Fokken van arabische paarden..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
doom

Berichten: 5148
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Sint Pancras

Re: Fokken van arabische paarden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 19:05

doom schreef:
kijk op de kossack stud op de site daar staan een heleboel dekhengsten die zonen zijn van balaton eentje lijkt er sprekend op lijken ben even zijn naam kwijt

soms staan er ook merries van balaton te koop

mijn pony komt ook uit balaton die had je wel moegen gebruiken alleen helaas is die nu een ruin haha

groetjes dominique en galaxy

doom

Berichten: 5148
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Sint Pancras

Re: Fokken van arabische paarden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 19:06

gabrycha schreef:
Lobeke is trouwens ook een super hengst om mee te fokken die raar genoeg veel te weinig merries krijgt. Wij krijgen in maart het derde veulen van hem!


Euhmm misschien mist hij type? En hebben een aantal ponyfokkers dat opgemerkt?


lobeke is een superpony stond bij ons op stal en heb er een keer op gereden wat een heerlijke arabier echt schitterd ook een aanrader dus !

fvansan
Berichten: 37
Geregistreerd: 23-08-05

Re: Fokken van arabische paarden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 19:18

doom schreef:
gabrycha schreef:
Lobeke is trouwens ook een super hengst om mee te fokken die raar genoeg veel te weinig merries krijgt. Wij krijgen in maart het derde veulen van hem!


Euhmm misschien mist hij type? En hebben een aantal ponyfokkers dat opgemerkt?


lobeke is een superpony stond bij ons op stal en heb er een keer op gereden wat een heerlijke arabier echt schitterd ook een aanrader dus !

Ja !!! Aanrader!!! Super hengst !!

H_surprise

Berichten: 152
Geregistreerd: 06-02-05

Re: Fokken van arabische paarden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 20:43

ik heb voor dit jaar Gazir gekozen maar ik vind Lobeke ook echt mooi hij heeft zich wel laten zien hoor in parijs _/-o_ dus je weet het maar nooit ik wacht het wel ff af hihi

BlueBalance

Berichten: 203
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: Epse

Re: Fokken van arabische paarden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 23:19

Mocht ik ooit weer een veulen fokken dan staat Lobeke nog steeds bovenaan op mijn verlanglijstje. Ik zou gaan voor de combinatie van het Spaans (ik ben ook Spaans maf) en de sportprestaties.

Ik heb zelf een spaanse merrie (C.A. Joya) en een veulentje van de Spaanse hengst Louro (en Joya).

Ik heb ook geen dish nodig bij mijn paarden: als ze maar een 160'er kunnen lopen in de toekomst

Joya (inmiddels klasse III startgerechtigd)
Afbeelding

Cortez (2 en half jaar oud hier)
Afbeelding


Afbeelding

Barcelano

Berichten: 3724
Geregistreerd: 21-10-04
Woonplaats: Dordrecht

Re: Fokken van arabische paarden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 18:51

Ik ben ook in aanraking gekomen met het spaanse bloed via el-zarabia-arabians waar ik stage heb gelopen en een hoop heb geleerd.

Heb er ook een spanjaard aan over gehouden.Z.A Barcelano(Kar hacedor x Mel Rintin)
Ook ik wil gaan dekken met barc 2005 is hij goegekeurd.2006 sla ik over wil hem eerst goed onder de man .

2006 hoop ik een merrrie aan te gaan schaffen spaans of egyptysch heb ik in me hooft maar ja kan altijd anders uit pakken

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Re: Fokken van arabische paarden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 16:05

[/quote]
Ja !!! Aanrader!!! Super hengst !!

Waarom vind jij deze hengst een aanrader? ben benieuwd

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 16:12

Prachtige merrie heb je toch Blue Balance!! Ze heeft type zat vind ik! Een "dish" vind ik ook niet noodzakelijk, maar ik vind wel dat een Arabier op een Arabier moet lijken, ook al gaat het alleen maar om de sport .

H_surprise

Berichten: 152
Geregistreerd: 06-02-05

Re: Fokken van arabische paarden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 16:23

al vind ik ook Egyp en spaans ook mooi ( colden cross ) ach wie zal het zeggen wat er uit komt en misschien komt er wel een leuke man voor sup er bij een eigen hengst is ook leuk er zijn maar weinig waar van je kan zeggen zo daar val ik achter over van