C-show Alkmaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rianne_E
Berichten: 534
Geregistreerd: 17-04-06

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 15:56

Was een leuke show! Heeft er iemand foto's gemaakt van nummer 14,17,42 en 54? Rubrieken merrieveulens, 3 jarige merries, 7 jaar en oudere merries en de liberty zijn dat.

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 15:59

Rianne_E schreef:
Was een leuke show! Heeft er iemand foto's gemaakt van nummer 14,17,42 en 54? Rubrieken merrieveulens, 3 jarige merries, 7 jaar en oudere merries en de liberty zijn dat.


14 en 17 heb ik foto's van gemaakt, 42 en 54 niet.

sanie22

Berichten: 511
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:01

Mooie foto's komen er voorbij! Ik heb ook een leuke dag gehad. Heb voor het eerst van m'n leven een zadelrubriek gereden. Na 15 jaar geen les en wedstrijden te hebben gereden was het ontzettend leuk om zoiets te doen. Er is nog een hoop te verbeteren, maar ik ben nu weer extra gemotiveerd hierdoor. En trots op Kastana, ze vond het erg spannend maar liep toch braaf overal langs.
Als iemand toevallig foto's heeft gemaakt van mij zou ik dat onwijs leuk vinden :) . Ik had nr. 31, zat op de (dikke) donkere vosmerrie in de zadelrubriek klassiek.

FM_Arabians

Berichten: 121
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: fijnaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:26

[

Ik zet de foto's op een site (die alleen te bekijken is als je de link hebt) en die zal ik via pb naar je toe sturen :)
EDIT: Is dit toevallig ook nummer 2? In dat geval heb ik nog 1 foto.


Afbeelding[/quote]

Klopt! Dit is ook Forelocks Yamaal! Thanks

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 19:42

Ik heb ze in dropbox staan. Ik heb niet zoveel foto's gemaakt deze keer.
Ook heb ik heel weinig ervaring met dropbox maar als iemand weet hoe ik ze kan delen via dropbox kunnen jullie ze inzien of er paarden van je tussen zit.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 20:55

Zijn er wellicht mensen die foto's hebben gemaakt van nummer 53. Zwarte hengst in de liberty?

Wat een mooie plaatjes komen er langs zeg :)

Zag de foto's van Nico Vermeer van oosters gekostumeerd. Wat zien jullie er allemaal mooi uit meisjes :D

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 08:39

Zo, ik ben weer heel! Echt gesloopt van dit weekend haha. Zondag was een drukke dag, plus nog eens heen en terug rijden ohz. Heb enorm genoten en m'n mooie meidje deed het super! Eerlijk is eerlijk wel licht verbaasd over sommige punten, maar het blijft jurysport en ze zullen er een goede reden voor hebben haha. Shief deed in elk geval enorm der best en was gigantisch braaf met de oosterse! Niet verwacht met al die toeters en bellen op der. En de klassieke rubriek heel lekker gereden!
Ik zit met een big smile naar alle foto's te kijken :D Genieten van m'n knappe oma'tje.

San, jij en Kas deden het super! Brave KSI'tjes! Zeker vaker mee doen!

Soloro, ik heb je denk ik niet gezien (pfoe al die mensen haha!) maar super bedankt voor je foto's :D!

Hee Ilona! Wat leuk dat je er was! Shief deed het inderdaad super! Nóg braver dan vorig jaar <3 Jammer dat ik je niet gezien heb! Maar het is ook zo'n drukke dag! Gaat van hot naar her haha

Wij hadden overigens nummer 30, 33 en 43

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 09:24

Ik stuur de overige foto's vandaag of morgen naar je toe ;) En er waren veel mensen idd, maar goed gereden!

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 09:43

Lief! Dankjewel :D!

Vond de oosterse rubriek echt enorm leuk!! Vlak van te voren werd ons verteld dat draven niet gewenst was, alleen galop en stap. Haha bummer dacht ik, galopperen kunnen we juist niet! Toch nog wat galopjes gehad. Maar die rubriek is zo leuk! Hoop echt dat er weer meer animo voor komt en er ook op andere show weer oosterse rubrieken komen!

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 10:00

Ik vond de winnaar ook wel echt terecht de winnaar, dat zag er echt zo goed uit ook qua beheersing van het paard en alles. En ze zat van begin tot einde met een big smile op haar gezicht, was echt leuk om te zien :P

Klopt ik heb ook een paar van jouw galopjes op de foto staan, ik zal ze vandaag op photobucket zetten (kan even duren, foto's laden duurt nogal lang) en dan stuur ik de link naar je toe zodra alles erop staat :)

Michelle_S

Berichten: 2723
Geregistreerd: 23-08-05
Woonplaats: Zuidveld (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 10:00

Oh, waarom geen draf? Mij lijkt het ook ontzettend leuk om volgend jaar mee te doen met oosters gekostumeerd!

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 10:06

Vond de plaatsing van de oosterse ook meer dan terecht hoor! Had ons zelf iig niet hoger gezet :) Zeker terechte winnaar! Vond haar ook de mooiste set hebben :o Doelde meer op de klassieke rubriek, haha!
Galop is nog moeilijk voor ons en gaat onbeheerst, met de klassieke rubriek ging het al wat beter :)
Het is even wachten tot de resultaten online komen, dan weten wij waar we aan moeten gaan werken! Wat dat aangaat zijn dresuurwedstrijden wel handig, weet je door je protocol waar je verbeterpunten liggen

Ja geen draf om de volgende reden; soms wordt de rubriek met blote voeten of zonder beugels gereden (zeiden ze) en dan kan je alleen blijven zitten in galop en stap, daarom willen ze geen draf want dan zou je niet blijven zitten :P Enne, zeker meedoen! Was echt super leuk!

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 10:15

Ik vond haar niet persé de mooiste set hebben, vond iedereen er prachtig uitzien :)
Maar ze straalde echt, waar de rest meer concentratie gezichten hadden :P
Vond foto's maken toch moeilijk, doordat op de drafbaan alles scheef loopt.. dan is horizon recht houden echt moeilijk xD.

Afbeelding

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 10:26

haha ja ik had zelf echt zenuwen O:) Mezelf continu afvragende hoe ik dat hertengalopje moest gaan uitzitten

Ik was vooral jaloers op haar enorm nette verzamelde galop! Ik weet niet of ze op bokt zit, facebook wel!

Tsja die baan is in meerdere opzichten niet echt ideaal :P Rijdt ook niet erg lekker, iets te smal, idd schuin en de bodem niet echt ideaal. Ach we zijn allemaal blijven zitten! Was echt leuk :))

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 10:28

Shanna_ schreef:
haha ja ik had zelf echt zenuwen O:) Mezelf continu afvragende hoe ik dat hertengalopje moest gaan uitzitten

Ik was vooral jaloers op haar enorm nette verzamelde galop! Ik weet niet of ze op bokt zit, facebook wel!

Tsja die baan is in meerdere opzichten niet echt ideaal :P Rijdt ook niet erg lekker, iets te smal, idd schuin en de bodem niet echt ideaal. Ach we zijn allemaal blijven zitten! Was echt leuk :))



Zal ik anders haar foto's ook op photobucket zetten en dat ik de link naar jou toestuur? Dat jij ze weer naar haar kan toesturen?

Ja haar verzamelde galop was zeer netjes idd. En die uitgestrekte galop :9

Precies daar gaat het om, iedereen is blijven zitten ^_^

BabiiVeeraa
Berichten: 1003
Geregistreerd: 11-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 10:33

Haha ik kom dit topic nu pas tegen :oo
Mijn sprookje en ik reden ook mee in het oosters. 3 jaar geleden werd me verteld dat ik haar beter kon laten inslapen, en nu loopt ze gewoon weer een x een rondje mee <3
Terug op wedstrijd en meervoudig internationaal kampioen Riddenclass zoals vroeger zullen we nooit meer rijden, maar dit kleine rondje, waarin ze galoppeerde als een geit, was mij zoveel meer waard :j
Heb ook de eerste 3 rondjes en de ereronde alleen maar zitten janken omdat ik zo trots op dr was _O-
Mocht iemand foto's hebben (nr 57, 2e plaats Oosters) ben ik hier dus ook extreem blij mee ;)

De winnares bij Oosters was Monica, een goede vriendin van mij, met haar knappe Erogant. Inderdaad de terechte winnaar, volgens mij ging zij als enige in een normale galop door de ring haha xD En eerlijk is eerlijk, ook het paard met het meeste Arabisch type en dat telt ook mee!

Verder ook nog het eerste kind van mijn merrie voor het eerst sinds 7 jaar weer gezien, was erg leuk en ook nog even foto's gemaakt van de hereniging moeder en dochter <3

Vond het erg gezellig en heb ook nog lekker staan kijken bij de riddenclass klassiek en western.

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 10:37

BabiiVeeraa schreef:
Haha ik kom dit topic nu pas tegen :oo
Mijn sprookje en ik reden ook mee in het oosters. 3 jaar geleden werd me verteld dat ik haar beter kon laten inslapen, en nu loopt ze gewoon weer een x een rondje mee <3
Terug op wedstrijd en meervoudig internationaal kampioen Riddenclass zoals vroeger zullen we nooit meer rijden, maar dit kleine rondje, waarin ze galoppeerde als een geit, was mij zoveel meer waard :j
Heb ook de eerste 3 rondjes en de ereronde alleen maar zitten janken omdat ik zo trots op dr was _O-
Mocht iemand foto's hebben (nr 57, 2e plaats Oosters) ben ik hier dus ook extreem blij mee ;)

De winnares bij Oosters was Monica, een goede vriendin van mij, met haar knappe Erogant. Inderdaad de terechte winnaar, volgens mij ging zij als enige in een normale galop door de ring haha xD En eerlijk is eerlijk, ook het paard met het meeste Arabisch type en dat telt ook mee!

Verder ook nog het eerste kind van mijn merrie voor het eerst sinds 7 jaar weer gezien, was erg leuk en ook nog even foto's gemaakt van de hereniging moeder en dochter <3

Vond het erg gezellig en heb ook nog lekker staan kijken bij de riddenclass klassiek en western.
'

Ik heb er foto's van gemaakt ;)
Ik zal ze vandaag of morgen uploaden op photobucket en dan stuur ik ze naar je toe ;)
Hier alvast 1 foto :)


Afbeelding

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 10:40

Je mag super trots zijn Vera! En nooit de hoop opgeven, blijkt maar weer

Vond de oosterse rubriek echt het leukste van de dag, leuk die gezelligheid en enthousiasme rondom!

Michelle_S

Berichten: 2723
Geregistreerd: 23-08-05
Woonplaats: Zuidveld (Drenthe)

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 11:23

Wat een ontzettend gave set hebben jullie Vera!

Monica ziet er inderdaad ook mooi en stralend uit, galop zal inderdaad wel super zijn geweest, zij rijden western en kunnen heel mooi verzameld galopperen. Gefeliciteerd allemaal met de mooie resultaten!

Shanna, inderdaad eigenlijk best logisch achteraf, fijn dat je in ieder geval ook tevreden bent. Je hebt echt een knapperd hoor! En tot volgend jaar dan maar hé! :) :)

FM_Arabians

Berichten: 121
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: fijnaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 12:13

Cowgirl schreef:
Ik heb ze in dropbox staan. Ik heb niet zoveel foto's gemaakt deze keer.
Ook heb ik heel weinig ervaring met dropbox maar als iemand weet hoe ik ze kan delen via dropbox kunnen jullie ze inzien of er paarden van je tussen zit.


Hallo , Kan je niet de dropbox link per pb opsturen ?

Groetjes Femke

lilskie
Berichten: 444
Geregistreerd: 25-01-13
Woonplaats: NH

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 14:10

Het was echt een enorm leuke dag! Zelf heb ik lekker gereden, Princesa was best braaf. Maar ik vond het vooral enorm leuk om alle paarden en eigenaren zo enthousiast te zien. Wat een leuke club! :)

sanie22

Berichten: 511
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 15:22

Vera, ik heb jou gesproken, stond met de trailer naast je. Vond jullie er bij het Oosters echt uitspringen maar ik heb dan ook een zwak voor schimmeltjes. Super dat je weer zo hebt kunnen genieten samen met je paardje!

Shanna, dat hertengalopje zit dan in de familie. Kas heeft ook moeite met de galop. Dat was in de zadelrubriek ook wel te merken, links zoveel rondjes moeten galopperen dat rechts er niet meer op zat :P

Het was zeker leuk om iedereen zo enthousiast te zien. Volgens mij was iedereen ook echt sportief en leuk met elkaar, heb ik vroeger op de (KWPN) wedstrijden wel anders mee gemaakt. Ik wil zeker weten vaker meedoen, maar dan wel wat beter getraind dan nu :D

BabiiVeeraa
Berichten: 1003
Geregistreerd: 11-02-08

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 18:01

Het is ook altijd gezellig! En niet alleen de shows, ook de avs wedstrijden zijn keileuk, super sfeer en iedereen helpt elkaar :)
En je rijdt gewoon voor knhs punten dus dat is ook mooi meegenomen!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 23:12

de foto's van Jan Kan staan online!

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 19:37

Haha Sandra, dat heeft ze van der mama! Suraha was ook zo'n prachtig portret. Als zij vond dat het 'klaar' was, was het ook echt klaar. Die zette dan geen stap meer. Zo van; ja dan moet je er echt een nieuw muntje ingooien hoor!

Jan heeft er weer mooie plaatjes bij zitten van m'n zwarte oma'tje!

Afbeelding

Afbeelding

Vorig jaar deze bij Jan besteld, nog steeds verliefd op:

Afbeelding
<3