wijziging tenaanmstelling AVS

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amyd

Berichten: 393
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Zeist

wijziging tenaanmstelling AVS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 19:47

Hoi

Mijn arabiertje heb ik een jaar geleden gekocht nu wil ik (ja nu pas) hem bij het stamboek ook op mijn naam laten zetten.
Nu las ik op het wijzigingsformulier dat je het bewijs van inschrijving op moet sturen en het paspoort.
Maar je moet het paspoort altijd bij je paard hebben. Mocht het paard in tussentijd onverhoopt in de kliniek opgenomen moeten worden wat dan?

Iemand enig idee hoe dit zit?

chanicha

Berichten: 12156
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:53

Het lijkt mij dat je je paspoort aangetekend verstuurd dus zou kopietje van paspoort maken en het reçu van het verzenden, denk dat ze daar wel begrip voor hebben mocht je gecontroleerd worden.

edit, aangepast.

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Re: wijziging tenaanmstelling AVS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:36

Ja het paspoort opsturen naar de vereniging betekent altijd dat je even zonder zit. inderdaad even kopietjes maken en aangetekend verzenden.

Amyd

Berichten: 393
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Zeist

Re: wijziging tenaanmstelling AVS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-15 14:01

Oké ik dacht ook al wel zoiets van kopietjes maken. En aangetekend verzenden doe ik sowieso daar vind ik het toch wel erg belangrijke documenten voor!

Dapress
Berichten: 2
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 17:46

Het AVS heeft mij een paar maanden geleden een tijdelijk reisdocument per email gestuurd, toen mijn paard onverwacht vervoerd moest worden en het paspoort nog bij het AVS lag.

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: wijziging tenaanmstelling AVS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 07:59

Je moet dan een tijdelijk document aanvragen. Deze moet ook worden ondertekend door het stamboek.