Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 339 van de 357 [ 8924 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 357  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

 
Profiel   

MirandaMalik schreef
Het zadel wat ik nu heb is ook een kwaliteitszadel, maar ook goed aan te passen!
Hoe lang is jullie zadel op de rug Letiz?

We hebben een 17.5inch. Het scheelt wel dat Djuun niet super kort is of hol :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-20 13:58 



 
Profiel   

Letizia schreef
MirandaMalik schreef
Het zadel wat ik nu heb is ook een kwaliteitszadel, maar ook goed aan te passen!
Hoe lang is jullie zadel op de rug Letiz?

We hebben een 17.5inch. Het scheelt wel dat Djuun niet super kort is of hol :)

Nee ik bedoel echt de kussens die op het paard liggen.
Die zit inchmaat zegt niet zoveel over de lengte wat op de rug ligt.
Ik denk dat Djuun wel ruimte genoeg heeft maar ik ben gewoon benieuwd welke zadels nou echt heel kort zijn.
Dat staat bijna nooit aangegeven, echt irritant.
Tenminste, zeggen altijd dat het kort is maar dan blijkt het 45 cm te zijn en dat is toch wel een gemiddelde lengte.

Miereneter jaah dat vind ik ook te veel geld hoor, voor de helft kan je echt wel een goede kwaliteit zadel kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-20 14:49 



 
Profiel   

Ooh, op fiets! Geen idee eigenlijk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-20 18:15 



 
Profiel   

Als je zin hebt moet je het maar eens meten. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-20 20:32 



 
Profiel   

[ img ]

22 jaar and still going strong Au vol del Sol...al 16 jaar mijn maatje

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 13:20 



 
Profiel   

[ img ]

Nadyn, 28,5 jaar oud alweer en 26 jaar samen ❤

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 13:35 



 
Profiel   

T lijkt wel uitgestorven hier, heeft niemand meer een AV?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 15:30 



 
Profiel   

Wat een leukerds! <3
Super zeg dat jullie al zo lang samen zijn.

Het is hier idd een beetje uitgestorven. :+

Mijn rarebier Malik heb ik alweer bijna 4 jaar, hij wordt 6 in februari.
De tijd gaat zo snel!
Helaas kampte hij met een peesblessure sinds het voorjaar, gaat nu goed alleen heeft hij het dunnetjes overgedaan met zijn andere been.
Maar niet zo ernstig gelukkig.
Over 4 maanden gaan we verhuizen dus tot die tijd laat ik hem maar op rust, hopelijk het voorjaar weer oppakken op ons nieuwe stekkie want we waren net begonnen hem te temmen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 15:42 



 
Profiel   

Oh wat leuk dat jij hier nog bent, krijg je straks weer de paardjes aan huis? Hoop dat hij straks helemaal oke is zodat je hem op kunt gaan pakken...

Ik rij mijn oudste al hrle tijd niet meer. Mijn dochtertje van 9 hijs ik er soms nog wel eens op. Dat vindt Nadyn wel geweldig en gaat gelijk zijn koppie er weer op. De hengst rij ik nog wel maar ben geen fanatiek ruiter op t moment

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 16:02 



 
Profiel   

Ik plaats amper nog wat op bokt :o
Maar nog steeds in het bezit van een AV :D Djunnah is inmiddels al weer 11 jaar bij mijn zus en mij en gaat er goed met haar :)
Wat balen @Miranda, had van zijn 1e blessure wel meegekregen, maar niet van zijn 2e :\
Blijven jullie wel in Groningen wonen?

Knappe paarden heb je @BarbaraNova :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 16:47 



 
Profiel   

Ik plaats wel vaak iets op insta: letiziafio :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 16:49 



 
Profiel   

Barbara ach zo leuk he zijn ze met kinderen. <3
Ja ze blijven zeker bij huis, krijgen wat meer ruimte dus erg veel zin in!

Letiz hij had die hoefzweer en zijn beenbwas ook wat opgelopen maar dat komt ook vaak door een zweer. Toen de zweer weg was bleek zijn pees wel nog wat opvezet, maar inmiddels is dat wel al weer beter.
Ik ga hem nu niet laten scannen, want hij heeft zo vaak wat aan de hand dat het geen zin heeft. :=
Nu mag hij gewoon even niet op de wei, normaal is het meestal december en januari thuis vanwege het weer maar nu wat langer, blijft hij hopelijk heel.
Ik stuur je de link van funda!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 17:11 



 
Profiel   

Onze Arabieren leven zeker nog, haha. Helaas zelf er een half jaar uitgeweest door een blessure, dus ze hebben de laatste tijd vooral lekker dik mogen worden in de paddock.

Helaas werd ik gisteren getipt dat we helemaal door het slijk worden gehaald op Facebook. Met vooral heel veel onwaarheden en halve waarheden. Ook door mensen die ik niet eens gesproken heb of ken (ja, alleen van gezicht) en die doen alsof ze volledig op de hoogte zijn :( Daar gaat veel negatieve energie inzitten helaas.

Edit: En het moment dat wij onze kant van het verhaal er neer zetten, nadat er wordt geinsinueerd dat we mensen zouden bedreigen, wordt het bericht verwijderd. Een hele bijzondere gang van zaken dit. Gelukkig zijn er overal screenshots van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 11:56 



 
Profiel   

Ik zit ook nooit meer op bokt eigenlijk!

Helaas helemaal Arabierloos sinds het voorjaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 15:34 



 
Profiel   

Met onze twee Arabjes gaat het goed! Geen idee of ik al eens foto’s van m’n knappe ventje geplaatst heb haha! O:)

Mijn twee knappe zelfgefokte Arabjes:

5jarige Bayesa & 6 maanden(op de foto een maandje) oude Bahir ibn Bayesa;

[ img ]

Sinds begin deze maand staan ze ‘aan huis’ voorzien van alle luxe die ook een mens zich kan wensen <3 en een fantastische ‘achtertuin’ waar we heerlijk kunnen wandelen en uiteindelijk heerlijke ritten kunnen gaan maken!

Vooral trots hoe m’n veulen het doet zo met de verhuizing, EASP keuring en AVS NK hij draait er zijn hoefjes niet voor om. _/-\o_

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 16:19 



 
Profiel   

Goldenarrow, wat bizar he dat mensen gaan oordelen terwijl ze niets van je weten. Je hebt wel knappe paardjes hoor.

Ja ik denk hier moet toch weer een beetje meer leven in de brouwerij komen.

Wij hebben gisteren met de paardjes en mijn dochter in het bos wat fotos gemaakt, tenminste met de oudste ruin van 28 en zijn shet vriendje en mijn dochter maar diegene die fotos wilde komen maken had zich verslapen (gewoon een vriendin hoor dus geen prof ofzo) dus zelf maar op pad geweest. Totaal niets geweldigs geworden maar t was wel even leuk, vooral hoe mijn dochter van 9 dan probeert mijn te actieve 28jarige vast te houden...zal straks even een fotootje plaatsen.

Gezellig dat jullie reageren...leuke mooie paardjes blijven het toch he

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 07:40 



 
Profiel   

Ja, het is heel jammer dat je goede naam eigenlijk te grabbel wordt gegooid. En doordat een bepaald kliekje het nog even opjut (die er financieel belang bij heeft) zie je dat heel veel mensen conclusies trekken die gewoon niet correct zijn. Bijvoorbeeld dat wij geen oplossing zouden proberen te zoeken. Tsja, als je in goed contact bent met elkaar en de tegenpartij ineens dreigt met het nemen van juridische stappen, dan is het niet heel gek dat wij de rechtsbijstand inschakelen en verder contact via de advocaat loopt :') Helaas kan er weinig mee gedaan worden. We kunnen wel aangifte doen, maar daar zal weinig mee gebeuren waarschijnlijk, terwijl we met naam en toenaam gewoon zwart werden gemaakt. Door mensen die er helemaal niks mee te maken hebben.

Om op positievere noot verder te gaan, deze dame begint al een mooi buikje te krijgen. 240 dagen drachtig op deze foto :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 13:17 



 
Profiel   

Golden Arrow ja op social media is het allemaal makkelijk om iemand zwart te maken..ik zie het wel vaker voorbij komen.
Wat een mooie dikkerd. :D

Bayesa en Bahir zijn mooi!
Hij heeft een grappige kleur nu.
Heerlijk hoor je nieuwe plek.

Barbara leuk, foto's! :))

Ymja owh jammer, nog wel een paard of plannen?

Hier niks bijzonders beleefd, ik heb Malikie tussen de middag even gekalmeerd want die kreeg het op zijn heupen en ging crazy rondrennen. :+
Maar gelukkig stopte hij wel toen ik er was want als hij eenmaal begint is dat wel eens lastig.
Hopelijk geen dikke pootjes morgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 23:23 



 
Profiel   

Poging 2..
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Hij moest zijn oortjes naar voren doen maar hij ging bedelen voor snoepjes, handig hoor je paard leren voetjes geven voor snoepjes ❤

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 08:04 



 
Profiel   

Lieve foto's. Je dochter heeft ook een leuke trui aan :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 08:34 



 
Profiel   

haha dank je

vriendin zou mee gaan maar die had zich verslapen en moest daarna weg dus dat wordt een andere keer maar Nova had al haar kerstjurk enz aan dus zelf een poging gewaagd...telefoon is helaas niet zo super dan...maar ja, we hebben lol gehad joh

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 09:20 



 
Profiel   

erg knappe paardjes golden arrow, even in je profiel gespiekt

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 09:20 



 
Profiel   

Dankjewel :)

Gisteren even lekker met Armando gespeeld. De bal van de kinderen was in de paddock gerold, dus daar hadden we maar gelijk even gebruik van gemaakt om hem het targeten te leren :)) Ik vind het echt zo'n leuk paard. Hij weet al echt wel dat hij hengst is, maar hij heeft zo'n zacht karakter <3


Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 09:25 



 
Profiel   

MirandaMalik schreef
Golden Arrow ja op social media is het allemaal makkelijk om iemand zwart te maken..ik zie het wel vaker voorbij komen.
Wat een mooie dikkerd. :D

Bayesa en Bahir zijn mooi!
Hij heeft een grappige kleur nu.
Heerlijk hoor je nieuwe plek.

Barbara leuk, foto's! :))

Ymja owh jammer, nog wel een paard of plannen?

Hier niks bijzonders beleefd, ik heb Malikie tussen de middag even gekalmeerd want die kreeg het op zijn heupen en ging crazy rondrennen. :+
Maar gelukkig stopte hij wel toen ik er was want als hij eenmaal begint is dat wel eens lastig.
Hopelijk geen dikke pootjes morgen.


Nope, eerst even niet. Het verlies van Munir heeft er flink ingehakt. Even een tijdje niets en wie weet komt het ooit wel weer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 20:58 



 
Profiel   

Owh sjit ik had niet door dat jij het was, die namen zijn allemaal veranderd. :+
Na Fu had ik er ook even geen zin meer in hoor, ik dachtvprecies hetzelfde maar na anderhalf jaar begon het toch wel weer een beetje te kriebelen.
En nu ben ik wel heel blij met die gekke knol. :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 21:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 339 van de 357 [ 8924 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 357  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen