Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen ensor d'eversam

 
Profiel   

Hallo,

Zijn er nog bokkers met een nakomeling van deze hengst?
Ik ben benieuwd naar jullie paarden en hun karakter enzo :o

Ik heb zelf een 3 jarige merrie van deze hengst.
Moeder is Katinka.

Als iemand een foto heeft van de vader (of moeder) zou dat ook leuk zijn ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 16:46 



 
Profiel   

http://www.allbreedpedigree.com/sa+mishkaljiyah

Verre familie van :D Maar ik heb de oma van Mish ook gekend, Xenah. Fijne, zeer gevoelige merrie was dat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 23:36 



 
Profiel   

Is ook al een oudere hengst, wat leuk om te zien!
Heb je nog eventueel een foto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 08:12 



 
Profiel   

Hey!

Ik was net informatie aan het zoeken over deze hengst! Ik heb een Xenah van deze hengst. Ook erg gevoelig en superlief <3 , ze is nu 16 jaar oud. Haar moeder staat hier ook nog in de buurt, El Sharisha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 21:49 



 
Profiel   

Xenah is de oma van mijn merrie. Ik heb nog op Xenah gereden vroeger, inderdaad een heel gevoelig en echt gouden paard. Ik was heel gek met haar :)
Leuk dat jij haar nu hebt! Hoe gaat het met haar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 21:51 



 
Profiel   

Ha, onze teddy :-)

Ensor was echt een hele lieve hengst, de teddybeer van de hele stal. Vooraleer hij naar Hugo Deveux verkocht werd, werd hij gebruikt als cascadeurspaard.

Bij Hugo heeft hij een ongeluk gehad waardoor hij niet meer bereden kon worden. Hugo heeft 'm op zijn eigen halfbloedpaarden ingezet, en van Ensor lopen er dan ook maar 2 arabische volbloeden rond, maar heel wat halfbloeden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-17 11:11 



 
Profiel   

Sigrid72 schreef
Ha, onze teddy :-)

Ensor was echt een hele lieve hengst, de teddybeer van de hele stal. Vooraleer hij naar Hugo Deveux verkocht werd, werd hij gebruikt als cascadeurspaard.

Bij Hugo heeft hij een ongeluk gehad waardoor hij niet meer bereden kon worden. Hugo heeft 'm op zijn eigen halfbloedpaarden ingezet, en van Ensor lopen er dan ook maar 2 arabische volbloeden rond, maar heel wat halfbloeden.


Wat leuk!
Heb je misschien nog een foto van hem?
Zijn knuffel gehalte heeft hij zeker doorgegeven aan mijn halfbloed :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-17 11:58 



 
Profiel   

Wow dit is super interessant om te lezen! Ik ben nu de eigenaar van Xenah en ben op zoek naar foto’s of filmpjes van haar ouders. Ook weetjes over Xenah en/of haar ouders zou ik leuk vinden om te weten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-22 20:37 



 
Profiel   

Wat leuk, hoe gaat het nu met haar? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-22 22:36 



 
Profiel   

Heel goed eigenlijk! Ze kan ook steeds beter bewegen, want ze is best wel stijf in bv haar achterbenen (:
Wat heeft u vooral met haar gedaan? Ik zou het wel tof vinden om te weten wat ze allemaal gedaan heeft in haar leventje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-22 14:12 



 
Profiel   

[ img ]
Mijn merrie Mish (inmiddels ingeslapen) met haar oma Xenah ernaast. Dit is 2013.

Met Xenah heb ik een keer of wat gereden. Ze vond het in die tijd heel lastig en spannend, maar ik was toen ook nog niet zo'n enorm handige ruiter die dat fijn kon oplossen, dus ik heb dat destijds niet doorgezet. Verder vooral veel geknuffeld en dergelijke, ik hielp daar op stal mee met de verzorging in de weekenden en had mijn eigen paard natuurlijk daar uiteindelijk staan want die is daar geboren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-22 14:24 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Ja toen ze hier kwam ging het ook niet goed maar haar. Ze verstijfde helemaal als er iemand op haar reed, ze had helemaal geen vertrouwen meer in haar ruiter. We zijn dan ook helemaal opnieuw begonnen met maar, naar meerdere clinics geweest ook. Allemaal horsemanship (;
Nu gaat het super goed met haar! Ze heeft meer vertrouwen in haar ruiter en het is echt alsof één zijn. Ze is ook veel kalmer nu (meestal, blijft een Arabier ).
Ook super bedankt voor de foto! Ik zal er ook eens een paar toevoegen :D Zoals je kan zien ben ik haar nu aan het logeren zonder een lijn. De andere foto is de meest recente foto die ik heb van haar (:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-22 10:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen