Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 353 van de 354 [ 8828 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 350, 351, 352, 353, 354  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Western Arabieren

 
Profiel   

Hoi allemaal, ik kom even binnenvallen
Ik heb een vraag en hoop dat iemand hem kan beantwoorden,

Klopt het dat er bij de dawra regelmatig hunter en hunter hack wordt uitgeschreven??
Kan iemand bij ook de hoogte vetellen bij de hunter hack? Ik zag namelijk een foto van een dawra show voorbij komen met een meisje die in de hunter hack reed.

Bedankt alvast!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-16 22:09 



 
Profiel   

Hoe is het hier met iedereen?

Zadels: net als Yildiz ben ik ook trotse bezitten van een Bob Marshall. Geweldig zadel en voorlopig niks anders meer!

En welkom Melanthe, vertel 's wat meer over je Arabier?

Racinggirl: Wij schrijven idd elke show Hunter hack uit :j Volgens het Regelboek zijn de sprongen minimaal 70 en max 90 cm hoog. Dat bepaalt de jury op de dag zelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-16 08:13 



 
Profiel   

Hoi :wave:

Arabier genaamd Azharu (v. Gasir)
Grotendeels spaans dus.
Ondertussen al bijna 8 jaar.

Nog steeds druk opzoek naar een zadel, op dit moment een kort Billy Cook Zadel op het oog.
Helaas valt Bob Marshall op het moment buiten mijn budget, anders had ik dit zeker overwogen.
Wie weet in de toekomst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-16 18:19 



 
Profiel   

Hoi Hoi allemaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-16 08:26 



 
Profiel   

:wave:

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-16 10:31 



 
Profiel   

Ik ben hier ook nog eens met een update over mijn quarabje. Wij zijn volop bezig met het,maken van een western paardje. Hij heeft al 1 keer een zadel opgehad. In stap en draf deed hij niets maar in galop bokte hij. Hij heeft al verschillende keren een bit in gehad waar hij ondertussen al gewend aan is en hij loopt super aan de longe en reageert meteen op allerlei stemsignalen zoals klikken met de tong, kusgeluiden, easy en whoah. Ik ben er heel erg trots op. Hij begint aan de longe zelfs al uit zijn eigen te verzamelen zonder hulpmiddelen. :)

Aan de longe met bit
[ img ]

Mooi verzameld aan de longe
[ img ]

Rollback
[ img ]

De sexy kont die voor geen geld zou kwijt willen ;)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-16 09:44 



 
Profiel   

Gisteren voor de eerste keer op mijn quarabje gezeten ;) hij was super braaf en gaf geen kick als ik op stapte. Ik heb er wat mee rondgewandelt met mijn peter aan het halstertouw. Ik ben super trots en kei blij. Ik ben al bijna 3 jaar aan het wachten om eindelijk met hem te kunnen rijden en nu is eindelijk het moment aangebroken. Ik zie al een reiningpaardje in hem ;)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-16 19:11 



 
Profiel   

Goedemorgen allemaal,

Helaas moet ik mijn 23jarige ruin nu echt met pensioen laten gaan want zijn blessures van het auto ongeluk wat ik met hem heb gehad toen hij 8 jaar was merk ik toch dat het hem nu gaat belemmeren onder het zadel ook al zijn het maar stapritjes.

Als jullie misschien iemand weten voor mijn zadel zou dat heel fijn zijn, dan kan ik van dat geld zijn osteo en acupunctuur enz betalen :o

http://www.bokt.nl/markt/ad/425677/circ ... tern-zadel

Dit zadel is een zadel met arabian tree dus echt voor Arabische paarden.

Bedankt alvast, we zouden er erg geholpen mee zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-16 06:54 



 
Profiel   

Wat jammer zeg.. Heb je nog een ander paard waar je op kan rijden?

Mooi zadel! Helaas is het hier herfst, ook de geldboom staat kaal..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-16 07:45 



 
Profiel   

Ja zeker maar ben ook dankbaar voor de 15 jaar die we toch nog mochten hebben na het ongeluk, zijn banden binnenzijde van spronggewricht waren zo goed als allemaal door, had 10 - 30 procent kans op genezing. Nu gaat hij compenseren en gaat voor wat slepen met een voorbeen als hij moe wordt. Dus helaas dan lekker op de wei.

Ja ik heb nog een paard waar ik op kan rijden maar dat is een Welsh cob en die past het zadel niet.
Die rij ik nu boomloos, is een 13jarige ex dekhengst die ik heb laten ruinen want hij was erg heftig en wil geen gevaarlijke situaties met mijn andere paardjes en mijn dochtertje dus ook voor zijn eigen gemoedsrust. Dus die gaan we nu oppakken en doorrijden wat wel heel leuk is, hij is een vreselijke kroel maar ondanks zijn erg sterke karakter nog zo onervaren met rijden en dan zoekt hij toch steun. Heel mooi karakter ook. Weet niet of ik hem ook nog wat ga trainen, eerst kijken hoe hij alles oppakt want je kan hem niet even doorduwen met rijden, alles rust en compenseren....geniet ook van hem maar t laatste definitieve ritje met mijn oude arab ruintje was wel erg heftig hoor.

Sorry voor het lange verhaal, moest even mijn ei kwijt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-16 08:10 



 
Profiel   

Geeft niet hoor.
Leuk dat je nog andere projecten hebt staan!
Welsh is ook leuk!

Ik denk dat een laatste rit Wel twee kanten heeft.. Ik heb geen laatste rit meer gereden op mijn fjord. Tenminste, niet bewust. Hij was kreupel geraakt en van daar uit op pensioen gezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-16 20:40 



 
Profiel   

Ben zo blij blij blij...

Net is de osteopaat geweest die mijn oude ruin los heeft gemaakt, hij zat dus behoorlijk vast op zijn rug overgang naar zijn kont. Dus het was echt nodig. Ze vond gelukkig zijn benen niet echt heel schokkend en maakte zich daar niet veel zorgen over. Ik heb me dus waarschijnlijk weer teveel zorgen gemaakt om hem maar ja dat heb ik altijd met dierbaren.

Hij mag na een week rust op de wei iig weer flink mee wandelen en oefeningen doen om zijn lijf soepel te houden.

Ze raadt me ook aan om een vitamine/mineralen supplement bij te gaan voeren. Jullie nog goede tips?
Ben niet erg thuis in supplementen.

Dus alles bij elkaar zit ik nu stuiterend op kantoor want ik was bang op erg slecht nieuws maar t valt voorlopig erg mee...pffff pak van mijn hart zeg! Wil zo graag nog jaren genieten samen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 11:07 



 
Profiel   

[ img ]
Gucci moest echt even zijn arab bloed tonen vandaag ! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-16 20:02 



 
Profiel   

Ooooeh!! Knapperd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-16 20:35 



 
Profiel   

Tijd om dit topic weer eens omhoog te skuppen :)

Nu definitief met Mish voor de westernrichting gekozen <3 dus vanaf nu kan ik volop meekletsen hier!


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-16 00:55 



 
Profiel   

Wat een leuk dier

Zelf nog bezig met de basis.
Inmiddels kunnen we wel al een beetje spinnen.
Balkjes zijn heel eng
Daar gaan we nog verder mee aan de slag. Wil uiteindelijk ook wel eens trail rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-16 09:53 



 
Profiel   

Hallo Allemaal,

Long time no see....oftewel alweer een hele tijd geleden dat ik op bokt iets heb getikt, maar onderstaande wil ik toch wel even promoten:

Mocht iemand western op willen snuiven.....Volgend jaar in Ermelo - 6 dagen lang!

Zie www.dlwestern.nl of op facebook https://www.facebook.com/Diamond-League ... 6707876242

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-16 21:37 



 
Profiel   

Ik ben ben benieuwd naar het programma!

Ik ben er een tijdje uit geweest dus ik ken deze wedstrijd niet. Lijkt mij heel leuk! Indien niet als deelnemer dan misschien als vrijwilliger...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-16 21:31 



 
Profiel   

Deze wedstrijd is vrij nieuw en in 2016 voor het eerst georganiseerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-17 23:28 



 
Profiel   

Voor zover dit topic nog actief is := Kan nooit teveel reclame maken O:)

:):) :):) :):)

[WN-EV] [DAWRA] International Anniversary Show 2018 16 - 17 juni


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-18 16:48 



 
Profiel   

Zit er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-18 10:33 



 
Profiel   

Oei oei dit staat leeg :o

hoe gaat het hier ? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-18 08:27 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-19 14:48 



 
Profiel   

IlonavL schreef
[ [url=m/js4ff4.jpg]Afbeelding[/url] ]



Super leuk!! Waarschijnlijk ons debuut :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-19 09:16 



 
Profiel   

Michelle_S schreef
IlonavL schreef
[ [url=m/js4ff4.jpg]Afbeelding[/url] ]



Super leuk!! Waarschijnlijk ons debuut :)


*\o/* *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-19 15:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 353 van de 354 [ 8828 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 350, 351, 352, 353, 354  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen