 
Profiel   

Miranda, dat deed ik vroeger ook altijd met Adhira fietsen erg leuk.
Bonjoy, wat een knappe dame heb je, jammer dat ze weg moet.
Golden Arrow leuk foto verslag, leuk paardje, wat is haar afstamming?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 21:59 



 
Profiel   

Haar vader is SMA Magic One en haar moeder Monelly (v. Glorius Apal) :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 22:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 333 van de 357 [ 8924 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336 ... 357  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen