Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Allround Arabian Festival 2020 (Arabissimo,AVS D-show,DAWRA)

 
Profiel   

Yessss! Ein-de-lijk mógen we weer! En hóe!

Eind vorig jaar begon de DAWRA samen met het AVS en de dames van de Commissie van Gebruik aan een mooi, verbindend programma voor 2020. Agenda's werden naast elkaar gelegd, plannen werden gesmeed en zelfs de eerste sponsorprijzen waren al binnen. Na een ontzettend leuke Nieuwjaarsborrel vielen al snel alle plannen in het water... Covid-19 beheerste onze levens en hoe jammer we het ook vonden, de geplande evenementen werden gecanceld in het belang van ieders gezondheid. Tot 1 juli de boodschap kwam; we mogen weer!

De mooie plannen die we hadden voor eind mei gaan we alsnog voortzetten. Dat betekent:

- Vrijdagavond 28 augustus, zaterdag 29 augustus en 30 augustus: Arabissimo (liberty, dressuur (KNHS wedstrijd en AVS NK) springen, cross.
- Zaterdagochtend 29 augustus: AVS D-show
- Zaterdagmiddag 29 augustus: DAWRA Clinic In Hand Trail door Suzanne van Leeuwen.
- Zondag 30 augustus: DAWRA wedstrijd (geen NK!) inclusief instapklasse In Hand Trail.

Kortom: een heel weekend vol met veelzijdige arabieren, sportiviteit en een héleboel gezelligheid! Het volledige programma en het inschrijfformulier zullen spoedig volgen.

Wie gaan we zien in Ijzerlo? *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-20 15:39 



 
Profiel   

Super leuk Ilona!

Je moet zeker wel AVS lid wezen om mee te mogen doen? (Knhs wedstrijd) :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-20 16:08 



 
Profiel   

Letizia schreef
Super leuk Ilona!

Je moet zeker wel AVS lid wezen om mee te mogen doen? (Knhs wedstrijd) :=


Heb ik even voor je gevraagd, hoeft niet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-20 16:11 



 
Profiel   

Oké! Even zien of we het kunnen combineren met een vakantie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-20 16:29 



 
Profiel   

Waar wordt het gehouden? Ik zie IJzerlo staan maar ook Aalten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-20 17:20 



 
Profiel   

Zijn er ook overnachtings en stallingsmogelijkheden (in de buurt), Ilona? Klinkt onwijs leuk en zowaar in onze vakantie *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-20 17:37 



 
Profiel   

@ Maflinger, het wordt gehouden bij Hippisch Centrum de Achterhoek, officieel Aalten inderdaad :)

@ Letizia er Ersilia, heee dat zou écht leuk zijn! Er zijn verschillende mogelijkheden, je kunt op de camping van de manege zelf staan met camper/caravan/tent of daar slapen in de slaapzaal met andere (r)arabieren gekken :D Maar er zijn voor zover ik weet ook genoeg campings en B&B's in de buurt, met of zonder overnachtingsmogelijkheden voor paard. Ik moet zelf ook nog even een fijn plekje fixen voor ons :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-20 20:55 



 

Ohh wat tof dat het allemaal toch door kan gaan <3

Als ik zelf vervoer had gehad was ik mee komen doen met Skye. Maar dat komt vast ooit nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-20 20:59 



 
Profiel   

Ja echt heel tof! Jammer Olina, maar wat in het vat zit... Ik dacht stiekem dat jullie zelf een trailer hadden :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-20 21:21 



 
Profiel   

IlonavL schreef
@ Letizia er Ersilia, heee dat zou écht leuk zijn! Er zijn verschillende mogelijkheden, je kunt op de camping van de manege zelf staan met camper/caravan/tent of daar slapen in de slaapzaal met andere (r)arabieren gekken :D Maar er zijn voor zover ik weet ook genoeg campings en B&B's in de buurt, met of zonder overnachtingsmogelijkheden voor paard. Ik moet zelf ook nog even een fijn plekje fixen voor ons :)


Thanks, heb ondertussen al contact gehad voor appartement op klein uurtje afstand en wacht nu nog even reactie voor stalling af. Dan kunnen we er gelijk een weekje Veluwe met Djuun er aanplakken :)
Maar met beetje geluk zijn wij erbij hoor :D Zou ik wel erg leuk vinden een keer! Na bijna 10 jaar moeten we wel toch?

Is de In-Hand Trail clinic ook leuk voor totale nitwits qua western? Wij vinden het altijd leuk nieuwe dingen en disciplines te ontdekken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-20 22:00 



 
Profiel   

Suuuper leuk!

Ja In Hand Trail Clinic is juist voor mensen die nog geen ervaring hebben, hoeft ook helemaal niet, een dosis enthousiasme is genoeg :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-20 22:04 



 
Profiel   

Heel leuk dat het dit jaar toch kan doorgaan! Helaas toch wel een beetje te ver weg om met paard te komen, maar wellicht kom ik zonder paard ‘even’ aanwaaien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-20 22:17 



 
Profiel   

IlonavL schreef
Ja In Hand Trail Clinic is juist voor mensen die nog geen ervaring hebben, hoeft ook helemaal niet, een dosis enthousiasme is genoeg :)


Oh gaaf! Miss wel leuk om ook te doen. Ga er over nadenken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-20 22:42 



 
Profiel   

Ik moet nog even kijken of ik vrij kan krijgen, super leuk dat het toch nog doorgaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-20 07:58 



 
Profiel   

Zou leuk zijn goldenarrow :)

Link naar inschrijfformulier:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-20 16:38 



 
Profiel   

Is de dressuur op gras of in de bak?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-20 17:53 



 
Profiel   

In de buitenbak op zand :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-20 17:56 



 
Profiel   

Ah, top! :D
Hoop echt dat het voor ons lukt om te komen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-20 18:32 



 
Profiel   

Helaas gaan we het niet redden om met Djuun te komen, maar wij zelf gaan zeker langs komen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-20 13:23 



 
Profiel   

Blij dat jullie weer aan de slag kunnen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-20 13:28 



 
Profiel   

Nog 6 dagen om in te schrijven (t/m zaterdag 16 augustus)!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-20 11:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen