Fokkerij Boskoop Z-H

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cahill
Berichten: 797
Geregistreerd: 02-05-09

Fokkerij Boskoop Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 19:31

Er was eens een klein meisje dat op de wereld ruiter spelen een pooster mee kreeg waarop verschillende adressen van fokkers van Arabieren stonden. Zo stond er een adres bij in Boskoop.
Haar ouders besloten een afspraak te maken om te gaan kijken want de Arabier stond hoog op het wil-ze-hebben lijstje.
De eigenaresse, had een flinke bos krullend, blond haar. Haar hengst...was een schimmel. Deze stond aan huis.
De eigenaresse besloot het gezin mee te nemen naar een weiland verder op. Daar stond haar merrie met veulen.

Toen der tijd, was de topografie van het meisje niet zo best (12 jr) want het leek veel verder weg. Inmiddels woont ze op een steen worp afstand van Boskoop en na het zien van de oude foto's vraagt ze zich af of deze fokkerij / adres nog bestaat?

Helaas kan haar grote vriend Google niet verder helpen.

Zijn er mensen die een idee hebben over wie het gaat?

Set_Elkol
Berichten: 14856
Geregistreerd: 06-06-06

Re: Fokkerij Boskoop Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 20:02

Hoe lang geleden was dat?

Cahill
Berichten: 797
Geregistreerd: 02-05-09

Re: Fokkerij Boskoop Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 20:29

Wereld ruiter spelen dus 1994

IlonavL

Berichten: 1164
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Fokkerij Boskoop Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 21:17

Je bedoelt niet toevallig Nieuwkoop hè? (denk ik niet anders had je het wel gevonden op internet denk ik) Boskoop is hier vlakbij dus ik ben wel heel benieuwd! Misschien dat het lukt om wat foto's te plaatsen?

Cahill
Berichten: 797
Geregistreerd: 02-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-16 07:17

Nieuwkoop? Nou ja.... Zoals ik zei, het is 22 jaar geleden. Het kind in mij zegt dat het Boskoop was maar nu begin ik te twijfelen.

Ik probeerde gisteren een foto van mij en de hengst te plaatsen maar dat lukte niet echt.
Zal het vanavond of het weekend nog eens proberen.

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: Fokkerij Boskoop Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 19:33