Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 6 [ 126 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

nakomelingen Moshai?

 
Profiel   

Hai

Ik heb een 3 jarige hengst van Dahna salam x Moshai Knipoog

Shaiyan Salam
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-08 17:47 



 
Profiel   

Aileen schreef
Hai

Ik heb een 3 jarige hengst van Dahna salam x Moshai Knipoog

Shaiyan Salam
ohw ik dacht dat hij te koop stond op marktplaats ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-08 09:43 



 
Profiel   

Zolang hij niet verkocht is is hij er nog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-08 10:52 



 

Aileen Is die wel bereden want we hadden laatst op msn gekletst maar ben het alweer vergeten.
Maar hij staat nog gelukkig bij jullie Haha! Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-08 11:04 



 
Profiel   

Nee hij is nog niet bereden...Willen we nog mee wachten tot volgend jaar hij kan het extra jaartje groeien wel gebruiken Lachen

En bovendien is hij van marktplaats want er is besloten dat hij mag blijven:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-08 11:09 



 

Aileen Ik kom hem graag een keer op zoeken ik had eigelijk hier wat anders staan maar dat pb ik wel even haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-08 11:11 



 
Profiel   

hahaha is goed hoor Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-08 11:13 



 
Profiel   

Aileen schreef
Nee hij is nog niet bereden...Willen we nog mee wachten tot volgend jaar hij kan het extra jaartje groeien wel gebruiken Lachen

En bovendien is hij van marktplaats want er is besloten dat hij mag blijven:)

ok nou mooi toch Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-08 14:37 



 

Aileen komt goed wij spreken elkaar en zien elkaar snel.
hahaha Knipoog Bloos Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-08 15:15 



 
Profiel   

Ik heb een veulen van RAFIQA SALAM AVS(*10502 20 Mar 1999 Mare Bay BINT HAZIZA SALAM
MOSHAI). M'n veulen noemt Shayan el Nahir en dus z'n opa is Moshai.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-08 14:49 



 

La_Chanel He dat is leuk heb je een foto van jou parel.
Aileen Jou parel wordt steeds mooier.
De foto's zijn echt gaaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-08 15:19 



 
Profiel   

Een beetje laat, maar:

YASSIM M AVS*11048 04 May 2000 Stallion Bay MADAHNA F MOSHAI
http://94.100.113.160/324650001-324700000/324695301-324695400/324695354_5_hyX6.jpeg

Deze kanjer is van mij Lachen
Helaas wel op 3-jarige leeftijd geruind...
Wat mij trouwens opvalt, is dat veel moshai-bloedjes zo'n leuk gevormde sneb hebben!
Op deze foto zie je net niet de kol, maar die is bij Yas ruitvormig.
Ik heb Yassim gekocht op 5-jarige leeftijd, en ken 'm al als veulen. Echter wist ik toen nog helemaal niks over het arabische ras.
Via Ernest Bussinger (eigenaar/fokker? van Bay Omnia) ben ik in contact gekomen met Dana Treadwell, omdat ik wat informatie zocht over Moshai.
Nogmaals bedankt, Dana, als je dit leest!

Met Yassim rij ik recreatief western (er lag even een ander zadel op ten tijde van de foto), hoewel hij alles eigenlijk wel kan en leuk vindt...helemaal de buitenritten!
Verder is hij erg lief, ondeugend en af en toe tegendraads. En ik wist niet dat paarden humor hadden..haha.
Maar goed, eenmaal gevallen voor de egyptische arabier, en dan wil je niks anders meer.
En deze vriendelijke ondeugd zal mijn maatje voor het leven blijven!

Mochten er trouwens nog mensen zijn die wat weten over zijn volle broer Ibn Moshai, dan hou ik me van harte aanbevolen.

Groetjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-08 14:57 



 

Marenubium schreef
Een beetje laat, maar:

YASSIM M AVS*11048 04 May 2000 Stallion Bay MADAHNA F MOSHAI
http://94.100.113.160/324650001-324700000/324695301-324695400/324695354_5_hyX6.jpeg

Deze kanjer is van mij Lachen
Helaas wel op 3-jarige leeftijd geruind...
Wat mij trouwens opvalt, is dat veel moshai-bloedjes zo'n leuk gevormde sneb hebben!
Op deze foto zie je net niet de kol, maar die is bij Yas ruitvormig.
Ik heb Yassim gekocht op 5-jarige leeftijd, en ken 'm al als veulen. Echter wist ik toen nog helemaal niks over het arabische ras.
Via Ernest Bussinger (eigenaar/fokker? van Bay Omnia) ben ik in contact gekomen met Dana Treadwell, omdat ik wat informatie zocht over Moshai.
Nogmaals bedankt, Dana, als je dit leest!

Met Yassim rij ik recreatief western (er lag even een ander zadel op ten tijde van de foto), hoewel hij alles eigenlijk wel kan en leuk vindt...helemaal de buitenritten!
Verder is hij erg lief, ondeugend en af en toe tegendraads. En ik wist niet dat paarden humor hadden..haha.
Maar goed, eenmaal gevallen voor de egyptische arabier, en dan wil je niks anders meer.
En deze vriendelijke ondeugd zal mijn maatje voor het leven blijven!

Mochten er trouwens nog mensen zijn die wat weten over zijn volle broer Ibn Moshai, dan hou ik me van harte aanbevolen.

Groetjes!



Hoi,
Het is nooit telaat om hier iets te plaatsen. Je hebt echt een knap kereltje.
En wat lijkt die op paps. Het is idd dat moshai aan de nakomelingen de snebjes enzo doorgeeft.
Mijn merrie heeft ook die snebjes dus uit de combi van haar en moshai zijn aardig wat snebjes gekomen Haha! Knipoog
Hier dana met de 2 boefjes (dahna salam (vosje) en Moshana salam)
[ img ]
En ik met de boefjes
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-08 20:09 



 
Profiel   

Jah, hij lijkt idd wat op moshai Lachen
Ergens vind ik het heel jammer dat Yassim geruind is, maar goed, hij heeft een lichte franse stand van zijn moeder geerfd.
Madahna is onlangs verkocht omdat de fokker/eigenaar op leeftijd is, en we weten eigenlijk niet in wat voor 'toestand' ze zich nu bevindt.
Altijd triest zoiets Verdrietig
De fokkers konden na Yassim niet verder vanwege gezondheidsproblemen, en heeft Madahna maar 2 veulens op de wereld gezet.
Daarom ben ik ook wel benieuwd waar Yassim z'n volle broer uithangt; die schijnt namelijk veulenkampioen geweest te zijn, heb ik me laten vertellen.
Ik ben benieuwd hoe het met Ibn Moshai nu is.

Jouw paardjes zien er mooi uit, en passen heel goed bij elkaar qua kleur, hihi.
Wat grappig van die snebjes!!
En leuk om nu ook te weten welke paardjes zich achter de namen dahna en moshana zitten Haha!
Sjonge, als ik al die mooie koppies zie, krijg ik zelf ook zin om er mee te fokken, of een hele stal met arabiertjes te hebben, haha!
Maar dat is op dit moment eventjes niet voor me weggelegd...maar dromen mag, toch?
Tong uitsteken
Ik sta te popelen om eens bij wat paardenmensen uit dit topic langs te gaan, en jullie pareltjes allemaal in het echt te zien Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-08 08:09 



 

Bij deze nodig ik je uit om een keer langs te komen.
Vosje gaat wel volgend weekend verhuizen.(van rosmalen naar sint miechel gestel)
Ze kan dan eindelijk de wei op en weg van die zandbak. Nu kan ze lekker zich zelf zijn enzo dat is ze wel maar buite lucht met veel bomen is beter. (vosje heeft net als paps last van der luchtwegen soort van asma) Ik weet ook waar moshana staat ik kan de eigenaren bellen om te vragen of je er een keer langs kunt gaan en nog een 10 min veder woont dana en bob daar kun je uren lang over moshai kletsen Haha! Bloos Haha!
Jinniya salam ook een combi van vosje en moshai heeft onlangs een 1e premie gekregen en kampioen van de ouderen dames.En het is een top merie en gaat zeker weten nog veel meer prijzen binnen halen ze is aardig op dreef. Het is de bedoeling dat we vosje gaan presenteren in sint oederode gewoon kijken of ze het leuk vindt het show gebeuren. (Leuke amateurkeuring) Lolmet je knol is het belangrijkste.
Messchien dat de eigenaren van moshana hun schoonheid ook nog ooit eens gaan showen.
zij is echt een gruwlijk mooie merrie en heeft veel prijzen binnen gesleept toen ze veulen was.
heb je foto's van MADAHNA ben benieuwd. Haha! Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-08 23:14 



 
Profiel   

hoi hoi!
dan gaan we per pm wel even verder om eens een afspraak te maken, lijkt me hartstikke leuk!!! Haha!
En ik ben heel benieuwd naar jouw vosje.

Foto's van Madahna heb ik weer teruggevonden, alleen zijn dat 2 ingescande foto's en niet zo heel mooi.
Ik zet ze wel even online dit weekend!
Groetjes Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-08 09:39 



 
Profiel   

Dit is Madahna, moeder van Yassim en Ibn Moshai:

[ img ]

[ img ]

Ze is geloof ik in juni 2008 verkocht aan een paardenmelkerij bij Ravenstein in de buurt, tezamen met haar weidemaatje, een nieuw forest pony (vos).
Ik weet eigenlijk niet of ze nog leven Verdrietig

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-08 10:46 



 

Marenubium Mooie moeder Knipoog Haha!
en wat gaaf die laatste foto Haha!
Spaanse pas is het toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-08 11:17 



 
Profiel   

Ik heb ook een zoon van Moshai gehad Taluqa Salam ik hem hem in middels niet meer hij woont nu bij mijn
hoefsmid.
Maar ik zal een foto plaatsen mischien lijkt hij op een van julie paardjes.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-09 00:05 



 

Hij lijkt echt wel op moshai.
Wat ik wel zie dat Moshai hele mooie nakomelingen heeft gegeven.
De kleur de aftekeningen hebben ze allemaal van hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-09 13:39 



 
Profiel   

Hoi, beetje late reactie sorry.
De moeder van Aladin is Inschallah Salam (Hamasa Mekdan x Bint Haziza Salam).

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-09 12:10 



 
Profiel   

Bonjour,

Je parle français, j'habite en belgique et j'ai achetée Madahna F en juillet 2009.
Blog : http://firstladyshania.skyrock.com/
Vous verrez Madahna F et Lucky Boy son poulain 2010, et mes autres chevaux.
Contact : shania0123@hotmail.com

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-10 01:08 



 
Profiel   

Kan het toch niet laten om even te berichten dat de lieve Shaiyan Salam ( Dahna Salam x Moshai) eindelijk in mijn bezit is en hier de rest van zijn leven mag blijven na alle pech die hij heeft gehad...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-10 07:49 



 
Profiel   

Die arme, hij is nog maar 5 toch? Goed dat jij hem nu hebt dan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-10 08:17 



 
Profiel   

ja 6 jaar nu... heb hem zwaar verwaarloost teruggekocht en toen is hij bij mij ook nog s met zn been in de bak verongelukt... dus nu langzaam aan het aansterken en dan weer alle spieren opnieuw erop...
en dan hoorde ik ook nog dat voordat ik hem kende hij ook al een tijd verwaarloost heeft staan wegkwijnen...
Hoop dat vanaf nu het leven hem een beetje meezit
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-10 00:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 6 [ 126 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen