prijzen arabieren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elisedcl

Berichten: 1500
Geregistreerd: 14-08-10

prijzen arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-15 20:43

Hallo,

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor mij een eigen paardje te kopen. Nu vroeg ik me af wat ongeveer de prijzen zijn bij de arabieren? Ik weet dat deze redelijk hoog liggen, daarom dat ik het toch even wil cheken. Mijn maximum bedrag is 3000 euro. Kan je hiervoor een arabier krijgen? Zadelmak of niet? Het moet zeker geen arabier zijn met een super goede stamboom, ik zoek geen paard voor mee te doen aan keuringen ;) Kent er iemand betrouwbare adressen voor arabieren?

Mvg Elise

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: prijzen arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 22:11

Ja hoor, moet zeker lukken, zeker als je niet direct opzoek bent naar een doorgewinterde showcrack :)

Fritser

Berichten: 85
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Rotterdam

Re: prijzen arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 22:29

Zeker zijn er Arabieren te vinden in die prijsklasse! Moet het perse een volbloed zijn? Je kunt namelijk ook leuke part-bred Arabieren vinden. Als je een beetje zorgvuldig zoekt heb je binnen no-time een leuk paardje te pakken :) Gebruik bijvoorbeeld google?

hwn
Berichten: 4701
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 22:36

Ja hoor, kan je zeker vinden. Heb hier een 5jarige ruin staan, zelfgefokt, nog niet ingereden, super sociaal karakter, mooi typisch koppie, prima gangen, en die zit nog een eind beneden je maximumbudget. Ik zou zeggen: kom es langs, maar ik woon wel in Belgiƫ (al zijn er al 2 halfbroers van hem naar Nederland verhuisd).

Smaai
Berichten: 311
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:34

Hier op Bokt markt staan ook enkele leuke AV's te koop binnen je budget.

elisedcl

Berichten: 1500
Geregistreerd: 14-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 10:09

hwn schreef:
Ja hoor, kan je zeker vinden. Heb hier een 5jarige ruin staan, zelfgefokt, nog niet ingereden, super sociaal karakter, mooi typisch koppie, prima gangen, en die zit nog een eind beneden je maximumbudget. Ik zou zeggen: kom es langs, maar ik woon wel in Belgiƫ (al zijn er al 2 halfbroers van hem naar Nederland verhuisd).


Het probleem dat je in Belgie woont is al zeker niet erg, ik woon daar namelijk ook ;) Ik ben opzoek naar een echt alround paardje. Springen, dresuur, buitenritten, zolang we maar plezier beleven :) Wel graag eentje die al ingereden is omdat ik zelf niet veel ervaring met inrijden heb :)

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 12:15

Oeh ik weet n heel gave ruin te koop in die prijsklasse! Heeeeeel mooi, prachtige pedigree en onder zadel. Staat in Belgie!
Is echt buitenkansje! Ik PB je zo even met meer info