Dressuur rijden via AVS?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Michelle_S

Berichten: 2723
Geregistreerd: 23-08-05
Woonplaats: Zuidveld (Drenthe)

Dressuur rijden via AVS?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 14:40

Hallo,

Ik wil zo nu en dan een dressuur wedstrijdje mee gaan pikken. Nu rijd ik niet via een rijvereniging en begreep ik dat je via het AVS ook mee kunt doen? Is daar een rijvereniging van?

Als ik een startpas wil aanvragen via KHNS staat er niet automatisch 'rijvereniging AVS' bij als keuze. Terwijl bij de endurance staat er automatisch, endurance vereniging.

Hoop dat jullie het een beetje begrijpen.. :')

Groetjes Michelle

MarliesR

Berichten: 3290
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Dressuur rijden via AVS?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 09:29

Ja, gewoon even contact opnemen met het AVS. Als je lid bent of donateur kan je via hun een startkaart aanvragen. Er staat volgens mij zelfs wel op de AVS website uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat.

weslyjune

Berichten: 696
Geregistreerd: 19-02-05
Woonplaats: Het Noorden van het Land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 18:15

Je moet inderdaad lid of donateur worden van het AVS.

Allereerst moet je een startkaart via de AVS aanvragen, dit formulier is via hun website (onder downloads als ik mijn niet vergis) te vinden.

Mijn startkaart aanvragen gaf een klein probleem. Er stond bij de KNHS dat ik lid was van de endurance-vereniging (en dat wil ik ook zo houden), het was een beetje lastig om dan het AVS toe te voegen en via hen een startkaart aan te vragen.

De oplossing was dat het AVS de KNHS moet mailen omdat ze "het handmatig moeten invoeren" bij de KNHS. Als ik mij niet vergis is het anders (als je geen endurance-vereniginglid bent) mogelijk voor het AVS om zelf iets aan te klikken en Tadaaaa ... klaar.

Ik zou het AVS mailen (incl ingevuld formulier) met het verzoek of zij de KNHS willen mailen als hen niet lukt om een startkaart voor je aan te vragen ... en Daarna de KNHS te bellen om te checken of het wel echt echt goed is gekomen.

Ik vond zowel het AVS als de KNHS goed mee willen werken, het was een alleen een bureaucratisch gedoetje.

Succes!