Nog meer nakomelingen Sjapoer ox?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lil0
Berichten: 1
Geregistreerd: 09-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 11:54

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hoi!

Ik heb sinds september ook een nakomeling gekocht van Sjapoer ox. Namelijk Salvador. Hij is van 1998.
Heeft iemand toevallig foto's van hem toen hij een veulen was? dat zou ik zo leuk vinden!

janouk
Blogger

Berichten: 17852
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 06:57

Onze Aladdin Chalet Parket
Stamboeknaam NRPS Orlando , 2011, 1.48m, 60% AV, 20% Engels volblied en 20% Welsh
Vader Orchard Boginov
Moeder Sjael,=0v sjapoer x Ismael

https://www.allbreedpedigree.com/orlando118

Ik ben niet bekend met AV lijnen en nu op zoek naar meer kennis over zijn AV moederskant


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dreamboy

Berichten: 2420
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 18:16

Ik zie dit topic nu pas en het is al een mooie poos geleden dat er iets gepost is dus ik hoop dat er nog iemand reageert.
In 2000 heb ik een 3 jarige pony gekocht waarvan de vader Sjapoer was. De moeder was een Connemara en heette volgens mij Dorpen. Het was een bruinschimmel en hij heette Shariff (of Sharif). In 2001 heb ik hem wegens mijn zwangerschap verkocht aan een meisje, volgens mij uit Den Ham of daar in de buurt. Zij heeft hem niet lang gehad omdat ze de ervaring mistte voor zo'n jonge pony. Daarna ben ik hem uit het oog verloren. De kans dat hij nog leeft is vrij klein, hij zou nu 24 zijn, maar niet onmogelijk. Aangezien hier allemaal Sjapoer nakomeling eigenaren zijn, is mijn vraag heeft iemand hem gekend en kan iemand mij vertellen hoe het hem vergaan is.