Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 44 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Oudere arabiertjes

 
Profiel   

Deborah wat verdrietig ;( .
Heel veel sterkte met het verlies van jouw maatje.

Kan me voorstellen dat je hem enorm mist, ook omdat het zo plotseling is gebeurd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-18 17:00 



 
Profiel   

Dank je wel. Het was wel heel heftig zo, maar aan de andere kant ben ik "blij" dat het geen enorme lijdensweg is geworden. Er was nu gewoon geen andere keuze meer. Ik had hem alleen nog een paar jaartjes meer gegund...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-18 21:34 



 
Profiel   

Sterkte Deborah!

Hier een Poolse Arabische merrie van bijna 22.
Ondanks dat ze ppid heeft en kwa bespiering wat minder is is ze nog enorm fit en altijd in om wat te doen en meestal loopt ze voorop!
Als je haar ziet zou je ook niet zeggen dat ze bijna 22 is!
Ze staat 24/7 buiten tenzij t in de nacht gaat regenen dan gaat ze naar binnen en zodra t wat kouder is ze blij met een dekentje!
Verder hobbelen we wat in de bak en in de zomer maken we lekker buitenritjes!
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-18 21:59 



 
Profiel   

Sterkte Deborah, weet precies hoe je je voelt. Heb er ook een verloren aan koliek op 23 jarige leeftijd.
[ img ]

Z2 dressuur met winstpunten tussen de paarden mee gereden en veel gewonnen in mijn jeugd, kortom een uit duizenden.
Nooit meer een paard tegengekomen waarmee ik zo'n band had als met hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-18 22:22 



 
Profiel   

Mijn kleine pony is inderdaad ook 23 geworden. Heb altijd gezegd nooit meer zo'n stresskip te willen en 2 jaar geleden een koudbloed gekocht, maar heb daar heb ik zeker niet de band mee die ik met mijn kleine stresskipje had... Die werkwilligheid, die mensgerichtheid en dat eerlijke mis is heel erg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-18 22:28 



 
Profiel   

Ik heb een volbloed arabier van 33 :D, soms doet ze nog alsof ze een veulentje is :')
[ img ]


Laatst bijgewerkt door Ivana78 op 28-12-18 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-18 22:41 



 
Profiel   

O wauw, wat heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-18 22:44 



 
Profiel   

wij hebben ons oudje ook nog. was 1 van de eerste die toen op dit topic reageerde.
Hij word al weer bijna 28. in winter 2015 / 2016 had hij het even heel slecht. liep erg kreupel dachten toen dat het het einde zou zijn, maar niets was minder waar. heel 2016 en 17 heeft hij er super uit gezien, eerder tegen vet aan dan mager. Helaas deze zomer met de erge warmte heeft hij wel wat geleden, hij eet niet meer zo goed zn hooi en brok, veel kiezen staan los. Met vers gras houd je hem het beste op gewicht maar dat was er natuurlijk weinig deze zomer dus hij werd best mager. Hij staat nu gelukkig weer op de winter wei die goed in het gras staat dus begint nu weer mooi bij te komen.
Ik vrees dat hij nog wel 10 jaar ouder word haha
hij doet trouwens niks meer, staat lekker in de kudde in de wei van zn oude dag te genieten. speelt Opa voor de tinker veulens van de stal eigenaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-18 22:47 



 
Profiel   

Deborah2 schreef
Mijn kleine pony is inderdaad ook 23 geworden. Heb altijd gezegd nooit meer zo'n stresskip te willen en 2 jaar geleden een koudbloed gekocht, maar mwheb daar heb ik zeker niet de band mee die ik met mijn kleine stresskipje had... Die werkwilligheid, die mensgerichtheid en dat eerlijke mis is heel erg.


Ik heb nu ook een koudbloed een fjord van 1.5 jaar, maar snap wat je bedoelt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-18 06:00 



 
Profiel   

Deborah, wat erg om zo afscheid te moeten nemen. Begrijp dat je hem erg mist. Ik heb er 4 maar Nadyn heb ik toch de bijzonderste klik mee. Ben elke dag blij dat hij er nog is en zich goed voelt.

Eekhoornerik, wij gaan altijd naar Putten. Heerlijk daar. [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-18 07:49 



 
Profiel   

Hier wordt ik zo gelukkig van. Kind op shetje met papa en ik met mijn beste maatje. De andere 2 die ik nog kan rijden mogen ws volgende keer weer mee..he jammer kan geen filmpje plaatsen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-18 07:53 



 
Profiel   

barbaras schreef
Hier wordt ik zo gelukkig van. Kind op shetje met papa en ik met mijn beste maatje. De andere 2 die ik nog kan rijden mogen ws volgende keer weer mee..he jammer kan geen filmpje plaatsen?


Heb je Au vol nog?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-18 17:57 



 
Profiel   

00000000 schreef
barbaras schreef
Hier wordt ik zo gelukkig van. Kind op shetje met papa en ik met mijn beste maatje. De andere 2 die ik nog kan rijden mogen ws volgende keer weer mee..he jammer kan geen filmpje plaatsen?


Heb je Au vol nog?


Ja tuurlijk, wie ben je? Ken je hem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-18 07:00 



 
Profiel   

Ja tuurlijk, wie ben je? Ken je hem?[/quote]

Ja, ik had WFA Benedict

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-19 22:10 



 
Profiel   

heyyy ja tuurlijk ken ik jou nog.

Rij je nu nog paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-19 12:37 



 
Profiel   

Hier ook een eigenaar van een oudere Arabier,
Sinds vorig jaar echt met pensioen op een rusthuis, met haar 25 jaar doet ze het erg goed. We wandelen nog volop en dan zou je niet altijd zeggen dat je met een 25 jarige op stap bent. Nog fris en fit genoeg. Rijden doen we niet meer ook meer omdat ik wat zwaarder geworden ben.
Ze staat in de weideperiode 24/7 op het land en dat doet haar goed, in de winter overdag in een paddock met onbeperkt hooi en in de avond weer op stal.
Ik hoop ze op deze manier nog wat mooie jaartjes te geven

https://boktimg.nl/img/m/CnwEdC.jpg

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 22:32 



 
Profiel   

Ivana78 schreef
Ik heb een volbloed arabier van 33 :D, soms doet ze nog alsof ze een veulentje is :')
[ [url=m/AGe8aC.jpg]Afbeelding[/url] ]


Och wat een heerlijk moppie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-20 10:01 



 
Profiel   

BarbaraNova schreef
heyyy ja tuurlijk ken ik jou nog.

Rij je nu nog paard?


Ik heb een 4 jarige QR Marc nu

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 12:53 



 
Profiel   

Hier eentje van 20+ waar we laatst voor het eerst in jaren weer eens mee gereden hebben. Alsof we nooit anders gedaan hebben.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 11:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 44 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen