Waar kan je de ogen donker mee maken?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhyddid

Berichten: 1950
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:46

Laatst bijgewerkt door Djilna op 01-06-06 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in link veranderd

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:22

Zo da's écht zwart.
Zwart spul is alleen niet toegestaan op keuringen volgens mij ...

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:24

vaseline werkt toch ook?? kan me herinneren dat iemand dat wel eens tegen me gezegd heeft

Maroush

Berichten: 3953
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Zoetermeer/Zeist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:26

Volgens mij werkt alles wat vochtig is wel even een beetje of niet?

bolle_henkie
Berichten: 248
Geregistreerd: 19-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:35

Vaseline zou ik niet gebruiken: wordt een plakkerige puinhoop en al het stof kleeft er aan vast. Het mooiste is als je de ogen scheert ( pas op!! laat wel alle haren staan want dat is een pre bij de arabieren!!) en vervolgens een gelijkmatige laag doorzichtige ULTRA SHINE aanbrengt. Die smeer je boven het oog op het "bolle gedeelte" en aan de onderkant langs het oog komt ook een laagje die je vervaagt naar het jukbeen en weer terug naar de andere hoek van het oog, zodat er een soort driehoekje ontstaat. Daarna buig je je hand in een "kuiltje"en daar doe je baby olie in. Die stempel je zo op het oog. Maar niet te veel, want dan gaat het druipen... Gewoon een kwestie van oefenen. Het staat een beetje onhandig omschreven, maar ik kan het niet zo goed uitleggen. Denk er wel altijd aan dat je in de showring enkel kleurloze produckten als olie en ultra shine mag gebruiden. Voor zwarte shmink en/of schoenpoets(!) word je gediskwalificeerd. Succes!!