Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Karakter nakomelingen V.D. Hasdrubal

 
Profiel   

Hallo!

Recent heb ik een arabier overgenomen van een kennis. Het is mijn eerste arabier en ik ben niet bekend met de verschillende lijnen en het karakter dat erbij betrokken is.

De vader van mijn ruin is VD Hasdrubal en zijn moedersvader is Anatomy. Ook de hengst Aswan komt aan beide kanten vaak voor.

Ik vroeg mij af of er bekend is dat deze lijn(en) lastige karakters voorbrengen. En of mensen zelf ervaring hebben met een familielid van mijn ruin :)

Mijn ruin is heel erg lief, slim, nieuwsgierig en leert heel snel, maar hij kan ontzettend in paniek schieten en hangt enorm aan een persoon. Al is dat laatste wel deels het ras van de arabier. Over het algemeen is het een heel erg leuk, lief en sensibel dier waar ik ontzettend fijn mee kan werken, maar het paniekerige is soms wat onhandig :D Ik kan er inmiddels goed mee omgaan, maar ik vroeg mij af of het bekend is in zijn lijnen of dat het echt de aard van het beestje is.

Ik ben benieuwd!

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 10:21 



 
Profiel   

Dat is een hengst gefokt door Vido Arabians te Geel, België.
Goede lijnen o.a. Balaton en Neman, voornamelijk Russisch.
Uit deze lijnen zijn goede fijne paarden gekomen..
http://users.skynet.be/vidoarabians/

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 14:43 



 
Profiel   

Hij is voornamelijk Russisch gefokt inderdaad. Bedankt voor de informatie :) Het is inderdaad een fijn en lief paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 15:54 



 
Profiel   

Met dat panieken zal je geduld moeten hebben, ik denk dat naarmate jullie een team worden dit wel verdwijnt.
Wat is de naam van zijn moeder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 19:10 



 
Profiel   

Dat denk ik zeker! Het wordt ook minder en minder heftig.

Zijn moeder heet Jumanah Silver dacht ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 20:47 



 
Profiel   

Die merrie is van Arben x Pomeha gefokt door de Boer uit Assendelft en geëxporteerd naar België

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 21:05 



 
Profiel   

Ik zie nu pas dat het topic dat ik al langer volgde over Joep, eigenlijk over Rubano el Jasal gaat, geboren bij een kennis van me.

Heb je haar niet al gecontacteerd ? Je kan me gerust een prive berichtje zenden :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-19 00:19 



 
Profiel   

Sigrid72 schreef
Ik zie nu pas dat het topic dat ik al langer volgde over Joep, eigenlijk over Rubano el Jasal gaat, geboren bij een kennis van me.

Heb je haar niet al gecontacteerd ? Je kan me gerust een prive berichtje zenden :-)

Ik heb je een PB gestuurd, Sigrid!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-19 07:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen