Arabische dekhengst

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:25

mail ze, bel ze......

en de avs database doet het gewoon je moet alleen ff naar beneden scrollen en wel aanklikken dat je alle hengsten wil zien anders doet hij het idd niet Haha!

succes met zoeken ik zou persoonlijk lekker langs fokkers gaan om ze te bekijken allemaal harstikke leuk om te doen en idd op de keuringen of shows gaan kijken!!!

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:24

MyFee schreef:
Uhm..Biblion misschien?? Mooi arabier!! K ben niet heel gek v. arabieren, maar dees vind k toch wel behoorlijk mooi! DD K zal zo ff foto's plaatsen! xx


Biblion staat inmiddels in Japan, btje moeilijk dekken dus. Huilen Ach gut

jazz-fan

Berichten: 813
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Breda

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:26

Citaat:
Biblion staat inmiddels in Japan, btje moeilijk dekken dus.


Wanneer is hij daar naartoe gegaan? Want blijkbaar stond hij op de startlijst van de dressuurwedstrijd op de Kossack...

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 22:25

jazz-fan schreef:
Citaat:
Biblion staat inmiddels in Japan, btje moeilijk dekken dus.


Wanneer is hij daar naartoe gegaan? Want blijkbaar stond hij op de startlijst van de dressuurwedstrijd op de Kossack...


Ja indd, vond ik ook al vreemd Cool

QueenD
Berichten: 1717
Geregistreerd: 05-11-05

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 22:33

Flaxman's Rabdan. Das ook een mooie Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken en groot, dacht 1.59/1.60

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 08:16

jazz-fan schreef:
Citaat:
Biblion staat inmiddels in Japan, btje moeilijk dekken dus.


Wanneer is hij daar naartoe gegaan? Want blijkbaar stond hij op de startlijst van de dressuurwedstrijd op de Kossack...


Nog niet zo heel lang geleden. Ik was in April bij ze en toen vertelde Abby dat ie met een week of 3 richting Japan zou vertrekken.

Naambordje

Berichten: 2255
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:35

Maar insiminatie (ofzo) is toch mogelijk? (diepvriessperma..) of ook al niet Bloos..naja, k zit niet zo in de pony's !! Lachen

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:05

MyFee schreef:
Maar insiminatie (ofzo) is toch mogelijk? (diepvriessperma..) of ook al niet Bloos..naja, k zit niet zo in de pony's !! Lachen


Ki kan natuurlijk mits er diepvriessperma is gemaakt van de hengst...(het invriezen van sperma is namelijk niet voor alle hengsten weggelegd ivm de kwaliteit van het sperma)
Knipoog

Naambordje

Berichten: 2255
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:12

ach jaah..

shirl
Berichten: 58
Geregistreerd: 05-07-06
Woonplaats: daar waar ik woon :P

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:15

wat een mooie hengsten zeg woow

Lissyx
Berichten: 288
Geregistreerd: 02-03-06
Woonplaats: Dordrecht

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 19:25

haha, even japan gaat me ietsje te ver;)

KooArabians

Berichten: 469
Geregistreerd: 17-10-05
Woonplaats: Sterksel (NB)

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 16:33

ik heb je ge-pb't Knipoog

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 21:24

sherif schreef:
MyFee schreef:
Maar insiminatie (ofzo) is toch mogelijk? (diepvriessperma..) of ook al niet Bloos..naja, k zit niet zo in de pony's !! Lachen


Ki kan natuurlijk mits er diepvriessperma is gemaakt van de hengst...(het invriezen van sperma is namelijk niet voor alle hengsten weggelegd ivm de kwaliteit van het sperma)
Knipoog


Die Pladykt van jou is ook een mooie spierwitte hengst... Vind TS dat niet iets voor haar merrie? Anders kan ik altijd nog onze kleine spierwitte hengst aanbieden, maar die is nooit naar de HK geweest hihi...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 21:25


sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 14:55

[/quote]

Die Pladykt van jou is ook een mooie spierwitte hengst... Vind TS dat niet iets voor haar merrie? Anders kan ik altijd nog onze kleine spierwitte hengst aanbieden, maar die is nooit naar de HK geweest hihi...
[/quote]

Thanx voor het compliment, we zijn uiteraard ape-trost op onze kanjer Haha! !! En inderdaad hij is lekker spierwit, hebben naast Pladykt nog een spierwitte hengst, de 3 jarige SE Khaliq Galvan, en zal vlg voor het eerst naar de HK gaan! Knipoog

Griebels heb je toevallig een foto van jou`n spierwitte kanjer? Knipoog

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 15:01

In mijn profiel staan foto's van hem... Heb je hem niet gezien met de arab-rit laatst of was je er alleen bij bij de bbq?

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 15:07

heb hem niet gezien tijdens de rit (stond wel even bij de verzamelplaats om Sherif even uit te zwaaien Knipoog ),maar vlg mij waren jullie er toen nog niet (hengsten zie ik normaliter nooit over het hoofd Haha! )...heb even snel in de profiel gekeken, en je hebt inderdaad ook een beautie hoor en erg snel zo te zien (gezien zijn carriere Knipoog )
Dek je ook met hem?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 15:19

Nee, ik dek niet met hem... Maar dat wil niet zeggen dat hij van mij niet een keer mag dekken hoor, maar geen HK voor hem. Nog niet in elk geval, eerst lekker braaf endurance kunnen rijden Knipoog
Bij de verzamelplaats waren wij niet, wij zijn de groep tegemoet komen rijden.
Je hebt me bij de BBQ wel gezien (ik = beetje verlegen), die met dat rode haar Haha!

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Arabische dekhengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 10:13

sherif schreef:
Citaat:


Die Pladykt van jou is ook een mooie spierwitte hengst... Vind TS dat niet iets voor haar merrie? Anders kan ik altijd nog onze kleine spierwitte hengst aanbieden, maar die is nooit naar de HK geweest hihi...


Thanx voor het compliment, we zijn uiteraard ape-trost op onze kanjer Haha! !! En inderdaad hij is lekker spierwit, hebben naast Pladykt nog een spierwitte hengst, de 3 jarige SE Khaliq Galvan, en zal vlg voor het eerst naar de HK gaan! Knipoog

Griebels heb je toevallig een foto van jou`n spierwitte kanjer? Knipoog


Ik ben een tijdje terug (toen ik nog op zoek was naar een paard) bij de fokster/1e eigenaresse van Pladykt naar een dochter van hem wezen kijken. Ontzettend leuk dier! Ook lekker pittig.
Hij fokt dus leuk Lachen