Amateurrubrieken op de Nederlandse C-shows 2013

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Amateurrubrieken op de Nederlandse C-shows 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 13:40

duidelijk ho bevestigen en alleen belonen als hij echt stil staat en alleen z'n neus uitsteekt naar het zakje :)

zoutenootjes

Berichten: 1799
Geregistreerd: 19-04-11
Woonplaats: Ja

Re: Amateurrubrieken op de Nederlandse C-shows 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 12:06

Goede tip, ga ik oefenen. Hij staat al netjes stil bij ho. Het is alleen dat neusje uitsteken wat moeite kost. Hij zet liever gewoon een stapje naar voren steeds. Ach, geduld is een schone zaak. Het is sowieso leuk om eens te proberen. Hij gaat in draf aan de hand alleen al zo hard. Dat is moeilijk bij te houden. Ga eens kijken of ik op youtube nog leerzame filmpjes tegenkom.

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:37

Leuk, kom wel weer een kijkje nemen in Raalte. Er doet zeker 1 AR-etje mee :)

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 09:55

sherif schreef:
Sieltjuh schreef:
Als Raalte niet zo'n *piep*eind van ons vandaan was, dan had ik het misschien overwogen :')

Maar aangezien alle shows voor ons minimaal 2 uur rijden zijn, denk ik niet dat het wat voor ons is, helaas -O-



ik reis ook vanuit Belgie naar Raalte :D Je moet er wat voor over hebben toch :P


Doe je mee Tas ?? kom ik je aanmoedigen....
en Sabrina ???? :D *\o/* _/-\o_ kom ik jou ook aanmoedigen *\o/*

Set_Elkol
Berichten: 14858
Geregistreerd: 06-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:42

lijkt me ook heel gaaf om een beoordeling over Set Elkol te krijgen, maar ik heb altijd iemand nodig die met me kan rijden met de trailer en moet dan veel regelen. Het is wel het overwegen waard :j ik ben sowieso in Raalte om te kijken!

jazz-fan

Berichten: 813
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 09:31

Afbeelding

Mevrouw is ingeschreven voor de amateurrubriek bij de senior merries :). Heb er zin in!! :). Gewoon lekker inschrijven, wij moeten ook een 2-3 uur rijden :)

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 17:03

Toppie Sabrina! *\o/* *\o/* .

Gaat zelf nog even goed nadenken of alles toch gaat lukken met overschrijven, begint wel weer te kriebelen na 2 jaar geen shows meer gelopen te hebben :j

Van de partij zijn we sowieso dus met of zonder paard ik kom je meiske aanmoedigen! *\o/*