Vragen amateur klasse

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
racinggirl
Berichten: 1286
Geregistreerd: 22-09-06
Woonplaats: Zuid holland

Vragen amateur klasse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 15:20

Hoi allemaal,

Ik ben compleet nieuw hier dus alvast m’n excuus voor onwetendheid :o

Ik heb een partbred arabje waar ik veel mee in de western show, nu wees iemand mij erop dat ik met haar ook de amateur klasse in kan bij de arabs shows omdat ik graag aan de hand show ben ik mezelf er eens in gaan verdiepen.

Nu wil ik dat graag gaan doen maar nu mijn vraag, en oja ik heb al een trainer benadert waar ik eventueel showtraining en de kneepjes van het vak kan gaan leren.
Maar er schoot dus ineens door m’n gedachten of ik niet heel erg ondergewaardeerd wordt omdat ik met een partbred kom tussen de volbloeds ;(
Ik heb er alles voor over om haar zo goed als mogelijk het beste eruit te halen maar ik wil jaar helaas niet wegdoen voor een purebred daar doet ze te veel voor mij voor.
Wel wil ik haar laten dekken door een purebred in de toekomst. And I love Lobeke maar goed dat is nog kijken wat past <3 .

Zo wie zo rijdt ik mee in de hunter klass maar mijn hart ligt bij aan de hand showen.

Ik hoop dat jullie mij niet gelijk helemaal afkraken maar nuttige info hebben voor me omdat hier waarschijnlijk de kenners ook tussen zitten.

Ik zelf werk in de uitvaart en wordt dus elke dag met me neus op de feiten gedrukt dat het leven zo over kan zijn, vandaar dat ik nu graag wil gaan doen waar mn hart ligt met mijn paardje al moet ik hier keihard voor gaan dan wil ik dat !

Alvast bedankt allemaal en alle tips en weetjes zijn welkom mag ook pb zijn.

En misschien ben jij wel diegene die ook met zijn nrps showt *\o/*

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27966
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Vragen amateur klasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 09:37

Wat leuk dat je wilt gaan showen!

Hoeveel % AV heeft je paard?

racinggirl
Berichten: 1286
Geregistreerd: 22-09-06
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-19 14:05

Rije schreef:
Wat leuk dat je wilt gaan showen!

Hoeveel % AV heeft je paard?

Ik stuur je pbtje