C-show Alkmaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 17:04

Lizzyy schreef:
Welke datum is het? Op de website staat namelijk 13 juli :)

"Op zondag 13 Juli 2014 is het weer zover! Dan vindt wederom de Nationale C Show West plaats op het Drafcentrum in Alkmaar. Deze schitterende locatie heeft de afgelopen 3 jaar ook garant gestaan voor een sfeervol decor van de Nationale C Show West. Wij zijn dan ook zeer verheugd u wederom in deze unieke ambiance te mogen ontvangen, om u te kunnen laten genieten van de schoonheid van het Arabische Volbloedpaard. Wij, Fam van den Hoogenband (show commissie West) en de vele enthousiaste vrijwilligers gaan van deze dag een fantastische Arabische Volbloed paarden show maken."


Das 2014 he gheghe. Het is nu 2015. Het is a.s. zondag 26 juli :)

Autumnn

Berichten: 8042
Geregistreerd: 26-03-10

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 17:04

Oh. Stom. |o haha!
Tot zondag dan :D

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 18:38

Leuk om te horen dat er weer toeschouwers zijn :D

Weet niet meer wie maar vorig jaar had iemand ook erg mooie foto's van m'n paardje gemaakt, nog steeds blij mee en dankbaar! :D

Je kunt voor informatie overigens het beste even zoeken op Facebook :) Nationale C Show Alkmaar

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 18:54

Shanna_ schreef:
Leuk om te horen dat er weer toeschouwers zijn :D

Weet niet meer wie maar vorig jaar had iemand ook erg mooie foto's van m'n paardje gemaakt, nog steeds blij mee en dankbaar! :D

Je kunt voor informatie overigens het beste even zoeken op Facebook :) Nationale C Show Alkmaar


Klopt die foto's had ik toen ook gezien ja ;) Maar jij rijdt nu de zadelrubriek? Dan blijf ik daar nog even bij dan, maak ik ook daar nog even foto's van :p Hoop wel op een beetje mooi weer. Afgelopen 3 jaar was het telkens behoorlijk mooi weer haha :p

0091

Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 19:00

Wel leuk om eens te kijken!

Wat is de toegangsprijs voor toeschouwers?

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 19:01

Paulina schreef:
Wel leuk om eens te kijken!

Wat is de toegangsprijs voor toeschouwers?


Gratis

0091

Berichten: 2264
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Op een eiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 19:03

soloro schreef:
Paulina schreef:
Wel leuk om eens te kijken!

Wat is de toegangsprijs voor toeschouwers?


Gratis

Kijk! Dat zijn nou nog eens leuke prijzen!!

Rianne_E
Berichten: 534
Geregistreerd: 17-04-06

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 20:03

Ik ga er ook heen samen met Forelocks Arabians :) heb er zin in, hopelijk komen er veel toeschouwers.

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 21:34

Ja ik rij dit jaar oosters en klassiek mee :) en paardje doet later nog mee met merries 7 jaar en ouder (met der 16 jaar := )

Voorspellingen zien er goed uit! Hoop ook op mooi weer :D

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 22:54

Oosters is een nieuwe categorie toch? Vorig jaar was die er namelijk niet. Ben wel benieuwd :)
Ja mooi weer is mooi voor de foto's gheghe, dus hopelijk lekker veel zon en geen regen en het liefst ook nog een lekkere temperatuur :p

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 00:12

Klopt! Oosters zie je helaas weinig op show. Google maar op Oosters gekostumeerd, dan krijg je een idee :D ben benieuwd naar de andere sets! Mijne is nog in progress haha

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 07:56

Afbeelding

Gister tot laat zo'n 14 kwastjes zitten maken :D stukje bij beetje wordt m'n set compleet :o

lilskie
Berichten: 444
Geregistreerd: 25-01-13
Woonplaats: NH

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 09:28

Ziet er gaaf uit Shanna! Ik ben inmiddels klaar met naaien. Pak en toebehoren zijn er klaar voor. Nu nog een beetje lijm op mijn kont om te blijven zitten (gladde zadelhoes en gladde broek zijn geen goede combi..) en dan komt het wel goed :)

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:36

Ben benieuwd hoe je set eruit ziet Lil :D

Ik heb geen problemen met gladde stofjes, maar wel met een onderdeel wat over m'n zadel valt en zo'n 5 cm dik is. Zit dus veel hoger dan normaal haha voelt heel raar en rijdt voor geen meter! Maar ach we hoeven niet Z te rijden :') als we maar blijven zitten

lilskie
Berichten: 444
Geregistreerd: 25-01-13
Woonplaats: NH

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:55

Geloof mij, bij mij zal het er ook niet Z waardig uit zien ;). Het is een kwestie van zitten en overleven :')!

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:48

Shanna_ schreef:
Ben benieuwd hoe je set eruit ziet Lil :D

Ik heb geen problemen met gladde stofjes, maar wel met een onderdeel wat over m'n zadel valt en zo'n 5 cm dik is. Zit dus veel hoger dan normaal haha voelt heel raar en rijdt voor geen meter! Maar ach we hoeven niet Z te rijden :') als we maar blijven zitten


En als je niet blijft zitten, geef dan even een seintje dan hou ik mijn camera gereed *D :')

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:59

Hahaha dan hebben we hetzelfde doel Lil. Zojuist even met 2 tingeldingen gereden (muntjes), geen succes :')

Ze vind die dingen prima, behalve dus als het op haar zit/boven haar meebeweegt. Had t opzich ook wel kunnen weten aangezien we n jaar deden over de acceptatie van t zadel, maar toch :+ arm paard haha. Als we ook moeten galopperen, blijf ik wel draven voor alle veiligheid haha

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 08:00

oliebol hé, die weersvoorspelling :(

Zaterdag moet ik ohz naar alkmaar rijden zodat paard daar nachtje slaapt. Maar precies geen zin om door de regen te rijden :(

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 23:26

Shanna_ schreef:
oliebol hé, die weersvoorspelling :(

Zaterdag moet ik ohz naar alkmaar rijden zodat paard daar nachtje slaapt. Maar precies geen zin om door de regen te rijden :(


Dan hoop ik maar voor je dat het droog blijft, moet je een groot stuk rijden?

Ik ga zondag samen met een vriendin, maar die gaat wel weg, die wil de zadelrubriek niet zien. Dus ik moet me meer dan een uur alleen zien te redden (inclusief die pauze van een uur).

Tieneke

Berichten: 21686
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 23:30

Ik kan helaas niet, het is te ver en ga naar de opendeurdag van Koo Arabian. Maar heel veel succes aan alle deelnemende bokkers!!

Wel jammer, Oosterse rijrubriek lijkt me echt zo mooi om te zien!

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 23:50

Ja de pauze is lang! Maar je mag wel gezellig bij mij "aankloppen" hoor :j geen idee waar ik op dat moment ben of mee bezig ben haha

Wel zonde dat ze de zadelrubriek niet wil zien, snap t wel, maar daarna mooie volwassen showrubrieken! Vind de hengsten altijd wel gaaf :)

Ik hoop inderdaad dat ik tussen buien door kan. Het is maar 5km naar Alkmaar alleen moet ik een flink stuk omrijden vanwege betere paden (bermen ipv drukke straatweg haha)
Denk stappend een uur

Jammer Tiene maar het is ook wel errug ver voor jou! Je was toch niet anders wel gekomen he? Haha
Veel plezier bij Koo arabians!

Tieneke

Berichten: 21686
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 23:58

Misschien :p

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 09:56

Shanna_ schreef:
Ja de pauze is lang! Maar je mag wel gezellig bij mij "aankloppen" hoor :j geen idee waar ik op dat moment ben of mee bezig ben haha

Wel zonde dat ze de zadelrubriek niet wil zien, snap t wel, maar daarna mooie volwassen showrubrieken! Vind de hengsten altijd wel gaaf :)

Ik hoop inderdaad dat ik tussen buien door kan. Het is maar 5km naar Alkmaar alleen moet ik een flink stuk omrijden vanwege betere paden (bermen ipv drukke straatweg haha)
Denk stappend een uur

Jammer Tiene maar het is ook wel errug ver voor jou! Je was toch niet anders wel gekomen he? Haha
Veel plezier bij Koo arabians!


Ik zoek je paard wel, dan vind ik jou misschien ook wel hahaha :P Zadelrubriek vorig jaar zijn we even bij blijven kijken en dat vond ze niet zo leuk :) Ik blijf wel kijken omdat jij meerijdt haha en dan kan ik weer eens mijn camera uittesten op paard + ruiter ipv alleen op het paard zelf. Schijnt wel dat er morgen code geel is aangegeven, met harde wind etc.
Ja ik ken het stuk tussen heiloo en alkmaar wel, dan kan je beter omrijden idd. (ik zie nu helemaal voor mij hoe je dat drukke kruispunt over gaat _/-\o_ :') ).

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 10:34

Voorspelling is idd wel heavy -O- Maar als ik de 24-42 uurs radar bekijk op buienradar is het morgen eind van de dag wat droger, dus hoop dat we niet in de stromende regen hoeven te rijden. Wel windkracht 8 :Y) Nouja, mag ze zaterdag vliegen, dan kan ze zondag met 4voetjes op de grond blijven :))

Ja de kennemerstraatweg is niet echt paard-proof :') ze is heel verkeersmak hoor maar heeft kleine hoefjes die echt nihil groeien dus we moeten echt bermen hebben. Dus we rijden lekker via het maalwater door het heilooerbos naar de drafbaan :) Moet wel dat drukke kruispunt over bij de heilooertolweg, maar braaf peerd maakte daar niks van vorig jaar :D

Nee zadelrubriek is idd niet heel interessant om te zien, haha. Vind zelf ook de handrubrieken leuker en de liberty

Paard is wel redelijk makkelijk te vinden denk ik ja, haha! Shief krijgt van mij ook een naambordje op stal, lekker amateuristisch maar ik vind 't leuk O:)

Autumnn

Berichten: 8042
Geregistreerd: 26-03-10

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:32

Hi, weten jullie misschien hoelaat het begint?
Ik ben eerst nog op wedstrijd met vriendinnetje rond 11/12 uur en zou daarna nog willen komen :)